Komunikaty PR

Ruszyła piąta edycja Romance TV Award!

2021-09-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Do pobrania docx ( 1.61 MB )

Gdzie wybrać się z ukochaną osobą, by spędzić wspaniałe i pełne uniesień chwile? Już po raz piąty najbardziej kobieca stacja - Romance TV organizuje konkurs dla najromantyczniejszych hoteli i restauracji w Polsce. Zwycięzcy otrzymają kampanię promocyjno-reklamową na antenie Romance TV. Zgłoszenia do tego prestiżowego konkursu hotele i restauracje z całej Polski mogą przysyłać do środy 15 września. Szczegóły znajdują się na stronie https://www.romance-tv.pl/romance-tv-awards/romance-tv-awards.html.  

Ruszyła już piąta edycja Romance TV Award - konkursu dla najbardziej romantycznych hoteli i restauracji. Jak co roku, spośród wielu zgłoszeń, statuetki Romance TV Award 2021 zostaną przyznane laureatom w pięciu kategoriach:

  • Najbardziej romantyczna oferta dla par – głosowanie Jury
  • Organizacja romantycznych eventów – głosowanie Jury
  • Najbardziej romantyczne hotelowe SPA – głosowanie Jury
  • Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce – głosowanie Jury
  • Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce – głosowanie internautów

 

Wszystkie hotele, które się zgłoszą, będą promowane na stronie internetowej i w social mediach stacji. Po 15 września rozpocznie się ostatni etap konkursu, podczas którego Jury i widzowie Romance TV wyłonią zwycięzców. Widzowie swój głos będą mogli oddać na stronie internetowej Romance TV i wygrać voucher na romantyczny weekend w hotelu, który zwycięży w kategorii „Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce”. Głosowanie publiczności potrwa do 27 października, a oficjalne wyniki zostaną ogłoszone w środę, 3 listopada.

Jury będzie głosować pod przewodnictwem ambasadora stacji, Daniela QCZAJ’a. Uroczyste rozdanie nagród Romance TV Award 2021 odbędzie się w listopadzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.