Komunikaty PR

Sieć B&B planuje dalszy rozwój w oparciu o najem

2020-03-13  |  13:00
Biuro prasowe

Kluczowym elementem filozofii B&B Hotels jest zapewnienie gościom hotelowym maksimum komfortu w przystępnej cenie i doskonałej lokalizacji. Taki model doskonale sprawdza się na polskim rynku, co zachęca do dalszego, dynamicznego rozwoju sieci, nie tylko poprzez budowę obiektów, ale również na podstawie zawieranych umów najmu istniejących hoteli lub budynków przekształconych w hotele.

Wyniki naszych hoteli pokazują, że wysiłki przyniosły efekt – polscy klienci docenili naszą ofertę i chcą z niej korzystać. Dlatego w perspektywie kilku najbliższych lat celujemy w podwojenie liczby pokoi a w kontekście dalszej przyszłości nasze ambicje sięgają znacznie dalej mówi Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska. – W roku 2019 otworzyliśmy hotele w Nowym Targu oraz w Rzeszowie, osiągając na poziomie kraju liczbę 912 pokoi. Oba obiekty funkcjonują w oparciu o umowy najmu, co stanowi nowy model biznesowy dla B&B Hotels w Polsce. Bardzo satysfakcjonuje nas dotychczasowa współpraca, dlatego chcemy nadal podążać tą ścieżką, dostrzegając w tym szansę na szybszy rozwój naszej sieci – kontynuuje.

W związku z planami dynamicznego rozwoju, B&B Hotels Polska aktywnie poszukuje obiektów, w których mogłyby funkcjonować kolejne hotele B&B.

Jesteśmy otwarci na propozycje właścicieli nieruchomości, zainteresowanych wynajęciem powierzchni na potrzeby hotelu naszej sieci. Zależy nam w szczególności na obiektach atrakcyjnie usytuowanych w centrach miast, w pobliżu miejsc o walorach biznesowych, turystycznych i rozrywkowych. Interesują nas zarówno nowe rynki, przykładowo: Gdańsk, Szczecin, Białystok, Częstochowa, Opole, Zielona Góra, jak również miasta, w których już przyjmujemy gości, jak Warszawa, Wrocław czy Kraków – mówi Beatrice Bouchet.

Wszelkie oferty współpracy można kierować do Działu Rozwoju B&B Hotels Polska, na adres: rozwoj@hotelbb.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.