Sieć B&B planuje dalszy rozwój w oparciu o najem

Kluczowym elementem filozofii B&B Hotels jest zapewnienie gościom hotelowym maksimum komfortu w przystępnej cenie i doskonałej lokalizacji. Taki model doskonale sprawdza się na polskim rynku, co zachęca do dalszego, dynamicznego rozwoju sieci, nie tylko poprzez budowę obiektów, ale również na podstawie zawieranych umów najmu istniejących hoteli lub budynków przekształconych w hotele.
– Wyniki naszych hoteli pokazują, że wysiłki przyniosły efekt – polscy klienci docenili naszą ofertę i chcą z niej korzystać. Dlatego w perspektywie kilku najbliższych lat celujemy w podwojenie liczby pokoi a w kontekście dalszej przyszłości nasze ambicje sięgają znacznie dalej – mówi Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska. – W roku 2019 otworzyliśmy hotele w Nowym Targu oraz w Rzeszowie, osiągając na poziomie kraju liczbę 912 pokoi. Oba obiekty funkcjonują w oparciu o umowy najmu, co stanowi nowy model biznesowy dla B&B Hotels w Polsce. Bardzo satysfakcjonuje nas dotychczasowa współpraca, dlatego chcemy nadal podążać tą ścieżką, dostrzegając w tym szansę na szybszy rozwój naszej sieci – kontynuuje.
W związku z planami dynamicznego rozwoju, B&B Hotels Polska aktywnie poszukuje obiektów, w których mogłyby funkcjonować kolejne hotele B&B.
– Jesteśmy otwarci na propozycje właścicieli nieruchomości, zainteresowanych wynajęciem powierzchni na potrzeby hotelu naszej sieci. Zależy nam w szczególności na obiektach atrakcyjnie usytuowanych w centrach miast, w pobliżu miejsc o walorach biznesowych, turystycznych i rozrywkowych. Interesują nas zarówno nowe rynki, przykładowo: Gdańsk, Szczecin, Białystok, Częstochowa, Opole, Zielona Góra, jak również miasta, w których już przyjmujemy gości, jak Warszawa, Wrocław czy Kraków – mówi Beatrice Bouchet.
Wszelkie oferty współpracy można kierować do Działu Rozwoju B&B Hotels Polska, na adres: rozwoj@hotelbb.com.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.