Sieć Leonardo Hotels otwiera swój trzeci hotel w Polsce. Tym razem Kraków
Grupa Leonardo Hotels Central Europe buduje swoją pozycję w europejskim hotelarstwie od 15 lat. Do tej pory mogliśmy korzystać z dwóch obiektów sieci w naszym kraju. Zarówno Leonardo Royal Warsaw i NYX Hotel Warsaw położone są w stolicy. Trzeci obiekt izraelskiej grupy Leonardo Hotels został otwarty 1 lutego 2022 roku w Krakowie o nazwie Leonardo Boutique Kraków Old Town.
Leonardo Hotels Central Europe proponuje swoim klientom cztery marki: Leonardo, Leonardo Royal, NYX Hotels i Leonardo Boutique – i właśnie ta ostatnia pojawiła się w Krakowie. Z początkiem stycznia dawny hotel Legend zmienił nazwę na Leonardo Boutique Kraków Old Town. Tym samym Leonardo Hotels Central Europe rozszerzył swoje ogólne portfolio do łącznie 85 hoteli w Europie Środkowej. Proces przejęcia i przygotowania obiektu do otwarcia nadzorowała Paulina Kołodziejczyk General Manager NYX Hotel Warsaw, która z powodzeniem wprowadziła lifestylową markę NYX na polski rynek w marcu 2021 roku. Na stanowisku dyrektora hotelu Leonardo Boutique Kraków Old Town pracuje już Monika Wacowska - Maciąg. Wieloletnie doświadczenie w pracy zdobyła w hotelach, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery w branży. Jej osobowość, pracowitość, ale przede wszystkim naturalna troska o gości i współpracowników idealnie wpisują się w naszą rodzinę Leonardo – komentuje Paulina Kołodziejczyk, która miała szansę przekonać się o tym podczas pracy z Moniką Wacowską - Maciąg w hotelu innej sieci.
Czas na Kraków
– Rozpoczynamy działalność w Krakowie i jesteśmy bardzo podekscytowani tą ekspansją- przekonuje Yoram Biton, dyrektor zarządzający Leonardo Hotels Central Europe. – Jako drugie co do wielkości miasto w Polsce, Kraków jest również znany jako „Florencja Północy” i stanowi ważny dodatek do Warszawy w naszym portfolio, gdzie działamy już od kilku lat. Polska gospodarka okazała się odporna na kryzys i oczekuje się, że w 2022 roku będzie rosła szybciej niż średnia UE. To właśnie tutaj chcielibyśmy wnieść swój wkład w postaci naszego doświadczenia i jesteśmy również otwarci na ekspansję oraz rozszerzenie marki w innych kluczowych miastach Polski – wyjaśnia.
Nowy hotel Leonardo Boutique Kraków Old Town zlokalizowany w samym środku Starego Miasta jest idealnym rozwiązaniem dla turystów oraz gości podróżujących w celach biznesowych. Położenie w niewielkiej odległości od Rynku Głównego, Kościoła Mariackiego, Sukiennic, a tym samym blisko głównych linii komunikacji miejskiej sprawia, że zwiedzanie Krakowa, nawet po ciężkim, pracowitym dniu, będzie przyjemne i łatwe. Dodatkowo dla podróżujących biznesowo atrakcyjne będzie także usytuowanie w niewielkiej odległości od lotniska czy dworca kolejowego. Hotel oferuje 100 pokoi, w tym jedno i dwuosobowe, a także apartamenty biznesowe oraz pokoje dla rodzin z dziećmi. Poza restauracją, w części konferencyjnej dostępne będą trzy sale w pełni wyposażone w niezbędny sprzęt audio dla łącznie 40 osób. Najciekawszym elementem hotelu jest Lobby bar oraz Patio. Jednak uroki relaksu na świeżym powietrzu w klimatycznej przestrzeni tarasu goście będą mogli doświadczyć dopiero wraz z przybyciem pierwszego wiosennego słońca.
Hotel jest już w pełni gotowy na przyjęcie pierwszych klientów.
Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin
Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!
Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.