Komunikaty PR

Sieć Leonardo Hotels otwiera swój trzeci hotel w Polsce. Tym razem Kraków

2022-02-16  |  10:35
Biuro prasowe

Grupa Leonardo Hotels Central Europe buduje swoją pozycję w europejskim hotelarstwie od 15 lat. Do tej pory mogliśmy korzystać z dwóch obiektów sieci w naszym kraju. Zarówno Leonardo Royal Warsaw i NYX Hotel Warsaw położone są w stolicy. Trzeci obiekt izraelskiej grupy Leonardo Hotels został otwarty 1 lutego 2022 roku w Krakowie o nazwie Leonardo Boutique Kraków Old Town.

Leonardo Hotels Central Europe proponuje swoim klientom cztery marki: Leonardo, Leonardo Royal, NYX Hotels i Leonardo Boutique – i właśnie ta ostatnia pojawiła się w Krakowie.  Z początkiem stycznia dawny hotel Legend zmienił nazwę na Leonardo Boutique Kraków Old Town. Tym samym Leonardo Hotels Central Europe rozszerzył swoje ogólne portfolio do łącznie 85 hoteli w Europie Środkowej. Proces przejęcia i przygotowania obiektu do otwarcia nadzorowała Paulina Kołodziejczyk General Manager NYX Hotel Warsaw, która z powodzeniem wprowadziła lifestylową markę NYX na polski rynek w marcu 2021 roku. Na stanowisku dyrektora hotelu Leonardo Boutique Kraków Old Town pracuje już Monika Wacowska - Maciąg. Wieloletnie doświadczenie w pracy zdobyła w hotelach, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery w branży. Jej osobowość, pracowitość, ale przede wszystkim naturalna troska o gości i współpracowników idealnie wpisują się w naszą rodzinę Leonardo – komentuje Paulina Kołodziejczyk, która miała szansę przekonać się o tym podczas pracy z Moniką Wacowską - Maciąg w hotelu innej sieci.

 

Czas na Kraków

 – Rozpoczynamy działalność w Krakowie i jesteśmy bardzo podekscytowani tą ekspansją- przekonuje Yoram Biton, dyrektor zarządzający Leonardo Hotels Central Europe. – Jako drugie co do wielkości miasto w Polsce, Kraków jest również znany jako „Florencja Północy” i stanowi ważny dodatek do Warszawy w naszym portfolio, gdzie działamy już od kilku lat. Polska gospodarka okazała się odporna na kryzys i oczekuje się, że w 2022 roku będzie rosła szybciej niż średnia UE. To właśnie tutaj chcielibyśmy wnieść swój wkład w postaci naszego doświadczenia i jesteśmy również otwarci na ekspansję oraz rozszerzenie marki w innych kluczowych miastach Polski – wyjaśnia.

 

Nowy hotel Leonardo Boutique Kraków Old Town zlokalizowany w samym środku Starego Miasta jest idealnym rozwiązaniem dla turystów oraz gości podróżujących w celach biznesowych. Położenie w niewielkiej odległości od Rynku Głównego, Kościoła Mariackiego, Sukiennic, a tym samym blisko głównych linii komunikacji miejskiej sprawia, że zwiedzanie Krakowa, nawet po ciężkim, pracowitym dniu, będzie przyjemne i łatwe. Dodatkowo dla podróżujących biznesowo atrakcyjne będzie także usytuowanie w niewielkiej odległości od lotniska czy dworca kolejowego. Hotel oferuje 100 pokoi, w tym jedno i dwuosobowe, a także apartamenty biznesowe oraz pokoje dla rodzin z dziećmi. Poza restauracją, w części konferencyjnej dostępne będą trzy sale w pełni wyposażone w niezbędny sprzęt audio dla łącznie 40 osób. Najciekawszym elementem hotelu jest Lobby bar oraz Patio. Jednak uroki relaksu na świeżym powietrzu w klimatycznej przestrzeni tarasu goście będą mogli doświadczyć dopiero wraz z przybyciem pierwszego wiosennego słońca.

Hotel jest już w pełni gotowy na przyjęcie pierwszych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki! Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:35

Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!

Niebo od zawsze stanowiło granicę między marzeniami a rzeczywistością. To tam kierowały się spojrzenia wynalazców, marzycieli i pasjonatów, którzy pragnęli odkrywać
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.