Steve Allen będzie kierował globalną działalnością dnata
Grupa Emirates ogłosiła powołanie Steve'a Allena na stanowisko wiceprezesa wykonawczego dnata, wiodącego światowego dostawcy usług lotniczych.
Steve Allen będzie odpowiedzialny za wszystkie firmy dnata obejmujące obsługę naziemną, catering i podróże po sześciu kontynentach. Ponadto będzie zarządzać relacjami Grupy Emirates z powiązanymi firmami, w tym MMI, Emirates CAE Flight Training i Premier Inn.
Na swoim nowym stanowisku Steve Allen będzie nadal podlegał Gary'emu Chapmanowi, Prezesowi Group Services i dnata, aż do przejścia na emeryturę pod koniec marca. Następnie Steve Allen będzie podlegał bezpośrednio Jego Wysokości Szejkowi Ahmedowi bin Saeedowi Al Maktoumowi, Prezesowi i Dyrektorowi Generalnemu Emirates Airline & Group.
- Z przyjemnością mówię o awansie Steve'a na wiceprezesa wykonawczego. Pełniąc różne funkcje kierownicze w firmie, Steve osiągnął znakomite wyniki i wykazał się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, wnosząc znaczący wkład w sukces dnata i jej klientów. Jestem przekonany, że pod przywództwem Steve'a dnata umocni swoją pozycję światowego lidera, który konsekwentnie zapewnia doskonałe usługi oraz najwyższą jakość i bezpieczeństwo we wszystkich swoich działaniach – powiedział Sheikh Ahmed.
- Chciałbym też skorzystać z okazji, aby podziękować Gary'emu za jego zaangażowanie i osiągnięcia w ciągu ostatnich trzech dekad. Gary wprowadził dnata na fantastyczne nowe wyżyny, przekształcając ją w silną globalną firmę o najlepszej reputacji w zakresie usług, bezpieczeństwa i standardów. Życzę Gary'emu szczęśliwej i satysfakcjonującej emerytury – dodał Sheikh Ahmed.
Steve Allen pracuje w Emirates Group od 12 lat na różnych stanowiskach operacyjnych i pomocniczych. Od 2016 roku nadzoruje obsługę naziemną i operacje towarowe dnata oraz usługi hotelarskie na lotniskach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich jako starszy wiceprezes oddziału. Przez ostatnie dziewięć miesięcy kierował także biznesem turystycznym dnata i jego globalną transformacją. Przed dołączeniem do Emirates Group Steve Allen spędził 16 lat w British Airways na różnych stanowiskach finansowych, regionalnych i operacyjnych.
dnata, zaufany partner ponad 300 klientów linii lotniczych, zapewnia wysokiej jakości, bezpieczną obsługę naziemną, usługę załadunku, catering i usługi turystyczne w 35 krajach. W roku finansowym 2019-20 zorientowane na klienta zespoły dnata obsłużyły 681 000 samolotów, przerzuciły 2,9 miliona ton ładunków, przeniosły ponad 93 miliony posiłków i odnotowały łączną wartość transakcji (TTV) usług turystycznych w wysokości 3,0 miliarda USD.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.