Komunikaty PR

Tu się szkolą załogi linii KLM

2021-07-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Holenderska firma Królewskie Towarzystwo Lotnicze, bo tak brzmi pełna nazwa linii KLM, należy od lat do czołówki firm lotniczych na świecie. Działa nieprzerwanie od 1919 roku. Na jej pokładzie latały nie tylko miliony pasażerów, ale i tysiące pracowników odpowiadających za opiekę podczas lotu. Właśnie dla załogi obsługującej pasażerów KLM uruchomił specjalne centrum. Powstało ono przy lotnisku Amsterdam-Schiphol.

Stewardesy i stewardzi przechodzą tam profesjonalne szkolenie. Warunki – prawie jak na pokładzie. Wewnątrz znajdują się nie tylko symulatory, ale także samoloty - fragmenty prawdziwych Boeingów 737 i 777 - z których jak w rzeczywistości rozwinąć można m.in. dmuchane zjeżdżalnie używane w czasie awaryjnego lądowania.

Autorem koncepcji projektowej jest architekt Sander Griffigen. Poza wielką salą z samolotami w centrum szkoleniowym znajdują się też sale konferencyjne do wykładów oraz pomieszczenia biurowe. Każde z tych wnętrz wymagało innego podejścia do aranżacji przestrzeni. KLM oraz architekt mocny nacisk położyli nie tylko na kwestie bezpieczeństwa, ale też właściwą akustykę.

W salach wykładowych, by głos szkoleniowców był dobrze słyszalny, a szkoląca się załoga obsługi lotów mogła się skupić zastosowano na suficie białe płyty z serii Ultima+ OP/Ultima+ Alpha. Pozwalają one osiągnąć odpowiednią akustykę we wnętrzach, dzięki wysokiemu poziomowi pochłaniania dźwięków. A pojawiający się w meblach motyw okrągłych kształtów zastosowano także w aranżacji sufitu montując tzw. wyspy akustyczne, które również mają za zadanie poprawić komfort przebywania we wnętrzu.

Z kolei w największej sali ćwiczeń na ścianach zainstalowano metalowe panele Knauf Ceiling Solutions oraz sufitowe panele z efektem drewna Wood Lay-In, ocieplając nieco charakter wnętrza surowej hali.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.