Komunikaty PR

Tu się szkolą załogi linii KLM

2021-07-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Holenderska firma Królewskie Towarzystwo Lotnicze, bo tak brzmi pełna nazwa linii KLM, należy od lat do czołówki firm lotniczych na świecie. Działa nieprzerwanie od 1919 roku. Na jej pokładzie latały nie tylko miliony pasażerów, ale i tysiące pracowników odpowiadających za opiekę podczas lotu. Właśnie dla załogi obsługującej pasażerów KLM uruchomił specjalne centrum. Powstało ono przy lotnisku Amsterdam-Schiphol.

Stewardesy i stewardzi przechodzą tam profesjonalne szkolenie. Warunki – prawie jak na pokładzie. Wewnątrz znajdują się nie tylko symulatory, ale także samoloty - fragmenty prawdziwych Boeingów 737 i 777 - z których jak w rzeczywistości rozwinąć można m.in. dmuchane zjeżdżalnie używane w czasie awaryjnego lądowania.

Autorem koncepcji projektowej jest architekt Sander Griffigen. Poza wielką salą z samolotami w centrum szkoleniowym znajdują się też sale konferencyjne do wykładów oraz pomieszczenia biurowe. Każde z tych wnętrz wymagało innego podejścia do aranżacji przestrzeni. KLM oraz architekt mocny nacisk położyli nie tylko na kwestie bezpieczeństwa, ale też właściwą akustykę.

W salach wykładowych, by głos szkoleniowców był dobrze słyszalny, a szkoląca się załoga obsługi lotów mogła się skupić zastosowano na suficie białe płyty z serii Ultima+ OP/Ultima+ Alpha. Pozwalają one osiągnąć odpowiednią akustykę we wnętrzach, dzięki wysokiemu poziomowi pochłaniania dźwięków. A pojawiający się w meblach motyw okrągłych kształtów zastosowano także w aranżacji sufitu montując tzw. wyspy akustyczne, które również mają za zadanie poprawić komfort przebywania we wnętrzu.

Z kolei w największej sali ćwiczeń na ścianach zainstalowano metalowe panele Knauf Ceiling Solutions oraz sufitowe panele z efektem drewna Wood Lay-In, ocieplając nieco charakter wnętrza surowej hali.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.