www.hotelbb.com – ruszyła nowa strona internetowa B&B Hotels
Buena Vista Media Group
Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl
Nowa odsłona wyróżnia się lekką, minimalistyczną szatą graficzną, spójną z identyfikacją wizualną sieci. Unikalny layout i intuicyjne menu sprawiają, że poruszanie się po niej jest łatwe i przyjemne. Odwiedzając adres www.hotelbb.com otrzymujemy dostęp do pełnej oferty noclegowej B&B Hotels wraz z możliwością dokonania rezerwacji w wybranym terminie. Po utworzeniu konta w serwisie, możemy nią również swobodnie zarządzać.
– Pod jednym adresem zebraliśmy ofertę wszystkich hoteli należących do B&B Hotels, tworząc jedną – wspólną dla całej sieci – platformę rezerwacyjną. Od tego momentu nasi goście będą mogli w łatwy sposób znaleźć w jednym miejscu wszystkie niezbędne informacje dotyczące poszczególnych hoteli B&B i wygodnie rezerwować w nich noclegi z gwarancją najniższej ceny – mówi Béatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska.
Nowa, wielojęzyczna strona internetowa to ważny element strategii rozwoju sieci w aspekcie międzynarodowym.
– B&B Hotels to marka hotelowa, która jest już rozpoznawalna w Europie, także w Polsce. Wierzę, że ta zmiana przełoży się na wzrost zainteresowania naszą ofertą wśród gości zza granicy, a ci z Polski tym chętniej będą wybierać hotele B&B podróżując poza granicami swojego kraju – dodaje Béatrice Bouchet.
Serwis rezerwacyjny jest dostępny w 6 wersjach językowych, w zależności od obszarów geograficznych, w tym także w języku polskim. Strona jest w pełni responsywna, dzięki czemu można z niej wygodnie korzystać także na smarftonach czy tabletach. Użytkownicy urządzeń z systemem operacyjnym Android lub IOS mogą również pobrać i zainstalować oficjalną aplikację mobilną B&B Hotels.
B&B Hotels to znana i ceniona sieć hotelowa, która swój sukces zawdzięcza doskonałej lokalizacji swoich obiektów, profesjonalnej obsłudze i korzystnym cenom. Pod jej szyldem działa obecnie ponad 500 hoteli w 12 krajach (stan na listopad 2020): we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce, Austrii, Belgii, Czechach, Portugalii, Słowenii i Szwajcarii, a także w Brazylii. W naszym kraju pod marką B&B Hotels funkcjonuje 8 hoteli: po jednym w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu oraz w Rzeszowie. W przyszłym roku do tej listy dołączy również Lublin. Jednocześnie w planach są kolejne otwarcia.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.