Komunikaty PR

Wyjątkowa widokówka wrocławskiego lotniska

2023-04-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Wrocławski rysownik znany ze swojej charakterystycznej kreski tym razem stworzył wyjątkową grafikę dla lotniska we Wrocławiu. Pocztówka z ilustracją Andrzeja Tylkowskiego powstała z okazji obchodów Roku Mikołaja Kopernika, patrona Portu Lotniczego Wrocław.

 

Tłum radosnych urlopowiczów pędzących przez płytę lotniskową, a nad nimi samoloty. Jeszcze wyżej – kosmiczna podróż patrona lotniska, Mikołaja Kopernika. Wszystko na tle błękitu pogodnego nieba. Taką wizję wrocławskich podróży stworzył Andrzej Tylkowski. Wrocławski artysta znany jest przede wszystkim z autorskich kartek okolicznościowych, a także oprawy graficznej wrocławskiego Dnia Życzliwości czy kartek charytatywnych dla UNICEF-u, PAH-u i fundacji SOS Wioski Dziecięce.

Unikatowa grafika dla wrocławskiego lotniska powstała z okazji obchodów Roku Mikołaja Kopernika związanych z 550. rocznicą urodzin i 480. rocznicą śmierci słynnego astronoma.

Mikołaj Kopernik to patron naszego lotniska, dlatego chcieliśmy w wyjątkowy, ale zarazem bardzo wrocławski sposób, uczcić ten jubileusz. Ilustracja Andrzeja Tylkowskiego idealne oddaje wakacyjny klimat, który panuje na lotnisku. Mam nadzieję, że taka pocztówka przypadnie do gustu naszym pasażerom – mówi Jarosław Sztucki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Portu Lotniczego Wrocław.

Jubileuszową grafikę będzie można zobaczyć m.in. na ekranach w terminalu lotniska, a także na citylightach. – Urodziłem się we Wrocławiu na Nowym Dworze, dlatego samoloty zawsze były mi bliskie. Gdy patrzyłem w niebo, to one tam były – mówi Andrzej Tylkowski. - Na tej ilustracji połączyłem swoją fascynację lataniem z  własnymi  wspomnieniami  z podróżowania samolotem – opowiada. Ilustrator przyznaje, że jego rysunki nawiązują do najlepszych wspomnień z dzieciństwa i liczy na to, że projekt stworzony dla lotniska  wywoła uśmiechy na twarzach podróżujących ludzi.

Lotniskowa pocztówka pojawi się także na gadżetach Portu Lotniczego Wrocław takich jak koszulki, kubki, magnesy czy zakładki do książek. Będzie je można kupić na lotnisku lub wygrać w konkursach organizowanych na profilu Portu Lotniczego Wrocław na Facebooku. Dodatkowo w punkcie pocztowym będzie również możliwość wysłania unikatowej pocztówki z jubileuszową grafiką ze specjalnymi pozdrowieniami z Wrocławia.

Mikołaj Kopernik jest patronem Portu Lotniczego Wrocław od 6 grudnia 2005 roku. Patrona upamiętnia instalacja Copernicus znajdująca się przed terminalem i nawiązująca do heliocentrycznej teorii astronoma.

 

Więcej informacji

Port Lotniczy Wrocław to jedno z największych i najważniejszych lotnisk w Polsce. W roku 2019 obsłużył ponad 3,5 mln pasażerów. Wrocławskie lotnisko jest doskonale skomunikowane z siecią autostrad (A4 i A8) i dróg ekspresowych (S3, S5 i S8), co umożliwia szybki i wygodny dojazd również z dalej położonych regionów Polski. Na lotnisku podróżni mają do dyspozycji ok. 4 tys. miejsc parkingowych.

Wygodnym połączeniem z centrum jest autobusowa linia „106” oraz nocna „206”, a z zachodnich dzielnic Wrocławia linia „129”. Pasażerowie korzystający z usług Port Lotniczego Wrocław mają też do dyspozycji liczne sklepy, bary, kawiarnie i restauracje, także całodobowe.

Port Lotniczy Wrocław sukcesywnie inwestuje w infrastrukturę. Od 2012 roku pasażerowie są obsługiwani w nowoczesnym terminalu. Lotnisko dysponuje też systemem nawigacyjnym wyższej kategorii (ILS Cat. II), umożliwiającym realizację operacji lotniczych również w trudniejszych warunkach atmosferycznych.

Wrocławskie lotnisko jest doceniane za wysoki standard obsługi. W 2012 roku port został uznany przez pasażerów najbardziej przyjaznym lotniskiem w Polsce. Czterokrotnie otrzymał też nagrodę Business Traveller Award dla najlepszego regionalnego lotniska w kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.