Wyjątkowa widokówka wrocławskiego lotniska
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wrocławski rysownik znany ze swojej charakterystycznej kreski tym razem stworzył wyjątkową grafikę dla lotniska we Wrocławiu. Pocztówka z ilustracją Andrzeja Tylkowskiego powstała z okazji obchodów Roku Mikołaja Kopernika, patrona Portu Lotniczego Wrocław.
Tłum radosnych urlopowiczów pędzących przez płytę lotniskową, a nad nimi samoloty. Jeszcze wyżej – kosmiczna podróż patrona lotniska, Mikołaja Kopernika. Wszystko na tle błękitu pogodnego nieba. Taką wizję wrocławskich podróży stworzył Andrzej Tylkowski. Wrocławski artysta znany jest przede wszystkim z autorskich kartek okolicznościowych, a także oprawy graficznej wrocławskiego Dnia Życzliwości czy kartek charytatywnych dla UNICEF-u, PAH-u i fundacji SOS Wioski Dziecięce.
Unikatowa grafika dla wrocławskiego lotniska powstała z okazji obchodów Roku Mikołaja Kopernika związanych z 550. rocznicą urodzin i 480. rocznicą śmierci słynnego astronoma.
– Mikołaj Kopernik to patron naszego lotniska, dlatego chcieliśmy w wyjątkowy, ale zarazem bardzo wrocławski sposób, uczcić ten jubileusz. Ilustracja Andrzeja Tylkowskiego idealne oddaje wakacyjny klimat, który panuje na lotnisku. Mam nadzieję, że taka pocztówka przypadnie do gustu naszym pasażerom – mówi Jarosław Sztucki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Portu Lotniczego Wrocław.
Jubileuszową grafikę będzie można zobaczyć m.in. na ekranach w terminalu lotniska, a także na citylightach. – Urodziłem się we Wrocławiu na Nowym Dworze, dlatego samoloty zawsze były mi bliskie. Gdy patrzyłem w niebo, to one tam były – mówi Andrzej Tylkowski. - Na tej ilustracji połączyłem swoją fascynację lataniem z własnymi wspomnieniami z podróżowania samolotem – opowiada. Ilustrator przyznaje, że jego rysunki nawiązują do najlepszych wspomnień z dzieciństwa i liczy na to, że projekt stworzony dla lotniska wywoła uśmiechy na twarzach podróżujących ludzi.
Lotniskowa pocztówka pojawi się także na gadżetach Portu Lotniczego Wrocław takich jak koszulki, kubki, magnesy czy zakładki do książek. Będzie je można kupić na lotnisku lub wygrać w konkursach organizowanych na profilu Portu Lotniczego Wrocław na Facebooku. Dodatkowo w punkcie pocztowym będzie również możliwość wysłania unikatowej pocztówki z jubileuszową grafiką ze specjalnymi pozdrowieniami z Wrocławia.
Mikołaj Kopernik jest patronem Portu Lotniczego Wrocław od 6 grudnia 2005 roku. Patrona upamiętnia instalacja Copernicus znajdująca się przed terminalem i nawiązująca do heliocentrycznej teorii astronoma.
Więcej informacji
Port Lotniczy Wrocław to jedno z największych i najważniejszych lotnisk w Polsce. W roku 2019 obsłużył ponad 3,5 mln pasażerów. Wrocławskie lotnisko jest doskonale skomunikowane z siecią autostrad (A4 i A8) i dróg ekspresowych (S3, S5 i S8), co umożliwia szybki i wygodny dojazd również z dalej położonych regionów Polski. Na lotnisku podróżni mają do dyspozycji ok. 4 tys. miejsc parkingowych.
Wygodnym połączeniem z centrum jest autobusowa linia „106” oraz nocna „206”, a z zachodnich dzielnic Wrocławia linia „129”. Pasażerowie korzystający z usług Port Lotniczego Wrocław mają też do dyspozycji liczne sklepy, bary, kawiarnie i restauracje, także całodobowe.
Port Lotniczy Wrocław sukcesywnie inwestuje w infrastrukturę. Od 2012 roku pasażerowie są obsługiwani w nowoczesnym terminalu. Lotnisko dysponuje też systemem nawigacyjnym wyższej kategorii (ILS Cat. II), umożliwiającym realizację operacji lotniczych również w trudniejszych warunkach atmosferycznych.
Wrocławskie lotnisko jest doceniane za wysoki standard obsługi. W 2012 roku port został uznany przez pasażerów najbardziej przyjaznym lotniskiem w Polsce. Czterokrotnie otrzymał też nagrodę Business Traveller Award dla najlepszego regionalnego lotniska w kraju.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.