Komunikaty PR

Z internetu na stok: Gleevery rozszerza ofertę o najem sprzętu zimowego

2023-12-22  |  10:00
Biuro prasowe

Jak wynika z globalnego badania Momentum Worldwide obecnie 76 proc. konsumentów woli wydawać pieniądze na doświadczenia niż na przedmioty. Dlatego Gleevery, polska platforma internetowa do wynajmu, postanowiła rozszerzyć swoją dotychczasową ofertę o wynajem sprzętu zimowego z wypożyczalni stacjonarnych, tak aby aktywny wypoczynek najbardziej kojarzony z okresem ferii stał się jeszcze bardziej przystępnym doświadczeniem.  Dzięki współpracy z podmiotami, które oferują najem nart, desek snowboardowych i akcesoriów narciarskich, użytkownicy indywidualni i korporacyjni serwisu będą mogli wynająć ekwipunek narciarza korzystając z atrakcyjnych zniżek.

Już za moment szczyt sezonu narciarskiego. Wraz z początkiem tegorocznych ferii zimowych, które potrwają od 15 stycznia do 11 lutego, kurorty i stoki będą przeżywać oblężenie amatorów sportów zimowych. Jazda po stoku to od lat jeden z najpopularniejszych sposobów spędzania czasu zimą, nie inaczej jest w tym roku. Na pytanie serwisu Kiwi.com o to „Dokąd chciałbyś polecieć zimą?” co trzeci (33,2 proc.) z młodych Polaków wskazał narciarskie eskapady. 

- Nie jest to jednak tanie hobby. Próg wejścia może być barierą nie do przeskoczenia dla wielu osób - zauważa Jakub Buga, CEO i założyciel Gleevery, polskiej firmy technologicznej oferującej platformę do wynajmu produktów. Spółka, działając w duchu zasad ekonomii współdzielenia, popularyzuje wśród Polaków korzystanie bez kupowania. - Oprócz wydatków związanych z logistyką na stoku i poza nim, narciarz musi pokryć koszt swojego ekwipunku. Odpowiedni sprzęt, obejmujący narty, kijki, jak również odzież to absolutna podstawa. Nie da się ukryć, że skompletowanie wszystkiego naraz jest kosztowne, a nawet po zakupie zmartwieniem narciarza pozostaje przechowywanie poza sezonem, serwis i transport tych rzeczy. Co więcej, w przypadku dzieci kupiony zestaw w następnym sezonie najprawdopodobniej okaże się nieodpowiedni. Dlatego wypożyczenie ekwipunku lub przynajmniej jego elementów jest tak popularne - dodaje.

 

Polacy wolą wynajmować sprzęt sportowy

Jak wynika z badania przeprowadzonego dla BIG InfoMonitor we współpracy z Gleevery, prawie połowa (43 proc.) Polaków preferuje wynajem sprzętu turystycznego i sportowego ponad posiadanie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma nawiązała współpracę z wypożyczalniami sprzętu zimowego, aby usprawnić i jeszcze bardziej uatrakcyjnić wynajem ekwipunku w pobliżu największych stoków. Już teraz firma współpracuje z podmiotami w popularnych centrach sportów zimowych, jak np. Wisła, Szczyrk, czy Zakopane, ale również z miejskimi wypożyczalniami np. w Warszawie czy Wrocławiu. Łącząc siły partnerzy oferują wynajem kilku tysięcy nart i setek snowboardów. Aktualny spis wypożyczalni współpracujących z Gleevery znajduje się pod adresem: www.gleevery.com/zima, a lista ta cały czas się powiększa.

- Od ponad dwóch dekad prowadząc wypożyczalnie nart obserwujemy zmianę podejścia klientów do posiadania sprzętu. Dzisiaj brak własnego ekwipunku przestał być barierą przed uprawianiem zimowych sportów. Duża cześć naszych klientów, wyjeżdża na stoki 2-3 razy w sezonie i za każdym razem decyduje się na wybór innego modelu nart – a my dajemy im taką możliwość. Współpraca z Gleevery otwiera dla nas nowe kanały dystrybucji naszych usług. Cieszymy się, że możemy współpracować z najlepszymi i oferować dopasowany sprzęt, który spełnia oczekiwania klientów - mówi Michał Saniewski, właściciel dwóch wypożyczalni Aktiv Sport w Warszawie, które nawiązały współpracę z Gleevery.

Współpraca z Gleevery jest bezkosztowa i nie wymaga od wypożyczalni żadnych zmian w sposobie świadczenia usług. Wystarczy, że partner podpisze umowę i umieści materiały marketingowe w widocznym miejscu wypożyczalni. Oznaczenia podpowiedzą klientom wypożyczalni, że w tym punkcie można wynająć sprzęt w ramach benefitu pracowniczego Gleevery lub ze zniżką za pośrednictwem vouchera zakupionego na tej platformie. Cały proces obsługi klientów został zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić płynne świadczenie usługi dla wszystkich zainteresowanych wynajmem sprzętu w wypożyczalniach stacjonarnych. W ramach Partnerskiego Programu Gleevery firmy uczestnicy korzystają nie tylko z dodatkowej promocji na swój sprzęt, ale również dostępu do większej puli potencjalnych klientów. Ponadto, dla partnerów, którzy będą obsługiwać klientów z platformy, przewidziano atrakcyjny system premiowy - wysokość wypłaty rośnie wraz z liczbą obsłużonych użytkowników.

 

Rynek doświadczeń rozwija się w odpowiedzi na rosnący popyt

To kolejna inicjatywa firmy wspierająca nowy trend społeczny: experience over ownership (doświadczać, zamiast mieć), polegający na tym, że ludzie wolą przeżywać różne doświadczenia i emocje niż posiadać rzeczy materialne. Jak wynika z globalnego badania Momentum Worldwide obecnie 76 proc. konsumentów woli wydawać pieniądze na doświadczenia niż na przedmioty, co więcej 7 na 10 respondentów deklaruje, że w porównaniu z badaniem z 2012 roku są bardziej zaangażowani w sprawy środowiskowe i społeczne.

Zmiana oczekiwań i nawyków konsumentów jest ważnym czynnikiem rozwoju platform umożliwiających wynajem. Teraz, dzięki współpracy z wypożyczalniami nart i desek snowboardowych, użytkownicy indywidualni i korporacyjni Gleevery będą mogli postępować zgodnie z własnymi wartościami prośrodowiskowymi, a jednocześnie oszczędzać. Wystarczy, że zakupią online voucher, który obniża koszt wynajmu sprzętu zimowego w wypożyczalniach objętych programem partnerskim. Organizator zastrzega, że pula zniżek jest ograniczona. Nowy projekt ruszył 11.12.2023 i potrwa do końca sezonu narciarskiego, ale nie dłużej niż do 31.03.2024. 

Pełny regulamin promocji można znaleźć pod adresem: www.gleevery.com/zima

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.