Komunikaty PR

Z internetu na stok: Gleevery rozszerza ofertę o najem sprzętu zimowego

2023-12-22  |  10:00
Biuro prasowe

Jak wynika z globalnego badania Momentum Worldwide obecnie 76 proc. konsumentów woli wydawać pieniądze na doświadczenia niż na przedmioty. Dlatego Gleevery, polska platforma internetowa do wynajmu, postanowiła rozszerzyć swoją dotychczasową ofertę o wynajem sprzętu zimowego z wypożyczalni stacjonarnych, tak aby aktywny wypoczynek najbardziej kojarzony z okresem ferii stał się jeszcze bardziej przystępnym doświadczeniem.  Dzięki współpracy z podmiotami, które oferują najem nart, desek snowboardowych i akcesoriów narciarskich, użytkownicy indywidualni i korporacyjni serwisu będą mogli wynająć ekwipunek narciarza korzystając z atrakcyjnych zniżek.

Już za moment szczyt sezonu narciarskiego. Wraz z początkiem tegorocznych ferii zimowych, które potrwają od 15 stycznia do 11 lutego, kurorty i stoki będą przeżywać oblężenie amatorów sportów zimowych. Jazda po stoku to od lat jeden z najpopularniejszych sposobów spędzania czasu zimą, nie inaczej jest w tym roku. Na pytanie serwisu Kiwi.com o to „Dokąd chciałbyś polecieć zimą?” co trzeci (33,2 proc.) z młodych Polaków wskazał narciarskie eskapady. 

- Nie jest to jednak tanie hobby. Próg wejścia może być barierą nie do przeskoczenia dla wielu osób - zauważa Jakub Buga, CEO i założyciel Gleevery, polskiej firmy technologicznej oferującej platformę do wynajmu produktów. Spółka, działając w duchu zasad ekonomii współdzielenia, popularyzuje wśród Polaków korzystanie bez kupowania. - Oprócz wydatków związanych z logistyką na stoku i poza nim, narciarz musi pokryć koszt swojego ekwipunku. Odpowiedni sprzęt, obejmujący narty, kijki, jak również odzież to absolutna podstawa. Nie da się ukryć, że skompletowanie wszystkiego naraz jest kosztowne, a nawet po zakupie zmartwieniem narciarza pozostaje przechowywanie poza sezonem, serwis i transport tych rzeczy. Co więcej, w przypadku dzieci kupiony zestaw w następnym sezonie najprawdopodobniej okaże się nieodpowiedni. Dlatego wypożyczenie ekwipunku lub przynajmniej jego elementów jest tak popularne - dodaje.

 

Polacy wolą wynajmować sprzęt sportowy

Jak wynika z badania przeprowadzonego dla BIG InfoMonitor we współpracy z Gleevery, prawie połowa (43 proc.) Polaków preferuje wynajem sprzętu turystycznego i sportowego ponad posiadanie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma nawiązała współpracę z wypożyczalniami sprzętu zimowego, aby usprawnić i jeszcze bardziej uatrakcyjnić wynajem ekwipunku w pobliżu największych stoków. Już teraz firma współpracuje z podmiotami w popularnych centrach sportów zimowych, jak np. Wisła, Szczyrk, czy Zakopane, ale również z miejskimi wypożyczalniami np. w Warszawie czy Wrocławiu. Łącząc siły partnerzy oferują wynajem kilku tysięcy nart i setek snowboardów. Aktualny spis wypożyczalni współpracujących z Gleevery znajduje się pod adresem: www.gleevery.com/zima, a lista ta cały czas się powiększa.

- Od ponad dwóch dekad prowadząc wypożyczalnie nart obserwujemy zmianę podejścia klientów do posiadania sprzętu. Dzisiaj brak własnego ekwipunku przestał być barierą przed uprawianiem zimowych sportów. Duża cześć naszych klientów, wyjeżdża na stoki 2-3 razy w sezonie i za każdym razem decyduje się na wybór innego modelu nart – a my dajemy im taką możliwość. Współpraca z Gleevery otwiera dla nas nowe kanały dystrybucji naszych usług. Cieszymy się, że możemy współpracować z najlepszymi i oferować dopasowany sprzęt, który spełnia oczekiwania klientów - mówi Michał Saniewski, właściciel dwóch wypożyczalni Aktiv Sport w Warszawie, które nawiązały współpracę z Gleevery.

Współpraca z Gleevery jest bezkosztowa i nie wymaga od wypożyczalni żadnych zmian w sposobie świadczenia usług. Wystarczy, że partner podpisze umowę i umieści materiały marketingowe w widocznym miejscu wypożyczalni. Oznaczenia podpowiedzą klientom wypożyczalni, że w tym punkcie można wynająć sprzęt w ramach benefitu pracowniczego Gleevery lub ze zniżką za pośrednictwem vouchera zakupionego na tej platformie. Cały proces obsługi klientów został zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić płynne świadczenie usługi dla wszystkich zainteresowanych wynajmem sprzętu w wypożyczalniach stacjonarnych. W ramach Partnerskiego Programu Gleevery firmy uczestnicy korzystają nie tylko z dodatkowej promocji na swój sprzęt, ale również dostępu do większej puli potencjalnych klientów. Ponadto, dla partnerów, którzy będą obsługiwać klientów z platformy, przewidziano atrakcyjny system premiowy - wysokość wypłaty rośnie wraz z liczbą obsłużonych użytkowników.

 

Rynek doświadczeń rozwija się w odpowiedzi na rosnący popyt

To kolejna inicjatywa firmy wspierająca nowy trend społeczny: experience over ownership (doświadczać, zamiast mieć), polegający na tym, że ludzie wolą przeżywać różne doświadczenia i emocje niż posiadać rzeczy materialne. Jak wynika z globalnego badania Momentum Worldwide obecnie 76 proc. konsumentów woli wydawać pieniądze na doświadczenia niż na przedmioty, co więcej 7 na 10 respondentów deklaruje, że w porównaniu z badaniem z 2012 roku są bardziej zaangażowani w sprawy środowiskowe i społeczne.

Zmiana oczekiwań i nawyków konsumentów jest ważnym czynnikiem rozwoju platform umożliwiających wynajem. Teraz, dzięki współpracy z wypożyczalniami nart i desek snowboardowych, użytkownicy indywidualni i korporacyjni Gleevery będą mogli postępować zgodnie z własnymi wartościami prośrodowiskowymi, a jednocześnie oszczędzać. Wystarczy, że zakupią online voucher, który obniża koszt wynajmu sprzętu zimowego w wypożyczalniach objętych programem partnerskim. Organizator zastrzega, że pula zniżek jest ograniczona. Nowy projekt ruszył 11.12.2023 i potrwa do końca sezonu narciarskiego, ale nie dłużej niż do 31.03.2024. 

Pełny regulamin promocji można znaleźć pod adresem: www.gleevery.com/zima

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin Biuro prasowe
2024-04-29 | 22:00

Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin

Czarny Potok Resort SPA & Conference w Krynicy Zdroju został wyróżniony w organizowanym od 14 lat prestiżowym konkursie Perfect SPA Awards. Należący do grupy J.W. Construction
Turystyka Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!
2024-04-29 | 10:10

Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!

Obecnie na naszej planecie żyje siedem miliardów ludzi. Według prognoz Organizacji Narodów Zjednoczonych, do roku 2050 liczba ludności na świecie może wzrosnąć do 9,7
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.