Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse
Krzysztof Dąbrowa
ContentHouse
Podole 60
30-394 Kraków
krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl| |krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl
+48 781 991 112
www.contenthouse.pl
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
W ramach rozpoczętej współpracy, agencja przygotowała i realizuje strategię komunikacyjną marki. Zespół ContentHouse odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym, w tym artykułów blogowych oraz e-booków. Agencja zajmuje się również oprawą graficzną przygotowywanych dla Tutlo materiałów promocyjnych. Nadrzędnym celem realizowanej od kwietnia kampanii jest budowa zaangażowanej społeczności oraz kreacja transparentnego wizerunku marki na rynku.
Działania prowadzone dla Tutlo realizowane są przez zespół PR & Content Marketing, pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań redakcyjnych odpowiada z kolei Content Executive Karolina Wcisło, zaś za obsługę client service Account Manager, Wioleta Zimmer.
Dla Tutlo zaproponowaliśmy działania contentowe oparte na długofalowej idei przewodniej i zmieniających się sezonowo potrzebach odbiorców komunikacji. Wierzymy, że rozwój tej współpracy ma szczególny potencjał właśnie teraz, gdy zdalne formy edukacji cieszą się rosnącym zainteresowaniem – mówi Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing w ContentHouse.
Decyzja o współpracy z ContentHouse to efekt bardzo dobrze przygotowanej oferty. Eksperci agencji znakomicie zrozumieli nasze potrzeby i przeprowadzili wartościowy audyt zachowań potencjalnych Klientów. Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy oferować swoim odbiorcom jeszcze lepsze treści, motywujące ich do podejmowania nauki języka angielskiego i współpracy ze specjalistami naszej platformy – ocenia Kinga Chudek, Content Marketing Manager w Tutlo.
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.