Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse

Krzysztof Dąbrowa
ContentHouse
Podole 60
30-394 Kraków
krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl| |krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl
+48 781 991 112
www.contenthouse.pl
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
W ramach rozpoczętej współpracy, agencja przygotowała i realizuje strategię komunikacyjną marki. Zespół ContentHouse odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym, w tym artykułów blogowych oraz e-booków. Agencja zajmuje się również oprawą graficzną przygotowywanych dla Tutlo materiałów promocyjnych. Nadrzędnym celem realizowanej od kwietnia kampanii jest budowa zaangażowanej społeczności oraz kreacja transparentnego wizerunku marki na rynku.
Działania prowadzone dla Tutlo realizowane są przez zespół PR & Content Marketing, pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań redakcyjnych odpowiada z kolei Content Executive Karolina Wcisło, zaś za obsługę client service Account Manager, Wioleta Zimmer.
Dla Tutlo zaproponowaliśmy działania contentowe oparte na długofalowej idei przewodniej i zmieniających się sezonowo potrzebach odbiorców komunikacji. Wierzymy, że rozwój tej współpracy ma szczególny potencjał właśnie teraz, gdy zdalne formy edukacji cieszą się rosnącym zainteresowaniem – mówi Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing w ContentHouse.
Decyzja o współpracy z ContentHouse to efekt bardzo dobrze przygotowanej oferty. Eksperci agencji znakomicie zrozumieli nasze potrzeby i przeprowadzili wartościowy audyt zachowań potencjalnych Klientów. Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy oferować swoim odbiorcom jeszcze lepsze treści, motywujące ich do podejmowania nauki języka angielskiego i współpracy ze specjalistami naszej platformy – ocenia Kinga Chudek, Content Marketing Manager w Tutlo.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.