Twardziel, którego nic nie przebije bohaterem kampanii reklamowej marki Profi
„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.
Profi to rynkowy numer 1 w kategorii pasztetów w Polsce, cieszący się lojalnością konsumentów od niemal 30 lat. Celem bieżącej kampanii jest komunikacja produktu w nowym opakowaniu – metalowej puszce. „Chcemy dotrzeć z przekazem do użytkowników, którzy kupują pasztety w puszkach i taki format preferują. Nasza marka od lat ma bardzo wysoką świadomość wśród konsumentów, teraz koncentrujemy się na zbudowaniu świadomości produktu – puszki” – mówi Sebastian Pender, dyrektor marketingu Profi S.A.
Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty wideo, mocno osadzone w ramach platformy komunikacyjnej wykorzystującej konwencję nawiązującą do animowanego komiksu. „W świat Profi wprowadzamy nowego bohatera – Puszkę i jego znajomych. Z przymrużeniem oka kreujemy postać twardziela pewnego siebie i swojej jakości. W dialogach bazujemy na grze słów, nawiązującej do formy opakowania” – wyjaśnia Sebastian Pender.
Komunikacja będzie realizowana w kanałach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych i na portalach horyzontalnych (Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl), a także we współpracy z influencerami.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun; zakup mediów powierzono Value Media; komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.