Twenty4Seven z Bartoszem Paprockim na pokładzie!
Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Poprzednio przez ponad 5 lat zajmował on stanowisko Dyrektora Techniki w Telewizji Polsat. Zespół w tak wzmocnionym składzie ma zamiar pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla mediów.
Rozwiązania oferowane przez Twenty4Seven wykorzystywane są przez renomowane stacje telewizyjne, czołowych producentów branży wideo, federacje czy ligi. Pracują podczas największych eventów takich jak Olimpiady, Mistrzostwa Świata, festiwale, konferencje, programy rozrywkowe. Używane są na wozach transmisyjnych, planach filmowych, w domach produkcyjnych, czy przy produkcjach newsowych, wszędzie tam, gdzie niezawodność jest najważniejsza. Zespół może się poszczycić dostarczeniem m.in.: Centralnego Ingestu Plikowego TVP dla rejestracji i odtwarzania materiałów w studiach, newsowego systemu produkcyjnego TAI, plikowego systemu obsługi materiałów sportowych kanałów Polsat Sport, systemu nadawczego dla śmigłowca EC135 Telewizji Polsat, zespołu wozów VAR polskiej Ekstraklasy, czy systemów plikowej produkcji z dostępem przez chmurę na żywo dla większości wozów transmisyjnych w Polsce.
– Firma Twenty4Seven powstała jako suma doświadczeń i iloraz pasji jej założycieli. Dziś, po 13 latach obecności na rynku, wciąż chcemy się rozwijać. Zaprosiliśmy do zespołu Bartosza Paprockiego, eksperta z olbrzymim doświadczeniem i pasją do ciągłego rozwoju. Chcemy razem wejść na wyższy poziom, by lepiej pomagać naszym aktualnym i nowym klientom. – mówi Grzegorz Matysiewicz, Twenty4Seven.
Bartosz Paprocki z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał od pracy w serwisie sprzętu telewizyjnego, następnie pełnił funkcje inżyniera studia i wozu transmisyjnego, by po kilku latach objąć stanowisko managerskie w wiodącej grupie medialnej w Polsce. Jak mówi, pomimo faktu, iż poznał blaski i cienie pracy w branży medialnej, wciąż towarzyszy mu pasja i chęć podejmowania nowych wyzwań w tym obszarze.
– Obserwowałem, jak rozwijała się telewizja od momentu, gdy zaczęto ją oglądać w kolorze, a rozwiązania techniki cyfrowej dopiero pojawiały się w sprzęcie telewizyjnym. Kształtowało się wtedy moje poczucie celu, marzyłem, by kiedyś brać udział w wielkich projektach, by móc współtworzyć coś naprawdę znaczącego w świecie mediów. Od dziś czeka mnie nowe wyzwanie, będę pracował nad innowacjami dla potrzeb mediów z nowej perspektywy, mam przekonanie, że wraz z nowymi współpracownikami damy radę stworzyć nową synergię, która wyniesie nasze działania na zupełnie nowy poziom! – mówi Bartosz Paprocki.
Więcej informacji: www.twenty4seven.pl

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.