TXM przeprowadza się do Exeter Park Sosnowiec
AXI IMMO Group
Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com
Firma TXM, właściciel sieci dyskontów odzieżowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, przenosi swoje biuro oraz magazyn centralny do parku logistycznego Exeter Parku w Sosnowcu. Najemca zajmie powierzchnię ponad 4 000 mkw. i niebawem rozpocznie działalność operacyjną w nowej siedzibie. Spółkę TXM w procesie negocjacji i wyboru nowej lokalizacji wspierała firma AXI IMMO.
TXM S.A. oferuje modne i tanie ubrania dla całej rodziny oraz artykuły do wyposażenia wnętrz. Firma rozpoczęła działalność w 1989 r. i obecnie jej produkty dostępne są w ponad 200 punktach w Polsce oraz w sklepie internetowym.
"Exeter Park Sosnowiec to doskonałe skomunikowany obiekt zapewniający dostęp do dróg krajowych niezbędny do sprawnego funkcjonowania sieci sklepów na terenie całego kraju oraz możliwość szybkiej komunikacji z aglomeracją Katowicką, co z kolei było dla naszego klienta istotne z punktu widzenia komfortu i wygody pracowników. Istotnym argumentem dla klienta była również wynegocjowana w procesie rozmów wymiana oświetlenia na inteligentny system ledowy, znacząco obniżający koszty zużycia energii" mówi Jarosław Markiewicz, Konsultant, Dział Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.
Exeter Park Sosnowiec to nowoczesny park logistyczny klasy A oferujący 36 000 mkw. powierzchni, zlokalizowany w sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, tuż przy trasie ekspresowej S1 i w odległości 4 km od skrzyżowania z autostradą A4. Do dyspozycji najemców są przestronne place manewrowe, nowoczesne doki rozładunkowe, bramy wjazdowe z poziomu 0, parkingi dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz powierzchnie socjalno-biurowe. W pobliżu nieruchomości znajduje się przystanek autobusowy oraz stacja PKP.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.