Komunikaty PR

TXM zmienia wizerunek

2020-03-04  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Spółka TXM w restrukturyzacji, prowadząca siec sklepów z odzieżą damska, męską i dziecięcą, wdraża zmiany w zakresie wizerunku oraz oferty. Pierwszym krokiem jest ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz odświeżenie formy komunikacji z klientami. 

Z początkiem marca w ofercie pojawiły się m.in. serie limitowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Zmiany mają na celu odbudowanie sprzedaży oraz pozycji rynkowej sieci.

TXM konsekwentnie realizuje plan naprawczy spółki. Poza reorganizacją sieci sprzedaży, kolejnym krokiem do odbudowania pozycji rynkowej jest zmiana wizerunku i wynikające z potrzeb klientów uatrakcyjnienie oferty. W związku z tym TXM wprowadza do sprzedaży gamę produktów porównywalnych pod względem fasonu i jakości z asortymentem sieci modowych, ale w dużo niższych cenach. W ramach oferty w TXM znajdzie się sporo nowości. Jedną z nich jest wprowadzenie tzw. kolekcji limitowanej dla kobiet, które stanowią większą część klientów sieci. Kolekcje limitowane to krótkie serie ubrań zgodnych z  obowiązującymi na rynku trendami modowymi, które zyskają także specjalne oznakowanie graficzne. Pierwsza kolekcja limitowana TXM do sklepów trafiła już na początku marca i bazuje na najmodniejszych obecnie kolorach szałwii i koralu, kwiatowych wzorach i zwiewnych krojach.

Nowy asortyment będzie dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz online na www.txm.pl. Zmiany zostaną zakomunikowane także w gazetce reklamowej, która zyskała nie tylko nowa szatę graficzną, ale także i format. Sieć w ramach refreshingu marki odświeżyła także logo oraz hasło reklamowe: TXM - ZMIENIAMY SIĘ DLA CIEBIE. CIESZ SIĘ MODĄ I OKAZJĄ!   Zmiany te widoczne będą również w mediach społecznościowych i na stronie www. W ten sposób Spółka utrzyma spójność w komunikacji z klientami.

-  Nowa oferta TXM  odpowie na  potrzeby klientów, którzy świadomie podążają za modą i jakością, szukając jednocześnie najlepszych okazji cenowych. Dzięki wprowadzonym zmianom chcemy nie tylko przypomnieć się stałym klientom, ale także dotrzeć do nowych kupujących – powiedziała Agnieszka Kudła, Dyrektor Marketingu TXM S.A. w restrukturyzacji.  W sprzedaży nie zabraknie również szerokiej gamy asortymentu podstawowego, jak bielizna, czy rajstopy, który cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.

Sieć poza zmianami wizualnymi wprowadza także nowe standardy obsługi klientów stając się siecią bardziej aktywną i otwartą.  Dzisiejsi klienci przychodzą do sklepu, który lubią i w którym wita ich miła obsługa. Taką siecią chcemy być. Naszymi priorytetami jest  bezpośrednia obsługa, uśmiech, doradztwo i przyjazne klientom podejście – dodaje Agnieszka Kudła.

Obecnie w ramach sieci TXM działa w Polsce  około 260 sklepów z odzieżą damską, męską i dziecięcą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.