Komunikaty PR

Ubezpiecz swoje auto z CUK Ubezpieczenia. Nowa usługa już dostępna w Żabce!

2024-12-18  |  09:35
Biuro prasowe

Żabka, we współpracy z CUK Ubezpieczenia, rozszerzyła portfolio swoich usług o ubezpieczenia samochodu oraz innych – niewymagających rejestracji – środków transportu. Wybrany produkt ubezpieczeniowy można w prosty sposób zakupić przez serwis internetowy dostarczony przez CUK Ubezpieczenia.

Firma, będąca liderem segmentu modern convenience, po raz kolejny poszerzyła zakres swoich usług, tym razem o ubezpieczenia komunikacyjne. W tym celu nawiązała współpracę z CUK Ubezpieczenia, firmą funkcjonującą na rynku od ponad 23 lat, która jako pierwsza multiagencja w Polsce wprowadziła możliwość zakupu ubezpieczeń wielu towarzystw w jednym miejscu, oferując klientom wygodę zakupu i szeroki wybór ofert. Obecnie firma posiada blisko 600 placówek w całym kraju i współpracuje z ponad 4000 agentów ubezpieczeniowych.

–  Pozytywne zaskakiwanie klientów nowymi usługami stało się znakiem rozpoznawczym naszej sieci. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia, klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

Pakiety ubezpieczeń dostępne w Żabce

Usługę ubezpieczenia samochodu można nabyć za pośrednictwem serwisu internetowego dostarczonego przez CUK Ubezpieczenia pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl. Obecnie klienci Żabki mają do wyboru dwie kategorie produktów ubezpieczeniowych, dystrybuowanych przez CUK Ubezpieczenia.

W skład pierwszej z nich wchodzą ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych – obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz Autocasco (AC). Drugą opcją są mikroubezpieczenia „Trasti dla pełnej mobilności”, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji – jak np. rower czy hulajnoga – i obejmujące wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich.

Atrakcyjne promocje dla ubezpieczonych

Osoby, które zdecydują się na zakup ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl, mogą skorzystać z promocji. Mianowicie za każde 50 zł wydane na zakup produktu ubezpieczeniowego, klient otrzyma bon towarowy o wartości 5 zł, który będzie mógł zrealizować w sklepie Żabka. Wartość otrzymanych bonów może sięgnąć do 500 zł[1].

Więcej informacji o usługach dostępnych w Żabce: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi/


[1] Promocja „Z CUK do Żabki – ubezpiecz się i odbierz bon” trwa od 11.12.2024 r. do 10.02.2025 r. lub do wyczerpania puli bonów. Szczegóły w regulaminie dostępnym na stronie: ubezpieczenia.zabka.pl. Żabka Polska sp. z o.o. nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

Media i PR

Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.