Ubezpiecz swoje auto z CUK Ubezpieczenia. Nowa usługa już dostępna w Żabce!
Żabka, we współpracy z CUK Ubezpieczenia, rozszerzyła portfolio swoich usług o ubezpieczenia samochodu oraz innych – niewymagających rejestracji – środków transportu. Wybrany produkt ubezpieczeniowy można w prosty sposób zakupić przez serwis internetowy dostarczony przez CUK Ubezpieczenia.
Firma, będąca liderem segmentu modern convenience, po raz kolejny poszerzyła zakres swoich usług, tym razem o ubezpieczenia komunikacyjne. W tym celu nawiązała współpracę z CUK Ubezpieczenia, firmą funkcjonującą na rynku od ponad 23 lat, która jako pierwsza multiagencja w Polsce wprowadziła możliwość zakupu ubezpieczeń wielu towarzystw w jednym miejscu, oferując klientom wygodę zakupu i szeroki wybór ofert. Obecnie firma posiada blisko 600 placówek w całym kraju i współpracuje z ponad 4000 agentów ubezpieczeniowych.
– Pozytywne zaskakiwanie klientów nowymi usługami stało się znakiem rozpoznawczym naszej sieci. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia, klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.
Pakiety ubezpieczeń dostępne w Żabce
Usługę ubezpieczenia samochodu można nabyć za pośrednictwem serwisu internetowego dostarczonego przez CUK Ubezpieczenia pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl. Obecnie klienci Żabki mają do wyboru dwie kategorie produktów ubezpieczeniowych, dystrybuowanych przez CUK Ubezpieczenia.
W skład pierwszej z nich wchodzą ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych – obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz Autocasco (AC). Drugą opcją są mikroubezpieczenia „Trasti dla pełnej mobilności”, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji – jak np. rower czy hulajnoga – i obejmujące wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich.
Atrakcyjne promocje dla ubezpieczonych
Osoby, które zdecydują się na zakup ubezpieczenia za pośrednictwem strony internetowej pod adresem ubezpieczenia.zabka.pl, mogą skorzystać z promocji. Mianowicie za każde 50 zł wydane na zakup produktu ubezpieczeniowego, klient otrzyma bon towarowy o wartości 5 zł, który będzie mógł zrealizować w sklepie Żabka. Wartość otrzymanych bonów może sięgnąć do 500 zł[1].
Więcej informacji o usługach dostępnych w Żabce: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi/
[1] Promocja „Z CUK do Żabki – ubezpiecz się i odbierz bon” trwa od 11.12.2024 r. do 10.02.2025 r. lub do wyczerpania puli bonów. Szczegóły w regulaminie dostępnym na stronie: ubezpieczenia.zabka.pl. Żabka Polska sp. z o.o. nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.