Ubezpieczenia Pocztowe z assistance medycznym
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. wspólnie z Europ Assistance Polska przygotowały program pomocy Assistance Medyczny ONKO dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z pakietem ONKO ubezpieczeni mogą liczyć na pomoc medyczną w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego lub w przypadku zawału serca czy udaru mózgu.
Pakiet Assistance Medyczny ONKO to szeroki zakres przydatnych świadczeń w przypadku zachorowania na nowotwór albo choroby układu krążenia.
Ubezpieczeni z pakietem ONKO mogą skorzystać z pomocy medycznej, w tym z konsultacji telefonicznej lub wideokonsultacji z lekarzem, wizyty pielęgniarki po hospitalizacji, transportu medycznego, konsultacji dietetyka, dostarczenia leków oraz pomoc psychologa, który da wsparcie w trudnym momencie życia.
Osoby, u których zdiagnozowano nowotwór złośliwy lub zawał serca albo udar mózgu mogą również skorzystać z drugiej krajowej opinii medycznej, w celu weryfikacji postawionej diagnozy i dalszego planu leczenia. W ramach pakietu zagwarantowany jest również dostęp do badań profilaktycznych.
Dodatkowo ubezpieczeni w każdym momencie mogą skorzystać z nielimitowanego dostępu do infolinii medycznej.
Wsparcie chorego w domu
Po hospitalizacji chory może też liczyć na pomoc domową w codziennych obowiązkach, na przykład przygotowywaniu posiłków i zapewnianiu zakupów. Pakiet assistance medyczny ONKO pozwala również na organizację rehabilitacji w domu lub w ośrodku rehabilitacyjnym. W razie rehabilitacji domowej ubezpieczeni mają zapewnione dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego.
Dodatkowe świadczenia medyczne w ramach ubezpieczenia stanowią realną pomoc dla klienta. Ubezpieczony w trudnym dla siebie momencie, jakim niewątpliwie jest diagnoza choroby nowotworowej, może liczyć na pomoc w organizacji dodatkowej konsultacji lekarskiej, rehabilitacji, wizyty psychologa, czy też pomocy w domu po hospitalizacji. Pakiet usług assistance uwzględnia specyfikę procesu leczenia nowotworów, a tym samym odpowiada na potrzeby osób zmagających się z tą chorobą – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Oferta ubezpieczenia dostępna jest od 1 kwietnia dla pracowników Poczty Polskiej i ich bliskich. Aktualnie trwają prace nad wdrożeniem wariantu ubezpieczenia dla klientów indywidualnych.
Beata Grott nowym Dyrektorem Balcia Insurance w Polsce
W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…
Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.