Euler Hermes Turbiną Polskiej Gospodarki 2020
AKM multiAN PR
Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Ubezpieczenie należności All Cover, wprowadzone na polski rynek przez Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes, zostało uznane za najlepszy tego typu produkt dla firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Ubezpieczenie zostało wyróżnione godłem Turbiny Polskiej Gospodarki 2020.
Eksperci ogólnopolskiego tygodnika społeczno-ekonomicznego „Gazeta Finansowa”, w raporcie Turbiny Polskiej Gospodarki, wyróżnili firmy i instytucje cechujące się profesjonalizmem, rzetelnością oraz stwarzaniem rozwiązań odpowiadających na najbardziej wymagające oczekiwania Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Polsce.
- W dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości niezwykle istotnym elementem jest współpraca – świadomość potrzeb kontrahentów i wychodzenie im naprzeciw, to gwarancja sukcesu. Dlatego na naszej liście Najlepszych Produktów dla MŚP znajdują się rozwiązania firm, dla których klient jest najważniejszy. Dostrzegają go, wiedzą, jakie ma oczekiwania, co się u niego zmienia i reagują na to natychmiast, zapewniając mu narzędzia najbardziej odpowiadające jego oczekiwaniom – podała redakcja „Gazety Finansowej” w uzasadnieniu przyznanych wyróżnień tytułem Turbiny Polskiej Gospodarki 2020.
Euler Hermes, lider rynku ubezpieczeń należności handlowych, został wyróżniony godłem Turbiny Polskiej Gospodarki 2020 za produkt All Cover, który zapewnia przedsiębiorcom z sektora MSP ochronę przed niewypłacalnością kontrahentów. All Cover jest nowatorskim, pierwszym tego typu rozwiązaniem ubezpieczeniowym na rynku. Zdecydowane uproszczenie mechanizmu ubezpieczenia transakcji ułatwia jego obsługę, a przed wszystkim poprawia płynność finansową jego użytkowników.
- Zastosowane w ubezpieczeniu All Cover rozwiązania wspierają Małe i Średnie Przedsiębiorstwa w monitorowaniu odbiorców i zabezpieczaniu transakcji. Uproszczony proces weryfikacji roszczenia i szybsze przejście do etapu odszkodowawczego powodują, że wstępne rozliczenie szkody jest możliwe już w ciągu pięciu dni po nadesłaniu wniosku – mówi Robert Dunaj, dyrektor marketingu w Euler Hermes
Warunki polisy All Cover są optymalnie dostosowywane do potrzeb każdej małej i średniej firmy, a ponadto zostały wzbogacone o szereg rozwiązań dostępnych dotychczas głównie dla dużych przedsiębiorstw i międzynarodowych korporacji. W ramach polisy All Cover przedsiębiorca otrzymuje ubezpieczenie należności powstałych w okresie obowiązywania umowy, jak również do 90 dni przed jej zawarciem, z maksymalnym terminem płatności wynoszącym do 180 dni – co jest najdłuższym na polskim rynku okresem zabezpieczenia kredytu kupieckiego. Kluczową innowacją ubezpieczenia Euler Hermes jest model „Claims First”, zakładający jak najszybsze uregulowanie roszczeń przedsiębiorcy. Ubezpieczony poprzez platformę Syntesys24/7 składa jeden wniosek windykacyjno-szkodowy z tytułu nieuregulowanej należności, rozpoczynający windykację i odzyskanie należności lub w przypadku stwierdzonej niewypłacalności kontrahenta – wypłatę odszkodowania. Formalności i zaangażowanie przedsiębiorcy zostało zmniejszone do minimum, co jest obecnie istotne w okresie turbulencji gospodarczych wywołanych przez pandemie Covid-19.
***
Euler Hermes w Polsce już od ponad 22 lat zapewnia firmom bezpieczeństwo relacji handlowych. Dzięki globalnemu doświadczeniu i innowacyjnym rozwiązaniom oraz kompleksowej ofercie jest największym ubezpieczycielem należności w Polsce i zajmuje czołową pozycję pod względem wskaźników zadowolenia i satysfakcji klientów oraz chęci odnawiania przez nich umów ubezpieczenia.
W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…
Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.