GSU z telemedycyną dla obecnych i nowych klientów
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
GSU Ubezpieczenia, wspólnie z Europ Assistance Polska, przygotowało nowy produkt dla swoich klientów. Telekonsultacja medyczna to dodatkowa forma pomocy medycznej, stanowiąca uzupełnienie podstawowej opieki zdrowotnej i alternatywa do abonamentów medycznych. Ubezpieczenie dostępne jest od kwietnia i swoim zakresem obejmuje możliwość telekonsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu i ze specjalistą, a także usługę teleopieki kardiologicznej.
Klienci GSU od kwietnia mogą zakupić nowy produkt ubezpieczeniowy, uzupełniony o telekonsultację medyczną. Do wyboru są cztery warianty ubezpieczenia Medi Ochrona, Medi Ochrona VIP, Medi Tarcza i Medi Tarcza VIP. W każdym z nich klient, gdy istnieje wskazanie medyczne, ma możliwość skorzystania ze zdalnej konsultacji medycznej nawet dziesięć razy w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Dostęp do telekonsultacji z lekarzem, jeszcze niedawno nie był tak powszechny, aktualnie jest to bardzo popularna forma porady medycznej. Szybka i łatwa forma kontaktu, dostępna 7 dni w tygodniu, sprawia, że klienci, chętnie korzystają z takiej pomocy. W dodatku, podczas zdalnej porady, klient ma możliwość uzyskania e-recepty, e-zwolnienia oraz skierowania na diagnostykę laboratoryjną, USG oraz na rehabilitację – wszytko online, bez wychodzenia z domu – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Telekonsultacja medyczna, realizowana w ramach przedstawionej propozycji Europ Assistance we współpracy z naszą grupą, stanowi komplementarne uzupełnienie dotychczasowych ofert GSU Ubezpieczenia w zakresie ochrony życia i zdrowia naszych klientów. Szerokie spektrum świadczonych usług oraz kompleksowa ich obsługa w nagłych sytuacjach wymagających pomocy, jest naszym ciągłym staraniem budowania poczucia bezpieczeństwa naszych klientów – mówi Andrzej Pawletko Prezes Zarządu GSU Spółka Akcyjna.
W ramach ubezpieczenia klienci mają także dostęp do usługi Telekardio, czyli wsparcia dla klientów potrzebujących opieki kardiologicznej. Klient po zweryfikowaniu dokumentacji ma możliwość otrzymania specjalnego zestawu teleopieki kardiologicznej (kamizelka EKG, stacja dokująca, rejestrator). Zestaw pozwala na zdalne wykonanie badania EKG i sprawdzenia jego wyników z lekarzem specjalistą.
W całym procesie klientowi towarzyszy całodobowe Centrum Alarmowe, które pomaga w organizacji dostarczenia zestawu i szkoleniu z obsługi oraz wspiera klienta w różnych sytuacjach w ramach całego procesu pomocy.
Wsparcie assistance zapewnia Europ Assistance Polska.
Ubezpieczenie Medi Ochrona, Medi Ochrona VIP, Medi Tarcza i Medi Tarcza VIP można kupić w sieci placówek GSU Ubezpieczenia oraz Superpolisa Ubezpieczenia.
W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…
Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.