Komunikaty PR

Renata Kudła-Rajca zastąpi Tomasza Domalewskiego. Pokieruje sprzedażą w Leadenha

2024-08-28  |  13:15
Biuro prasowe
  • Tomasz Domalewski, który od 12 lat rozwijał sieć sprzedaży Leadenhall Insurance, zakończy w grudniu tego roku współpracę z firmą.
  • Jego funkcję 1 stycznia 2025 r. przejmie Renata Kudła-Rajca, która jednak już od 1 września br. we współpracy z Tomaszem Domalewskim będzie przygotowywać się do nowej roli, obejmując czasowo pozycję p.o. Dyrektora Sprzedaży.
  • Sieć dystrybucyjna Leadenhall liczy już ponad 12 tys. współpracujących agentów i brokerów, oferujących klientom kilkanaście specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych.

 

Zmiana na stanowisku Dyrektora Sprzedaży otwiera nowy rozdział w rozwoju spółki. Tomasz Domalewski dołączył do Leadenhall Insurance w 2013 roku i odegrał kluczową rolę w budowie firmy. Bez jego ciężkiej pracy i kreatywności nie przekształciłaby się z małej, kilkuosobowej organizacji z dwoma produktami w ofercie, w markę o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń specjalistycznych.

 

- Tomek wniósł do naszej organizacji olbrzymią wartość i pomógł jej sprawnie wejść na wyższy poziom. Kilkanaście lat temu byliśmy malutką firmą z przypisem składki na poziomie kilku milionów złotych i niecałym tysiącem pośredników w sieci sprzedaży. Obecnie znajdujemy się na innym etapie, jesteśmy podmiotem dojrzałym i wyznaczamy trendy w kluczowych dla nas obszarach produktowych. Bardzo dziękuję Tomkowi za ponad dekadę współpracy i życzę powodzenia w jego dalszej drodze zawodowej – podsumowuje Maciej Bud-Gusaim, CEO Efinity Insurance Group.

 

Dziś Leadenhall oferuje 15 obudowanych technologią produktów: D&O, OC zawodową z najszerszą na rynku listą profesji, kilka pakietów ubezpieczeń od utraty dochodów i na życie – ich dystrybucja ma przynieść marce 80 mln zł przypisu składki w 2024 r.

 

- Na koniec bieżącego roku zakończę swoją przygodę z Leadenhall, a dalsza misja szefowania sprzedaży przechodzi w ręce Renaty. Przez ponad dekadę razem z zespołem i przy wsparciu partnerów zbudowaliśmy „od zera” firmę o wyjątkowej ofercie ubezpieczeniowej i mocnej pozycji na rynku. Napawa mnie to dumą, daje satysfakcję i wzbudza wdzięczność za możliwość aktywnego współtworzenia tej historii. Zależy mi na dalszym rozwoju firmy i płynnym przekazaniu obowiązków. Do 31 grudnia będę służył swoim doświadczeniem w charakterze konsultanta, płynnie wprowadzając Renatę w projekty sprzedażowe, za które odpowiadałem, a także pomagając w realizacji celów na 2024 r. Jestem pewien, że Leadenhall nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nie raz zaskoczy rynek, wprowadzając powiew świeżości i nowej jakości w dystrybucji ubezpieczeń – mówi Tomasz Domalewski.

 

Renata Kudła-Rajca ma ponad 30 lat doświadczenia zawodowego. W branży ubezpieczeniowej obecna jest od 18 lat, z czego 17 lat spędziła kierując zespołami sprzedażowymi w Grupie Generali. Do Leadenhall dołączyła jesienią 2023 r. i od tego czasu blisko współpracuje z Tomaszem Domalewskim, kierując zespołem Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży. W nowej funkcji będzie odpowiadać także za zespół Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży oraz za pracę Dyrektora ds. współpracy z brokerami.

 

- Przede mną niełatwe wyzwanie dorównania wiedzą i doświadczeniem Tomkowi, który budował przecież tę firmę przez ponad dekadę. Moim celem jest kontynuowanie obranego kursu, a więc przede wszystkim szerokie, intensywne dotarcie do klientów z ubezpieczeniami specjalistycznymi. W najbliższych 3 lat planujemy podwoić obecny portfel i znacząco zwiększyć udział w rynku. Ten cel będziemy realizować tak z agentami, jak  i z brokerami. Zamierzamy aktywizować i rozbudować sieć sprzedaży – celujemy w liczbę 15 tys. aktywnych pośredników w 2025 r. – dodaje Renata Kudła-Rajca.

 

Nowa szefowa sprzedaży zapowiada wzmocnienie i rozbudowę zespołów sprzedaży – pracującego w terenie i wspierającego go zdalnie. Zamierza także systematycznie zwiększać w portfelu firmy udział polis na życie i od utraty dochodu, a także wprowadzić do oferty nowe, bardziej mainstreamowe produkty. Będzie też kontynuować rozwój firmy w obszarze insurtech – innowacje mające przyspieszać sprzedaż i automatyzować manuale zadania.

 

***

 

O Leadenhall Insurance

Firma działa jako coverholder Lloyd’s – dostarcza na polski rynek specjalistyczne ubezpieczenia od utraty dochodu, OC zawodowej, D&O. W obszarze ubezpieczeń na życie marka w ramach trójstronnego porozumienia współpracuje ze Squarelife Insurance AG oraz jednym z największych reasekuratorów na świecie, RGA (Reinsurance Group of America). Leadenhall korzysta z technologii rozwijanych w insurtechu Efinity, który od ponad 20 lat oferuje autorskie rozwiązania wspierające dystrybucję ubezpieczeń.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Wakacje zaczynają się w listopadzie. Wakacje od ZUS, nie można przegapić terminu Biuro prasowe
2024-10-30 | 12:00

Wakacje zaczynają się w listopadzie. Wakacje od ZUS, nie można przegapić terminu

• Tzw. wakacje od ZUS to nowa możliwość zmniejszenia kosztów szczególnie dla prowadzących Jednoosobową Działalność Gospodarczą. • Złożenie wniosku na
Ubezpieczenia Gwarancje Green2Green w Allianz Trade
2024-10-30 | 09:00

Gwarancje Green2Green w Allianz Trade

Allianz Trade wprowadza Gwarancje Green2Green, nowe i awangardowe rozwiązanie mające na celu przyspieszenie zrównoważonej transformacji globalnej gospodarki. Dzięki temu produktowi
Ubezpieczenia W domach i mieszkaniach dochodzi do jednej czwartej kradzieży z włamaniem
2024-08-27 | 10:20

W domach i mieszkaniach dochodzi do jednej czwartej kradzieży z włamaniem

  W 2023 r. doszło w Polsce do 62,6 tys. kradzieży z włamaniem, a w 15,2 tys. przypadków złodzieje atakowali obiekty mieszkalne – wynika z danych KG

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.