Łukasz Walkiewicz na stanowisku naczelnego AutoMotyw.com
Łukasz Walkiewicz został redaktorem naczelnym portalu motoryzacyjnego AutoMotyw.com. Poza prowadzeniem serwisu odpowiadać będzie także za rozwój jego profili społecznościowych oraz kanału na YouTube.
– AutoMotyw jest projektem, którzy tworzą ludzie z pasją do czterech kółek, ale także otwarci na nowe technologie i świadomi sposobu konsumpcji współczesnych mediów. Najświeższymi wiadomościami ze świata motoryzacji chcemy więc dzielimy się z czytelnikami nie tylko na naszym portalu. Równolegle prowadzimy profile na Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Mamy też własny kanał na YouTube oraz aplikację mobilną – mówi Łukasz Walkiewicz, redaktor naczelny AutoMotyw.com.
Walkiewicz z serwisem związany jest od samego początku. Odpowiadał za redakcję treści na stronę oraz zdjęcia i produkcję materiałów wideo. Wcześniej współpracował z Business Insider Polska, gdzie przez trzy lata rozwijał sekcję Motoryzacja. Był również prezenterem magazynu internetowego Auto Świat GO!. Swoją pasję do czterech kółek realizował także współpracując z markami samochodowymi przy tworzeniu treści merytorycznych na ich blogi. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobył w otwockim Tygodniku Regionalnym.
***
AutoMotyw.com to portal motoryzacyjny skierowany do ludzi ciekawych świata, otwartych na postęp i nowoczesne technologie powiązane z elektromobilnością i lifestylem. Poza nowinkami technicznym oraz obszernym katalogiem samochodów i ich testów, czytelniczy znajdą tu wartościowe materiały poradnikowe z obszaru zmieniającego się prawa czy finansów. Treści serwisu dostępne są także w kanałach social media, takich jak Instagram, Facebook, Twitter i YouTube oraz aplikacji mobilnej. Więcej informacji na www.automotyw.com

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.