Unikalna technologia Hillebrand w masowym transporcie towarów płynnych
Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, wprowadził na rynek kolejne innowacyjne i rewolucyjne rozwiązanie –flexitanki montowane w kontenerach 40-stopowych do masowego transportu napojów i substancji płynnych w warunkach chłodniczych oraz temperaturze otoczenia. Przy projektowaniu zastosowano unikalną i opatentowaną technologię, zapobiegającą nadmiernym ruchom płynu wewnątrz zbiornika.
Hillebrand jest światowym liderem w stosowaniu nowoczesnych i zintegrowanych systemów w transporcie masowym, znanym z innowacyjnego podejścia i stosowania różnych rozwiązań gwarantujących bezpieczne dostawy substancji płynnych. Najnowszym produktem firmy, przygotowanym przy współpracy z ekspertami branżowymi, jest specjalistyczny zbiornik - flexitank do 40-stopowego kontenera do masowego przewozu produktów płynnych w określonych warunkach termicznych. Może być stosowany w transporcie morskim, drogowym oraz kolejowym. Nowe flexitanki podnoszą wydajność łańcucha dostaw, tym samym ograniczając emisję CO2 i zapewniają klientom w pełni bezpieczny przewóz płynów w kontrolowanych warunkach termicznych.
Unikalna technologia i szerokie zastosowane
Nowy flexitank firmy Hillebrand, o pojemności od 18 do 25 tys. litrów, umożliwia przewożenie płynów wymagających podczas transportu zachowania odpowiedniej temperatury, takich jak soki czy zimne piwo. W zależności od wrażliwości na temperaturę danego produktu oraz wymagań podczas załadunku i rozładunku, klienci mają gwarancję, że flexitank umożliwi utrzymanie odpowiednich warunków zgodnie ze specyfiką przewożonego towaru.
Zespół techniczny Hillebrand zaprojektował nowe flexitanki tak, aby korzystając z jednego wlewu, można je było w prosty sposób wypełniać i opróżniać, ograniczając do minimum wszelkie osady. Co więcej, została tu zastosowana unikalna i opatentowana technologia, która zmniejszając możliwe ruchy płynów w czasie przewozu, tym samym zapobiega wyciekom i wybrzuszaniu kontenera.
- Nowy flexitank Hillebrand jest wynikiem starannych badań oraz zobowiązania do tworzenia najlepszych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów. Po raz pierwszy przygotowaliśmy go na prośbę klienta produkującego soki owocowe, któremu mieliśmy zapewnić transport w warunkach chłodniczych oraz producenta lateksu, do transportu ładunku w temperaturze dodatniej. Tak więc ten zbiornik został zaprojektowany tak, aby przewozić w nim każdą substancję płynną, z wyjątkiem niebezpiecznych. Niezależnie od transportu w temperaturze ujemnej, dodatniej czy otoczenia, to zrównoważone rozwiązanie jest ofertą dla klientów, którzy chcą przewozić duże ilości produktu we flexitanku w 100 proc. poddawanemu recyklingowi – mówi Jacob Moe, COO działu transportu masowego, Hillebrand.
Transport w kontenerach chłodniczych, z wykorzystaniem zamontowanych w środku flexitanków, został już zorganizowany przez polski oddział Hillebrand. Przewożonym ładunkiem był koncentrat owocowy. Takie rozwiązanie zapewnia polskim producentom możliwość załadunku maksymalnej ilości płynnego produktu do jednego kontenera, obniżając przy tym wagę i koszt związany z dotychczasowo stosowanym opakowaniem - produktem transportowanym w beczkach lub zbiornikach IBC.
Aby zobaczyć, jak działa nowy flexitank 40ft, zapraszamy do obejrzenia filmu dostępnego pod LINKIEM https://www.youtube.com/watch?time_continue=75&v=cgoW5rTfmTc&feature=emb_logo
Wyzwania i warunki przewozów towarów niebezpiecznych w transporcie ADR
Gotowi na różne scenariusze - ID Logistics o branży fashion
PostNL i Spring wprowadzają cztery miliony litrów biopaliwa (HVO100)
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.