Komunikaty PR

UNIMOT tytularnym sponsorem 62. Rajdu Barbórka – Motorsport w DNA Grupy UNIMOT

2024-10-30  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adam Kukielewski
UNIMOT S.A.

aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
adam.kukielewski|unimot.pl| |adam.kukielewski|unimot.pl
+48 501 955 144
unimot.pl/

UNIMOT, multienergetyczna grupa kapitałowa i lider wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce, po raz kolejny wspiera Rajd Barbórka – jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń motorsportowych w Polsce. W tym roku jako sponsor tytularny, UNIMOT z dumą wzmacnia swoją obecność na tym wyjątkowym wydarzeniu, podkreślając swoje zaangażowanie w rozwój motorsportu w Polsce. Tegoroczna, 62. edycja, która odbędzie się 7 grudnia 2024 roku, zgromadzi najlepszych kierowców oraz tysiące fanów, kontynuując ponad 60-letnią tradycję rywalizacji i pasji do motoryzacji.

Rajd Barbórka, organizowany od początku lat 60-tych, jest kluczowym wydarzeniem w kalendarzu sportów motorowych. Choć nie wchodzi w skład żadnych mistrzostw, co roku przyciąga na start najszybszych kierowców z różnych dyscyplin, oferując widowiskową rywalizację na ulicach Warszawy. Dzięki tradycji i wyjątkowej atmosferze, Barbórka na stałe wpisała się w serca kibiców, którzy przybywają tłumnie, by wspierać swoich ulubieńców.

Kulminacyjnym punktem rajdu jest Kryterium Asów na Karowej – odcinek słynący z trudnych, brukowanych zakrętów, gdzie technika jazdy, precyzja i kontrola nad pojazdem są kluczowe. Zawodnicy walczą tu nie tylko
o wygraną, ale o prestiżowy tytuł Króla Karowej, który ma wyjątkową wartość w polskim motorsporcie. To wydarzenie łączy pokolenia – zarówno zawodników, jak i fanów – i pozostaje jednym z najważniejszych punktów na mapie sportów motorowych w Polsce.

"Motoryzacja to nasza pasja, która towarzyszy nam od początku działalności. Dzięki partnerstwu z Rajdem Barbórka możemy wspierać zarówno historię polskiego motorsportu, jak i jego przyszłość" – mówi Karolina Sikorska, dyrektorka ds. marketingu Grupy UNIMOT. "Jesteśmy dumni, możemy pełnić rolę sponsora tytularnego rajdu, a w naszej codziennej pracy promować rozwiązania, które napędzają nie tylko samochody, ale i całą branżę."

W 2024 roku na kibiców i zawodników czeka siedem emocjonujących odcinków specjalnych, a zwieńczeniem pełnego emocji dnia będzie kultowe  Kryterium Asów na Karowej. Rajd Barbórka to nie tylko test dla najlepszych kierowców, ale także święto dla fanów motorsportu, którzy od lat tworzą niezapomnianą atmosferę na trasach rajdu.

"Rajd Barbórka to wydarzenie o ogromnym znaczeniu – łączy wieloletnią tradycję z teraźniejszością i przyszłością. Łączy pokolenia fanów" – podkreśla Romuald Chałas, prezes Automobilklubu Polski. "Dzięki współpracy z Grupą UNIMOT możemy dalej rozwijać tę imprezę i zapewniać jej należne miejsce na motorsportowym kalendarzu. Cieszę się, że kolejny raz będziemy wspierani przez partnera, który pasję do motoryzacji ma zapisaną w swoim DNA” 

UNIMOT, jako wiodący prywatny podmiot w sektorze paliwowo-energetycznym, z radością dzieli się pasją do motoryzacji, która jest kluczowym aspektem działalności branży.

Grupa UNIMOT ma ponad 30 lat doświadczenia na rynku paliwowym, specjalizuje się w hurtowej sprzedaży oleju napędowego, a także dystrybucji pozostałych paliw płynnych, zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami.  Firma od 2016 roku rozwija sieć stacji paliw AVIA w Polsce i Ukrainie, oferując najwyższej jakości produkty paliwowe. UNIMOT zajmuje trzecie miejsce na rynku magazynowania paliw, drugie na rynku sprzedaży asfaltu w Polsce, a także rozwija m.in. segment fotowoltaiki oraz inwestuje w kolejne sektory OZE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: UNIMOT S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku Biuro prasowe
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing
Motoryzacja SAP Story: podróż Mercedes-Benz Polska od planowania aż po rozliczenia wydatków
2024-12-13 | 09:00

SAP Story: podróż Mercedes-Benz Polska od planowania aż po rozliczenia wydatków

W ostatnich latach branża motoryzacyjna odnotowuje rosnącą potrzebę cyfrowych transformacji. Nie ma wyjścia, jeśli chce sprostać wymogom nowoczesnych systemów zarządzania i lepszej
Motoryzacja Goodyear sponsorem tytularnym 4-godzinnego wyścigu Silverstone 2025 ELMS
2024-12-06 | 11:05

Goodyear sponsorem tytularnym 4-godzinnego wyścigu Silverstone 2025 ELMS

Goodyear wmacnia współpracę z European Le Mans Series (ELMS) obejmując rolę oficjalnego sponsora tytularnego 4-godzinnego wyścigu Goodyear Silverstone 2025. Tym samym marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ochrona środowiska

Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną

Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.

Transport

W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić

Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.