Uniq Logistic podpisał kolejną umowę z MLP Group
Uniq Logistic, od lat dostarczający Klientom najlepsze rozwiązania w zakresie transportu, spedycji i logistyki, podpisał kolejną umowę z MLP Group. W nowoczesnym parku logistycznym MLP Łódź, który powstanie zgodnie z najnowocześniejszymi trendami panującymi na rynku nieruchomości magazynowych, spółka od II kwartału 2021 r. będzie dysponować powierzchnią ok.11,5 tys. mkw., z czego 300 mkw. przeznaczy na przestrzeń biurowo-socjalną. Inwestycja będzie spełniać wymagania certyfikacji BREEAM oraz zostanie wyposażona m.in. w nowoczesne doki rozładunkowe, szerokie place manewrowe i parkingi, przeszklenia w części biurowej, które zwiększą dostęp do światła dziennego i zapewnią pracownikom lepsze warunki pracy.
- Cieszymy się, że tak szybko udało nam się sfinalizować podpisanie kolejnej umowy. Rozszerzenie współpracy z jest potwierdzeniem, że kooperacja pomiędzy naszymi spółkami przebiega bez zarzutu, a oferta MLP Group spełnia wszystkie oczekiwania klienta. Nowa lokalizacja naszego parku, Centralna Polska to jeden z najbardziej obiecujących się regionów w kraju i jestem przekonany że szybko zyska duże zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Ponadto przyszli najemcy, a w szczególności ich pracownicy będą mieli zapewniony doskonały transport publiczny - powiedział Tomasz Pietrzak, Leasing Manager w MLP Group S.A.
- Firmy coraz częściej poszukują i zlecają prowadzenie procesów logistycznych wyspecjalizowanym zewnętrznym operatorom. Uniq Logistic, który wychodzi na przeciw oczekiwaniom i potrzebom Klientów i pragnie zapewnić im najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie szeroko rozumianej logistyki – oprócz prostych operacji przyjęcia, magazynowania i wydania towaru, świadczy również wszelkie usługi związane z konfekcjonowaniem, logistyką zwrotów, a także kontrolą jakości produktów sprowadzanych np. z Dalekiego Wschodu. Dzięki powierzchni magazynowej w prestiżowych obiektach i w dogodnych lokalizacjach, nasza oferta będzie bardzo atrakcyjna - uważa Jarosław Płusa, prezes Uniq Logistic.
W transakcji Grupę wspierała agencja Axi Immo.
- Dziękujemy za zaufanie firmie Uniq Logistic, z którą od kilku lat z powodzeniem współpracujemy przy różnych projektach magazynowych związanych z jej rozwojem w Polsce. Podchodząc do tego zadania mieliśmy jasno określony cel, tj. konsolidację w jednym obiekcie operacji prowadzonych dla klientów Uniq Logistic. Decyzja o wyborze Łodzi była naturalna i okazała się niezwykle trafiona m.in. przez wzgląd na stosunkowo niewielką odległość tj. ok. 3,5 km od siedziby głównej firmy. Dodatkowo dzielnica Widzew to jedna z najlepiej położonych lokalizacji logistycznych w Łodzi. Wschodnia część miasta zapewnia niemal bezpośrednie połączenie z autostradą A1 czyli jedną z głównych arterii komunikacyjnych na północ i południe Polski – powiedział Hubert Wojtera, Dyrektor w Dziale Powierzchni Przemysłowo-Logistycznych, AXI IMMO.
Projekt MLP Łódź to nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne zlokalizowane w południowo wschodniej część Łodzi, w dzielnicy Widzew, (bliskim sąsiedztwie) zaledwie 4 km od autostrady A1, łączącej Łódź z Trójmiastem oraz ok. 20 km (10 min) od autostrady A2 (Berlin-Poznań-Warszawa). Powstaje na działce ok. 16,5 ha i docelowo dostarczy 71 tys. mkw. Nowe centrum zostanie wybudowane zgodnie zasadami zrównoważonego rozwoju, a obiekty magazynowe Spółki będą zaprojektowane tak, aby spełniać wymagania certyfikacji BREEAM. Kompleks logistyczny MLP Łódź skierowany będzie przede wszystkim do najemców z sektora e-commerce, logistyki, dystrybucji oraz lekkiej produkcji.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.