Uniq Logistic podpisał kolejną umowę z MLP Group
Uniq Logistic, od lat dostarczający Klientom najlepsze rozwiązania w zakresie transportu, spedycji i logistyki, podpisał kolejną umowę z MLP Group. W nowoczesnym parku logistycznym MLP Łódź, który powstanie zgodnie z najnowocześniejszymi trendami panującymi na rynku nieruchomości magazynowych, spółka od II kwartału 2021 r. będzie dysponować powierzchnią ok.11,5 tys. mkw., z czego 300 mkw. przeznaczy na przestrzeń biurowo-socjalną. Inwestycja będzie spełniać wymagania certyfikacji BREEAM oraz zostanie wyposażona m.in. w nowoczesne doki rozładunkowe, szerokie place manewrowe i parkingi, przeszklenia w części biurowej, które zwiększą dostęp do światła dziennego i zapewnią pracownikom lepsze warunki pracy.
- Cieszymy się, że tak szybko udało nam się sfinalizować podpisanie kolejnej umowy. Rozszerzenie współpracy z jest potwierdzeniem, że kooperacja pomiędzy naszymi spółkami przebiega bez zarzutu, a oferta MLP Group spełnia wszystkie oczekiwania klienta. Nowa lokalizacja naszego parku, Centralna Polska to jeden z najbardziej obiecujących się regionów w kraju i jestem przekonany że szybko zyska duże zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Ponadto przyszli najemcy, a w szczególności ich pracownicy będą mieli zapewniony doskonały transport publiczny - powiedział Tomasz Pietrzak, Leasing Manager w MLP Group S.A.
- Firmy coraz częściej poszukują i zlecają prowadzenie procesów logistycznych wyspecjalizowanym zewnętrznym operatorom. Uniq Logistic, który wychodzi na przeciw oczekiwaniom i potrzebom Klientów i pragnie zapewnić im najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie szeroko rozumianej logistyki – oprócz prostych operacji przyjęcia, magazynowania i wydania towaru, świadczy również wszelkie usługi związane z konfekcjonowaniem, logistyką zwrotów, a także kontrolą jakości produktów sprowadzanych np. z Dalekiego Wschodu. Dzięki powierzchni magazynowej w prestiżowych obiektach i w dogodnych lokalizacjach, nasza oferta będzie bardzo atrakcyjna - uważa Jarosław Płusa, prezes Uniq Logistic.
W transakcji Grupę wspierała agencja Axi Immo.
- Dziękujemy za zaufanie firmie Uniq Logistic, z którą od kilku lat z powodzeniem współpracujemy przy różnych projektach magazynowych związanych z jej rozwojem w Polsce. Podchodząc do tego zadania mieliśmy jasno określony cel, tj. konsolidację w jednym obiekcie operacji prowadzonych dla klientów Uniq Logistic. Decyzja o wyborze Łodzi była naturalna i okazała się niezwykle trafiona m.in. przez wzgląd na stosunkowo niewielką odległość tj. ok. 3,5 km od siedziby głównej firmy. Dodatkowo dzielnica Widzew to jedna z najlepiej położonych lokalizacji logistycznych w Łodzi. Wschodnia część miasta zapewnia niemal bezpośrednie połączenie z autostradą A1 czyli jedną z głównych arterii komunikacyjnych na północ i południe Polski – powiedział Hubert Wojtera, Dyrektor w Dziale Powierzchni Przemysłowo-Logistycznych, AXI IMMO.
Projekt MLP Łódź to nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne zlokalizowane w południowo wschodniej część Łodzi, w dzielnicy Widzew, (bliskim sąsiedztwie) zaledwie 4 km od autostrady A1, łączącej Łódź z Trójmiastem oraz ok. 20 km (10 min) od autostrady A2 (Berlin-Poznań-Warszawa). Powstaje na działce ok. 16,5 ha i docelowo dostarczy 71 tys. mkw. Nowe centrum zostanie wybudowane zgodnie zasadami zrównoważonego rozwoju, a obiekty magazynowe Spółki będą zaprojektowane tak, aby spełniać wymagania certyfikacji BREEAM. Kompleks logistyczny MLP Łódź skierowany będzie przede wszystkim do najemców z sektora e-commerce, logistyki, dystrybucji oraz lekkiej produkcji.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.