Universal Robots uruchamia nowy cykl webinariów
Warszawa, 14 kwietnia 2020 – Universal Robots, światowy lider na rynku robotów współpracujących z siedzibą w Danii, uruchamia cykl webinariów w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii i Rosji. Webinaria są odpowiedzią na aktualną, trudną sytuację rynkową.
Ze względu na obostrzenia w zakresie organizacji konferencji oraz podróżowania spowodowane rozprzestrzenianiem się koronawirusa, Universal Robots zdecydował się na uruchomienie internetowych seminariów, których celem jest dalsze edukowanie rynku na temat automatyzacji z robotami współpracującymi.
Webinaria są podzielone na trzy serie. Każde spotkanie potrwa około godzinę; udział jest bezpłatny. W każdym kraju webinaria będą odbywać się w lokalnym języku. Spotkania poprowadzą specjaliści Universal Robots – profesjonalny doradca techniczny i ekspert z obszaru biznesu. W Polsce webinaria poprowadzą: Karol Habryka, Technical Support Engineer oraz Daniel Niepsuj, Sales Development Manager. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytania ekspertom.
Pierwsza seria to internetowa wersja spotkań Seminar in the Box, podczas której Universal Robots zaprezentuje swoje rozwiązania, w szczególności roboty współpracujące (coboty). Podczas webinarium ekspert techniczny pokaże proces od momentu rozpakowania robota do instalacji, bazując na prostym programowaniu. Ta część będzie dedykowana początkującym użytkownikom i firmom, które chciałyby dowiedzieć się więcej o automatyzacji w małych i średnich organizacjach, oraz wszystkim osobom zainteresowanym wykorzystaniem robotów współpracujących.
Bardziej techniczna, druga seria, Application Webinars, będzie poświęcona wykorzystaniu cobotów w specyficznych aplikacjach. Eksperci omówią, jak dana aplikacja powinna wyglądać, gdzie najlepiej się sprawdzi oraz jakie coboty będą odpowiednie do danego zastosowania. Ta seria została podzielona na sześć grup tematycznych bazujących na wykorzystaniu cobotów. Szkolenia będą dotyczyły kolejno spawania, wkręcania, paletyzacji, polerowania, procesu „bin picking” i obsługi maszyn. Każdy webinar potrwa około godzinę. Informacje będą uzupełnione o historie klientów.
W trzeciej serii webinariów Universal Robots zaprezentuje dodatkowe usługi wspierające eksploatację i inwestycję w roboty współpracujące. Głównym tematem będzie bezpieczeństwo pracy z cobotami, usługa Service360 Basic wydłużająca gwarancję oraz program leasingu robotów: UR Financial Services.
Pierwsza seria webinariów rusza 17.04, drugie ze spotkań odbędzie się 21.04. Kolejne części odbędą się w maju. Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: https://www.universal-robots.com/pl/webinars/
O Universal Robots
Firma Universal Robots powstała w 2005 roku w celu rozpowszechnienia technologii robotów, tworząc niewielkie, łatwe w użyciu, przystępne cenowo oraz elastyczne i bezpieczne we współpracy roboty przemysłowe. Od 2008 r. kiedy został wprowadzony na rynek pierwszy robot współpracujący (cobot), firma rozwija się w szybkim tempie, a przyjazne użytkownikom coboty są obecnie sprzedawane na całym świecie. Firma, która jest częścią Teradyne Inc., ma swoją siedzibę w duńskim Odense, a jej przedstawicielstwa i oddziały mieszczą się w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Turcji, Meksyku, Czechach, Polsce, Chinach, Singapurze, Indiach, Japonii, Korei Południowej oraz na Tajwanie i we Włoszech. W 2019 r. przychód Universal Robots wyniósł 246 mln USD. Więcej informacji na https://www.universal-robots.com/pl/ oraz www.blog.universal-robots.com/
Więcej informacji: Zofia Bielska, Omega Communication, zbielska@communication.pl; + 48 882 502 401
Automatyzacja magazynu w branży automotive – case study
Od Kolonii po Kalkutę. Maszyny PROMOTECH na światowych targach
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.