Komunikaty PR

Upfield z tytułem Firmy Przyjaznej Środowisku

2020-09-28  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Firma Upfield Polska Sp. z o.o. została wyróżniona tytułem Firmy Przyjaznej Środowisku. Certyfikat przyznawany jest przez CHEP Polska Sp. z o.o. partnerom, którzy poprzez korzystanie z palet w obiegu zamkniętym aktywnie przyczyniają się do ochrony środowiska i budowania zrównoważonego łańcucha dostaw. Analiza wpływu środowiskowego przeprowadzana jest za pomocą kalkulatora środowiskowego opracowanego zgodnie z metodologią Life Cycle Assesment. Pozwala on obliczyć oszczędności środowiskowe firmy wynikające z wykorzystania palet poolingowych wielokrotnego użytku.

Firma Upfield, globalny producent żywności roślinnej, w tym dostępnych na polskim rynku marek Rama, Flora, Flora ProActiv, Delma i kostki do pieczenia Kasia, w swoich działaniach realizuje misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Oznacza to, iż oferuje produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z troską o ludzi, jak również o planetę.

Upfield swoje działania realizuje m.in. poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, które wykazują pozytywny wpływ na środowisko naturalne. Jednym z nich jest wykorzystanie poolingu nośników i rozwiązań CHEP, dzięki czemu łańcuchy dostaw Upfield zyskują wyższą efektywność pod względem kosztów i zużycia zasobów naturalnych. W ten sposób Upfield stanowi część gospodarki cyrkularnej, opartej na zasadach współużytkowania i wielokrotnego wykorzystania zasobów.

Redukcja wpływu środowiskowego

Korzystając w 100% z rozwiązania CHEP, firma Upfield może poszczycić się osiągnięciami w zakresie redukcji wpływu na środowisko w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wynika z nich, że podjęte działania Upfield wpłynęły na zmniejszenie zużycia drewna o 125 972 dmᶾ (to o 122 ścięte drzewa mniej), zminimalizowanie emisji dwutlenku węgla o 474 230 kg (11 okrążeń kuli ziemskiej mniej ciężarówką) i ograniczenie produkcji odpadów o 125 972 dmᶾ (to o 9 pełnych śmieciarek mniej).

Kalkulator środowiskowy

Firma CHEP specjalizuje się w usłudze wynajmu palet, a działanie na rzecz zrównoważonych łańcuchów dostaw jest jednym z jej strategicznych celów. Wyniki niezależnej ekspertyzy wpływu na środowisko palet poolingowych CHEP w porównaniu z obrotem paletami białymi wykazały, że palety CHEP cechuje najmniejszy wpływ na środowisko naturalne we wszystkich obszarach badania. W marcu 2020 roku Grupa Brambles — właściciel CHEP, została uznana za najbardziej zrównoważoną firmę na świecie w rankingu wydawanego przez agencję Dow Jones magazynu Barron’s.

Firma CHEP oferuje analizy oszczędności środowiskowych także swoim partnerom. Na podstawie tych wyliczeń, CHEP wyróżnia współpracujące z nim firmy certyfikatem Firmy Przyjaznej Środowisku.

-----

UPFIELD w Polsce

Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 400 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Roślinne produkty Upfield:

  • nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
  • nie zawierają cholesterolu,
  • mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
  • są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
  • bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.

UPFIELD na świecie

Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Jako globalny roślinny producent oferujemy konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Becel, I Can’t Believe It’s Not Butter, Country Crock and Violife. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com.

-----

O CHEP

CHEP pomaga przemieszczać więcej towarów do większej liczby odbiorców niż jakakolwiek inna firma na świecie. Palety i pojemniki tworzą niewidoczny kręgosłup globalnego łańcucha dostaw, a uczestniczą w nim największe światowe marki, którym pomagamy transportować więcej towarów do większej ilości odbiorców w sposób wydajny, zrównoważony i bezpieczny. Jako pionier gospodarki współdzielenia firma CHEP stworzyła jedną z najbardziej zrównoważonych organizacji logistycznych, promując model poolingu zasobów oparty na wielokrotnym użytkowaniu i współdzieleniu nośników. CHEP działa głównie w segmencie produktów szybko zbywalnych, świeżych produktów, napojów, a także w branży detalicznej i przemysłowej. CHEP należy do Grupy

Brambles, która zatrudnia około 11 000 pracowników i wierzy w moc wspólnej inteligencji poprzez różnorodność i pracę zespołową. Brambles dysponuje pulą około 330 milionów palet i pojemników dostępnych w sieci składającej się z ponad 750 centrów serwisowych, które wspierają ponad 500 000 punktów sieci dystrybucji takich globalnych marek jak Nestlé, Procter & Gamble, Sysco oraz inne. Jako część grupy Brambles, CHEP działa w około 60 krajach, prowadząc największe operacje w Ameryce Północnej i Europie. CHEP w Polsce istnieje od 20 lat, a z jego systemu korzysta ponad 800 przedsiębiorstw, w tym zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. Aktualnie CHEP Polska wydaje rocznie ponad 20 milionów palet swoim klientom oraz odbiera palety z blisko 10 000 punktów dystrybucyjnych. Palety podlegają inspekcji i naprawie w siedmiu centrach serwisowych — Kampinos, Radom, Świętochłowice, Środa Wielkopolska, Bydgoszcz, Niewiadów, Wrocław. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.chep.com/pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.