VARTA Automotive i Hella Gutmann podpisały umowę o współpracy
VARTA Automotive i Hella Gutmann podpisały umowę, aby zwiększyć wydajność warsztatów w zakresie usług związanych z akumulatorami
- Umowa ma na celu rozszerzenie możliwości warsztatów w zakresie diagnostyki akumulatorów niskonapięciowych.
- Rozwiązanie zostanie następie zintegrowane z urządzeniami diagnostycznymi Hella Gutman.
- VARTA, czołowa marka Clarios w EMEA, wnosi 130 lat doświadczenia w produkcji akumulatorów i sieci niskiego napięcia.
Hannover, Niemcy i Ihringen, Niemcy, 29 października 2024 r. VARTA, marka globalnego lidera rynku w zakresie zaawansowanych rozwiązań składowania energii, i Hella Gutmann Solutions ogłosiły podpisanie umowy o współpracy dotyczącej stworzenia nowych usług diagnostycznych dla warsztatów w całej Europie. Prace rozwojowe skupiają się na wzmacnianiu warsztatów, co pozwoli im świadczyć szybsze i dokładniejsze usługi diagnostyki akumulatorów.
„Clarios wyraża zadowolenie z partnerstwa z Hella Gutmann Solutions, która cieszy się dobrą reputacją na rynkach, zwłaszcza w obszarze profesjonalnych rozwiązań diagnostycznych” – skomentowała Theres Gosztonyi, wiceprezes ds. rynku wtórnego w regionie EMEA w Clarios. „W połączeniu z naszą fachową wiedzą o bateriach będziemy w stanie jeszcze lepiej wspierać punkty serwisowe w ich codziennej pracy."
Jedno jest pewne: wszystkie pojazdy, w tym także hybrydowe i elektryczne, potrzebują niskonapięciowego źródła energii, aby zapewnić funkcjonowanie kluczowych układów. Obecnie funkcje zawarte w oprogramowaniu, takie jak steer-by-wire, brake-by-wire, funkcje autonomiczne i zoptymalizowany komfort jazdy, są coraz częściej zasilane z sieci niskiego napięcia. W rezultacie akumulatory samochodowe są obciążane w stopniu wcześniej niespotykanym.
„Celem, który zadeklarowała Hella Gutmann, jest wzmocnienie wydajności i zyskowności uczestników niezależnego rynku serwisu samochodów poprzez przeznaczone dla warsztatów sprzęt, dane i usługi w postaci analogowej i cyfrowej, bez względu na markę, model czy rodzaj napędu” – powiedział Adnan Cemal, dyrektor zarządzający Hella Gutmann Solutions. „Dzięki współpracy z Clarios uzupełnimy posiadaną fachową wiedzę o diagnostyce akumulatorów o sektor wysokich napięć, a w przyszłości zapewnimy klientom z sektora niskich napięć prosty sposób sprawdzania stanu akumulatorów w pojeździe."
Uwaga: VARTA jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Clarios.
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
SAP Story: podróż Mercedes-Benz Polska od planowania aż po rozliczenia wydatków
Goodyear sponsorem tytularnym 4-godzinnego wyścigu Silverstone 2025 ELMS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
Zgodnie z nową strategią Grupa PZU chce w ciągu kolejnych trzech lat skupić się na swoim głównym biznesie, czyli ubezpieczeniach, i jego cyfrowym ekosystemie, m.in. platformie mojePZU. Wśród priorytetów inwestycyjnych wymienia sektor zdrowotny, na który do 2027 roku przeznaczy 1 mld zł. Grupa zapowiada także większe zaangażowanie w transformację energetyczną kraju. Wszystko to w nowej, uproszczonej strukturze organizacyjnej.
Ochrona środowiska
Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną
Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.
Transport
W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić
Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.