VeloBank rozszerza sieć nowym oddziałem w Skoczowie
Skoczów, miasto w województwie śląskim zyskało placówkę VeloBanku. Nowy oddział przy ul. Bielskiej 5 czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00. To kolejny krok banku w rozszerzaniu stacjonarnej dostępności oferty dla mieszkańców regionu.
Placówka w Skoczowie zapewnia pełen zakres usług bankowych, w tym obsługę kasową oraz fachowe doradztwo finansowe. Dzięki dogodnej lokalizacji z parkingiem w pobliżu i przyjaznej obsłudze, klienci mogą wygodnie korzystać z nowoczesnych rozwiązań bankowych, które VeloBank oferuje zarówno online, jak i w formie stacjonarnej.
Nowy oddział banku w Skoczowie jest nie tylko komfortowym miejscem do załatwiania codziennych spraw związanych z finansami, ale także punktem w którym zasięgniemy informacji o bogatej ofercie VeloBanku. Pomoże nam ona wygodnie zorganizować wakacyjny wyjazd. Szczególnie przydatne może okazać się VeloKonto, które wraz z funkcjonalną aplikacją mobilną oferuje szereg produktów niezbędnych podczas letnich wojaży.
- Otwarcie nowego oddziału VeloBanku w Skoczowie to ważny krok w naszej strategii rozwoju i zwiększania dostępności usług dla lokalnych społeczności. Mieszkańcy Skoczowa i okolic mogą teraz skorzystać z naszej oferty z flagowym produktem jakim jest VeloKonto. Umożliwiająca jego obsługę, intuicyjna aplikacja mobilna oferuje między innymi dostęp do polisy ubezpieczeniowej, e-winiet i cyfrowego kantoru, co znacznie ułatwi wakacyjny wypoczynek, który w prosty i przyjemny sposób można skredytować w VeloBanku. Dzięki bankowi w telefonie podróże stają się bardziej komfortowe i bezpieczniejsze – podkreśla Sabina Andraszak, Dyrektor Regionu w VeloBanku.
Więcej informacji na temat oferty produktów bankowych można znaleźć na naszej stronie internetowej: www.velobank.pl.
Pełną listę oddziałów VeloBanku znajdziesz pod adresem: https://www.velobank.pl/oddzialy#/placowki.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.