Vision Express planuje otwarcie nowych salonów w 2022 roku
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
renata.sieron|walk.pl| |renata.sieron|walk.pl
+48 789 443 408
www.walk.pl
Przez ostatnie 12 miesięcy sieć lidera branży optycznej w Polsce powiększyła się o 13 punktów. Sieć liczy już 232 salony pod marką Vision Express oraz 8 salonów pod szyldem Trendy Opticians. W 28. roku swojej działalności w Polsce planuje uruchomić kolejnych kilkanaście salonów sprzedaży i usług medycznych.
Sieć Vision Express działa na polskim rynku od 1994 r. i niezmiennie jej celem jest utrzymanie pozycji lidera w branży optycznej. Rok 2021, przebiegający nadal pod znakiem dużych wyzwań biznesowych z powodu pandemii COVID-19, firma zakończyła z wynikiem 240 salonów, zlokalizowanych w 127 miejscowościach, a na koniec grudnia łączna ich powierzchnia wyniosła ponad 28 tys. m kw.
Strategia rozwoju pozostaje niezmienna – marka jednocześnie debiutuje w mniejszych miejscowościach, jak i stale zwiększa liczbę salonów w miastach, w których jest już obecna. Tylko w ostatnim miesiącu 2021 roku otworzone zostały aż 4 salony: w Augustowie, Legionowie, Chojnicach i Malborku.
Dzięki przyjętej strategii rozwoju przyczyniamy się do poprawy jakości widzenia milionów Polaków. Zapewniamy im profesjonalne badania wzroku, najwyższej jakości korekcję wad, indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych, a także bogaty asortyment dostępny zarówno stacjonarnie, jak również w sklepie online. W 2021 roku poprzez otwarcia salonów w tych miejscowościach, w których nas do tej pory nie było, mogliśmy dotrzeć do ponad 400 tys. potencjalnych klientów i wesprzeć ich potrzeby – mówi Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express.
Priorytetem Vision Express jest docieranie do jak największej liczby Polaków i dostosowanie oferty do ich bieżących potrzeb. Dlatego też marka rozbudowuje swoją sieć w różnych obszarach. W 2021 intensywnie rozwijała sklep internetowy dając swoim klientom m.in. dostęp do usługi badań wzroku przez Internet. W wybranych salonach otwiera strefy dedykowane najmłodszym posiadaczom okularów, a dla osób powyżej 40. roku życia rozwija m.in. usługę OPTISKAN, która może pomóc w uniknięciu poważnych następstw rozwijających się chorób oczu. W 2021 roku OPTISKAN został uruchomiony w kolejnych 41 salonach Vision Express, dzięki czemu badanie można wykonać już w ponad 150 punktach w całej Polsce. Od początku funkcjonowania usługi, czyli od 2017 roku przy jej pomocy zostało przebadanych ponad 80 tys. pacjentów.
Stale modernizujemy punkty działające już od wielu lat oraz docieramy do miejsc, w których dostęp do profesjonalnych usług optycznych jest niewielki. W tym też celu w ubiegłym roku uruchomiliśmy badania audiowizualne. Usługa jest na razie dostępna w 7 punktach Vision Express, jednak liczymy na jej dalszy rozwój, by móc poprawić dostępność badań wzroku również w tych najmniejszych miejscowościach – dodaje Katarzyna Dąbrowska.
Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express wskazuje też, że w 2022 roku marka planuje otworzyć 15 nowych salonów w Polsce, a także relokować kilka z już istniejących do bardziej korzystnych dla klientów lokalizacji. W pierwszym kwartale planowane są otwarcia m.in. w Sanoku, Radomsku, Bydgoszczy i Grodzisku Mazowieckim. Sieć przez 12 najbliższych miesięcy będzie kontynuowała też strategię docierania do tych centrów handlowych i miejsc sprzedaży, w których nie ma dostępu do profesjonalnych usług optycznych.
Każdego dnia dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i wysoką jakość świadczonych im usług. W 2021 pozytywnie przeszliśmy audyt zarządzania jakością, aby uzyskać certyfikat, potwierdzający zgodność naszego systemu zarządzania z normą ISO 13485. To dowód na to, że utrzymujemy jakość produktu i procesu np. obsługi na najwyższym poziomie. Dla naszych klientów to też zapewnienie, że zakupione w Vision Express wyroby medyczne spełniają obecne wymagania prawne – podsumowuje Dąbrowska.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.