Komunikaty PR

Vision Express planuje otwarcie nowych salonów w 2022 roku

2022-01-13  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Renata
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
renata.sieron|walk.pl| |renata.sieron|walk.pl
+48 789 443 408
www.walk.pl

Przez ostatnie 12 miesięcy sieć lidera branży optycznej w Polsce powiększyła się o 13 punktów. Sieć liczy już 232 salony pod marką Vision Express oraz 8 salonów pod szyldem Trendy Opticians. W 28. roku swojej działalności w Polsce planuje uruchomić kolejnych kilkanaście salonów sprzedaży i usług medycznych.

Sieć Vision Express działa na polskim rynku od 1994 r. i niezmiennie jej celem jest utrzymanie pozycji lidera w branży optycznej. Rok 2021, przebiegający nadal pod znakiem dużych wyzwań biznesowych z powodu pandemii COVID-19, firma zakończyła z wynikiem 240 salonów, zlokalizowanych w 127 miejscowościach, a na koniec grudnia łączna ich powierzchnia wyniosła ponad 28 tys. m kw.

Strategia rozwoju pozostaje niezmienna – marka jednocześnie debiutuje w mniejszych miejscowościach, jak i stale zwiększa liczbę salonów w miastach, w których jest już obecna. Tylko w ostatnim miesiącu 2021 roku otworzone zostały aż 4 salony: w Augustowie, Legionowie, Chojnicach i Malborku.

Dzięki przyjętej strategii rozwoju przyczyniamy się do poprawy jakości widzenia milionów Polaków. Zapewniamy im profesjonalne badania wzroku, najwyższej jakości korekcję wad, indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych, a także bogaty asortyment dostępny zarówno stacjonarnie, jak również w sklepie online. W 2021 roku poprzez otwarcia salonów w tych miejscowościach, w których nas do tej pory nie było, mogliśmy dotrzeć do ponad 400 tys. potencjalnych klientów i wesprzeć ich potrzeby – mówi Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express.

Priorytetem Vision Express jest docieranie do jak największej liczby Polaków i dostosowanie oferty do ich bieżących potrzeb. Dlatego też marka rozbudowuje swoją sieć w różnych obszarach. W 2021 intensywnie rozwijała sklep internetowy dając swoim klientom m.in. dostęp do usługi badań wzroku przez Internet. W wybranych salonach otwiera strefy dedykowane najmłodszym posiadaczom okularów, a dla osób powyżej 40. roku życia rozwija m.in. usługę OPTISKAN, która może pomóc w uniknięciu poważnych następstw rozwijających się chorób oczu. W 2021 roku OPTISKAN został uruchomiony w kolejnych 41 salonach Vision Express, dzięki czemu badanie można wykonać już w ponad 150 punktach w całej Polsce. Od początku funkcjonowania usługi, czyli od 2017 roku przy jej pomocy zostało przebadanych ponad 80 tys. pacjentów.

Stale modernizujemy punkty działające już od wielu lat oraz docieramy do miejsc, w których dostęp do profesjonalnych usług optycznych jest niewielki. W tym też celu w ubiegłym roku uruchomiliśmy badania audiowizualne. Usługa jest na razie dostępna w 7 punktach Vision Express, jednak liczymy na jej dalszy rozwój, by móc poprawić dostępność badań wzroku również w tych najmniejszych miejscowościach – dodaje Katarzyna Dąbrowska.

Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express wskazuje też, że w 2022 roku marka planuje otworzyć 15 nowych salonów w Polsce, a także relokować kilka z już istniejących do bardziej korzystnych dla klientów lokalizacji. W pierwszym kwartale planowane są otwarcia m.in. w Sanoku, Radomsku, Bydgoszczy i Grodzisku Mazowieckim. Sieć przez 12 najbliższych miesięcy będzie kontynuowała też strategię docierania do tych centrów handlowych i miejsc sprzedaży, w których nie ma dostępu do profesjonalnych usług optycznych.

Każdego dnia dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i wysoką jakość świadczonych im usług. W 2021 pozytywnie przeszliśmy audyt zarządzania jakością, aby uzyskać certyfikat, potwierdzający zgodność naszego systemu zarządzania z normą ISO 13485. To dowód na to, że utrzymujemy jakość produktu i procesu np. obsługi na najwyższym poziomie. Dla naszych klientów to też zapewnienie, że zakupione w Vision Express wyroby medyczne spełniają obecne wymagania prawne – podsumowuje Dąbrowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.