Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być 12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All in! Games.
– Działalność Voel idealnie wpisuje się w moje marzenie z młodości, aby móc tworzyć eventy premium. Widzę ogromny potencjał dotarcia do klienta, który jest wymagający, ma konkretne oczekiwania, niestandardowe potrzeby. Chcę wnieść też świeże spojrzenie w sektor eventów – mówi Łukasz Nowak, pomysłodawca i prezes Voel. – Wraz z zespołem odpowiedzialnym za tworzenie Voel zdecydowaliśmy, że nasz biznes będzie miał butikowy charakter. Po ogromnym wyhamowaniu w 2020 i 2021 roku w branży, kolejne lata mogą przynieść naprawdę dobre wyniki. Pozytywne trendy widać też w obszarze obsługi jubileuszy i imprez dla klientów premium, a to nie wszystko – dodaje Łukasz Nowak, współtwórca Voel.
Voel przez najbliższe lata chce doskonalić własne usługi do obsługi eventów. W pierwszej kolejności spółka koncentruje się na obsłudze wydarzeń w Polsce i Europie. Docelowo firma chce osiągnąć poziom 12 mln zł przychodów rocznie do 2025 roku. W ostatnich latach Voel zrealizowała kilkadziesiąt imprez i wydarzeń. Wartość rynku eventowego według szacunków w 2022 roku to około 3 mld zł.
– Jestem w tej branży już 7 lat i po rozmowach z Łukaszem Nowakiem zauważyłam, że możemy zaoferować klientom świeże spojrzenie. Chcemy rozwijać Voel w kilku obszarach. Voel Events będzie złożony z gotowych scenariuszy, to usługa dla osób, które potrzebują projektu nagle. Takie imprezy będą oryginalne, ale proste w swojej strukturze. Łatwe do modyfikacji na ostatnią chwilę, klient będzie mógł się zdecydować na gotowe rozwiązanie wybierając jedynie termin wydarzenia i podając liczbę osób. Wydarzenia Voel Premium będą obejmowały cały proces kreacji i consulting z klientem. Budowanie wydarzenia będzie przypominało warsztaty kreatywne. Trzecim filarem będą zamknięte, biletowane wydarzenia premium organizowane przez nas, to zupełna nowość na rynku, brakuje takich inicjatyw – mówi Gabriela Gajewska - Jędrzejczyk, dyrektorka operacyjna Voel.
Spółka chce zachować butikowy charakter. Firma zamierza skorzystać na ożywieniu w sektorze po ostatnich dwóch latach. Usługi będą prowadzone w czterech formatach: Voel Events, Voel Premium, Voel Calendar i Voel Concierge & Business.

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.