Komunikaty PR

VOLVO zostaje wyłącznym partnerem Cinema City IMAX® w Czechach

2024-05-29  |  11:00
Biuro prasowe

Firma New Age Advertising, pełniąca funkcję oddziału New Age Media w Czechach, podpisała roczny kontrakt z Volvo Car Czech Republic na sponsoring kina Cinema City IMAX® w praskim CH Atrium Flora.

New Age Advertising, dom sprzedaży reklamy kinowej w sieci kin Cinema City w Czechach i na Słowacji, zawarła roczną umowę na sponsoring sali kinowej Cinema City IMAX® Flora z krajowym importerem samochodów marki VOLVO. Na mocy umowy, logo szwedzkiego koncernu samochodowego staje się integralną częścią komunikacji kina IMAX® na stronie internetowej www.cinemacity.cz, a umowa partnerska obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych bezpośrednio w unikalnej przestrzeni Cinema City IMAX®.

Wspólne logo IMAX® VOLVO staje się teraz integralną częścią wszelkiej komunikacji sali kinowej IMAX® w sieciach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, X). Logo firmy samochodowej będzie także obecne podczas organizacji wydarzeń specjalnych. Samochody VOLVO pojawią się także w holach kinowych. W korytarzu przed salą IMAX® zainstalowano 75-calowy monitor LG SuperSign. Na czterech ekranach plazmowych przez cały czas trwania umowy wyświetlany będzie półminutowy spot reklamowy VOLVO, a po wejściu do sali IMAX® widzowie witani będą spotem sygnowanym IMAX® VOLVO. Współpraca obejmuje także prezentację samochodów VOLVO w Cinema City Letňany oraz Cinema City Nová Karolina w Ostrawie. „Partnerstwo, które zawarliśmy z Volvo, można postrzegać jako ilustrację szerokiej gamy atrakcyjnych i kreatywnych możliwości, jakie oferuje reklama kinowa, które nie ograniczają się do emisji spotów na ekranie” – mówi Renáta Ben, Country Manager NAM/NAA na Czechy i Słowację.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.