W Warszawie odbyły się międzynarodowe targi markowych produktów
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ilona.rutkowska|goodonepr.pl| |ilona.rutkowska|goodonepr.pl
+ 48 796 996 259
www.goodonepr.pl
Zainteresowanie artykułami pochodzącymi z Chin nieustannie rośnie. Dowodem tego jest trzecia edycja targów Zhejiang International Trade Exhibition Poland 2020, które odbyły się w hali numer 3. podczas Targów ŚWIATŁO 2020 w Warszawie.
Zakończyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO 2020. Po raz trzeci targom towarzyszyła wystawa markowych produktów Zhejiang International Trade Exhibition (Poland). Wydarzenie miało miejsce 5-7 lutego br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Odkąd chińscy wystawcy stali się częścią targów ŚWIATŁO urosło ono do rangi największych tego typu targów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie ma także bardzo duży wpływ na branżę oświetleniową. Dzięki niemu chińscy przedsiębiorcy mogą znaleźć partnerów biznesowych na polskim rynku.
Relacja z Zhejiang International Trade Exhibition Poland 2020
Po raz kolejny organizatorem Zhejiang International Trade Exhibition Poland był Departament Handlu Prowincji Zhejiang, a wykonawcą Taizhou Xiandai International Business Exhibition. W tym roku targi przybrały formę pawilonu, który zgromadził 150 stoisk na powierzchni 1350 mkw. Blisko 106 firm z prowincji Zhejiang, tj. Taizhou Jiaoguang Lighting Co., Ltd., Changan Group Zhejiang Import and Export Co., Ltd., Shaoxing Meike Electrics Import and Export Co., Ltd., Ningbo Shenghe Lighting Co., Ltd, zaprezentowało najnowsze technologie oraz innowacje z branży. Głównym celem wystawy, była promocja wysokiej jakości artykułów „Made in Zhejiang” z branży oświetleniowej na rynku polskim i wschodnio-europejskim.
W czasie trzech dni targów prowadzono także rozmowy na temat możliwości współpracy pomiędzy Polską a Chinami. Tegoroczna edycja targów Zhejiang International Trade Exhibition, podobnie jak poprzednie, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.