Komunikaty PR

W Warszawie odbyły się międzynarodowe targi markowych produktów

2020-02-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ilona Rutkowska
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ilona.rutkowska|goodonepr.pl| |ilona.rutkowska|goodonepr.pl
+ 48 796 996 259
www.goodonepr.pl
Do pobrania press ( 0.02 MB )

Zainteresowanie artykułami pochodzącymi z Chin nieustannie rośnie. Dowodem tego jest trzecia edycja targów Zhejiang International Trade Exhibition Poland 2020, które odbyły się w hali numer 3. podczas Targów ŚWIATŁO 2020 w Warszawie.

Zakończyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO 2020. Po raz trzeci targom towarzyszyła wystawa markowych produktów Zhejiang International Trade Exhibition (Poland). Wydarzenie miało miejsce 5-7 lutego br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Odkąd chińscy wystawcy stali się częścią targów ŚWIATŁO urosło ono do rangi największych tego typu targów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie ma także bardzo duży wpływ na branżę oświetleniową. Dzięki niemu chińscy przedsiębiorcy mogą znaleźć partnerów biznesowych na polskim rynku.

Relacja z Zhejiang International Trade Exhibition Poland 2020

Po raz kolejny organizatorem Zhejiang International Trade Exhibition Poland był Departament Handlu Prowincji Zhejiang, a wykonawcą Taizhou Xiandai International Business Exhibition. W tym roku targi przybrały formę pawilonu, który zgromadził 150 stoisk na powierzchni 1350 mkw. Blisko 106 firm z prowincji Zhejiang, tj. Taizhou Jiaoguang Lighting Co., Ltd., Changan Group Zhejiang Import and Export Co., Ltd., Shaoxing Meike Electrics Import and Export Co., Ltd., Ningbo Shenghe Lighting Co., Ltd, zaprezentowało najnowsze technologie oraz innowacje z branży. Głównym celem wystawy, była promocja wysokiej jakości artykułów „Made in Zhejiang” z branży oświetleniowej na rynku polskim i wschodnio-europejskim.

W czasie trzech dni targów prowadzono także rozmowy na temat możliwości współpracy pomiędzy Polską a Chinami. Tegoroczna edycja targów Zhejiang International Trade Exhibition, podobnie jak poprzednie, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Litowo-jonowe wózki widłowe w Michelin Polska Biuro prasowe
2024-04-29 | 11:05

Litowo-jonowe wózki widłowe w Michelin Polska

Wdrażając swoją strategię zrównoważonego rozwoju, firma Michelin Polska wyposażyła nową, przeznaczoną do produkcji gumowych mieszanek butylowych halę w wózki widłowe z
Przemysł Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji
2024-04-24 | 01:00

Jak polskie termoelektryki mogą odpowiedzieć na wyzwania zielonej transformacji

W ostatnich latach coraz częściej słyszymy o konieczności przejścia na odnawialne źródła energii. To nie tylko kwestia ekologii, ale także suwerenności energetycznej. W Polsce, ze
Przemysł Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń
2024-04-13 | 08:00

Co trzeci przetwórca tworzyw sztucznych inwestuje w park maszyn i urządzeń

Polskie przedsiębiorstwa przetwarzające tworzywa sztuczne zwiększyły swoją zdolność do konkurowania. Świadczy o tym wzrost sub-indeksu MiU dla tej branży o 6,15 pkt. Jest to efekt m.in.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.