Komunikaty PR

Wafle Familijne dzisiaj kończą 25 lat!

2020-08-21  |  01:00
Biuro prasowe

Słodką historię marki Familijne zapoczątkowała rejestracja znaku towarowego „Wafle Familijne” dokonana 21 sierpnia 1995 r. W tym samym roku z zakładów bydgoskiej Jutrzenki trafiły na rynek pierwsze Wafle Familijne, które zrewolucjonizowały kategorię wafli rodzinnych. 

Pierwsze Familijne były innowacyjnym waflem, jakiego ówczesny polski rynek jeszcze nie widział. Dwa kremy – kakaowy i śmietankowy – ukryte w jednym wafelku to pierwszy „dwusmak”, jaki pojawił się na sklepowych półkach i… gości na nich do dzisiaj.

Marka Familijne nieprzerwanie wyznacza trendy i  wpływa na gusta Polaków od początku swojego istnienia. W ciągu 25 lat oferta produktowa rozrosła się do 11 wariantów smakowych. Wśród nich znajdują się m.in. unikalne Familijne wafle Gofrowe - pierwsze w kraju połączenie grubego, chrupiącego wafla o strukturze przypominającej gofra z puszystym musem lub kremem.  

Dzisiaj Wafle Familijne to strategiczna marka w portfelu Colian, która od lat jest numerem jeden w segmencie wafli rodzinnych (Colian za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2019 – czerwiec 2020, kategoria: wafle rodzinne). Za Familijnymi niezmiennie stoi rodzinność, radość ze wspólnie spędzonych chwil i chrupiąca przyjemność. Jako niekwestionowany synonim kategorii marka stale umacnia pozycję rynkową, co przekłada się na osiągane wyniki. Pierwsza połowa tego roku przyniosła prawie 30% wzrost odsprzedaży Wafli Familijnych – z dynamiką kilkukrotnie szybszą od całego rynku! (Colian za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres styczeń - czerwiec 2020, kategoria: wafle rodzinne). Aktualnie Wafle Familijne śmietankowe 180 g, kakaowo-śmietankowe 180 g czy kakaowe 180 g to najczęściej wybierane produkty wśród wafli rodzinnych bez czekolady.

Marka hucznie świętuje swoje urodziny. Z okazji jubileuszu Wafli Familijnych, do końca sierpnia trwa loteria „Familijne 25. Urodziny”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zakupić dwa dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie www.familijne.pl i zdrapać wirtualną zdrapkę. Do wygrania jest samochód oraz nagrody pieniężne. Z kolei bez rejestracji paragonu można zdobyć pakiety Wafli Familijnych dla całej rodziny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych

Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Finanse

Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.

Prawo

Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.