Walter Herz skomercjalizuje warszawski kompleks Blue Office
Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Firma doradcza Walter Herz wybrana została do roli wyłącznego agenta, odpowiedzialnego za proces komercjalizacji powierzchni w kompleksie Blue Office, który stanowi komplementarną część biurową warszawskiego centrum Blue City
Pięciokondygnacyjny budynek biurowy Blue Office usytuowany jest przy Alejach Jerozolimskich 179 w Warszawie, na terenie kompleksu popularnego Centrum Handlowego Blue City. Nowoczesny i zaawansowany technologicznie budynek biurowy oferuje 32 tys. mkw. powierzchni do wynajęcia w modułach od 500 mkw. do 4500 mkw.
Dzięki usytuowaniu w biznesowym zagłębiu Ochoty, w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z największych w Warszawie centrów zakupowych, Blue Office zapewnia bardzo przyjazne środowisko pracy. Na miejscu dostępne są wszystkie przydatne na co dzień usługi, w tym liczne restauracje i kawiarnie, fitness club, kino, centrum medyczne, liczne sklepy i supermarket, banki, poczta, czy atrakcje rozrywkowe.
– Użytkownicy Blue Office mogą korzystać z wielu zniżek oferowanych w ramach programu lojalnościowego przez placówki gastronomiczne i usługowe, jak również sklepy mieszczące się w Blue City. Tego typu udogodnienia i bonusy oraz podstawowe, praktyczne funkcje skupione w tej lokalizacji czynią z kompleksu wygodne miejsce do rozwoju biznesu dla firm oczekujących komfortowych warunków pracy z możliwością korzystania z pełnego zaplecza usług – mówi Tomasz Medygrał, Associate Director w Walter Herz.
– Budynek Blue Office wynajęty jest aktualnie w ponad 70 procentach. Dostępne jest przeszło 9 tys. mkw. powierzchni, nad komercjalizacją których pracujemy. Prowadzimy negocjacje z potencjalnymi najemcami, które są na różnym poziomie zaawansowania – informuje Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner/CEO w Walter Herz. - Standardowe moduły biurowe zaprojektowane w budynku mają powierzchnię od 500 mkw. Istnieje jednak możliwość wydzielenia i aranżacji mniejszych przestrzeni biurowych, jeśli firmy zgłaszają takie potrzeby. Inwestorzy zainteresowani wynajmem powierzchni w Blue Office mogą liczyć na elastyczne podejście dotyczące warunków kontraktacji. Indywidualne traktowanie odnosi się także do preferowanego przez klientów okresu najmu – mówi Bartłomiej Zagrodnik.
- Blue Office to biurowiec, który spełni oczekiwania zarówno dużych, jak i mniejszych firm, ceniących funkcjonalne i nowoczesne biura oraz zrównoważany rozwój w budownictwie. Jestem przekonany, że dobór odpowiedniej strategii, jak i profesjonalnie przeprowadzony przez Walter Herz proces komercjalizacji z umiejętnie skoordynowanymi działaniami przyniesie w szybkim czasie zadawalający rezultat, przyczyniając się jednocześnie do wzrostu popularności Blue Office na warszawskim rynku – mówi Ron Melchet z Blue Office.
W Blue Office zaaranżowana została również specjalna strefa wypoczynku z naturalnymi roślinami. Kolejnym atutem kompleksu jest chillout room z wieloma ciekawymi udogodnieniami dla użytkowników. Pracownicy i goście budynku mają dostęp do bezpłatnego parkingu. Mogą również korzystać z infrastruktury rowerowej oraz przestrzeni do organizacji imprez firmowych.
Lokalizacja kompleksu zapewnia dogodny dojazd samochodowy, autobusowy, pociągiem i kolejką WKD/SKM do różnych części miasta. W ciągu 10 minut z biurowca można dojechać do lotniska im. Chopina na Okęciu. Blue Office certyfikowany jest BREEAM na poziomie Very Good.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.