Komunikaty PR

Wartość „storydoing” a benefity pracownicze

2021-02-25  |  11:00
Biuro prasowe

Miniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego modelu biznesowego, ale również do systemu motywacyjnego pracowników. Na realne wsparcie, czyli tzw. storydoing, pragną liczyć nie tylko konsumenci, ale również zatrudnieni. Zmiany w uznawanych dotychczas wartościach wpłynęły na pożądane do tej pory benefity pracownicze.

Pandemia wywołała zmiany w postrzeganiu świadczeń oferowanych przez firmy. Przez zamknięcie ośrodków sportowych czy kultury, a także zastąpienie tradycyjnych konsultacji lekarskich e-wizytą spodziewamy się zmiany podejścia do dotychczasowych benefitów. Staliśmy się bardziej pragmatyczni. Każdy z nas robi zakupy, a Sodexo Friends daje możliwość zaoszczędzania na nich. Pracownicy oczekują, że benefity będą wsparciem ich domowych budżetów - np. dając oszczędności na zakupach spożywczych – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Sodexo Friends to platforma gwarantująca oszczędności na codziennych zakupach. Logujący się na niej użytkownicy mogą skorzystać z rabatów wybranych marek w sklepach stacjonarnych i online. Benefit w takiej postaci to atrakcyjny dodatek motywacyjny. Mogą z niego skorzystać nie tylko pracownicy, ale również ich rodzina i przyjaciele. Elastyczność i realne oszczędzanie (pożyteczność) to wartości, które według prognoz znajdują się w zestawieniu tych najbardziej pożądanych w tym roku.

Według badania przeprowadzonego przez Hays pracownicy coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie na wzmocnienie ogólnego dobrostanu. Wzrasta również świadomość konsumentów, która objawia się poszukiwaniem atrakcyjnych promocji na wysokiej jakości asortyment. Rozwiązania proponowane przez Sodexo wybrało ponad 45 tys. firm z całej Polski, co świadczy o ogromnym zaufaniu pracodawców do systemu motywacyjnego przez niego oferowanego.

Sodexo Friends to odpowiedź na obecne potrzeby pracowników, jak również propozycja dla firm, które pragną zaproponować im benefit bez dodatkowych kosztów i zaangażowania działu HR. W ramach współpracy pracodawca otrzymuje nie tylko gotowe rozwiązanie w postaci dostępu do serwisu, ale również spersonalizowaną komunikację zapraszającą obdarowanych do skorzystania z wyselekcjonowanych promocji oraz ofert przygotowanych specjalnie dla nich.

Dla beneficjentów, którzy planują skorzystać z oferty Sodexo Friends przygotowywane są atrakcyjne promocje we współpracy ze znanymi i uznanymi markami. Różnorodne pakiety powinny spełnić oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Fani komiksów mogą skorzystać ze zniżki -25% w sklepie egmont.pl. Ci którzy planują uzupełnić swoją garderobę o nowe obuwie czy odzież z pewnością z chęcią skorzystają z promocji do -50% w CCC i na  bluestilo.com czy ze zniżek do -70% na distance.pl lub fabrykaoutlet.pl. Natomiast rabat do -70% na perfumy.pl na pewno ucieszy wszystkich, którzy poszukują prezentu na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Kobiet.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.