Komunikaty PR

Weź udział w konkursie Gabrielli, baw się modą i wygraj organizację wymarzonej i

2020-06-20  |  11:00
Biuro prasowe

Polska marka pończosznicza Gabriella zachęca do zabawy z modą i nie tylko. Nawiązując do swojej najnowszej ultrakobiecej i kolorowej kolekcji „Have fun” ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny koncept wymarzonej imprezy i imprezową stylizację. Główna nagroda to organizacja wystrzałowego party z marzeń laureatki i kolorowe rajstopy, pończochy i skarpetki, z którymi stworzysz modny look na każdą okazję.

Po kilku miesiącach izolacji tęsknimy do spotkań z przyjaciółmi, tłumów na parkiecie, zabawy, muzyki i beztroskiego szału. Wreszcie możemy postawić na fun, i choć tegoroczne imprezy nie będą wyglądały tak, jak letnie eventy w poprzednich latach, nic nie stoi na przeszkodzie, by o nich… pomarzyć, wystroić się i pogadać! Domówka z super dekoracjami, kameralne party nad jeziorem, a może szalona impreza w wielkim mieście? Gabriella wychodzi naprzeciw tym tęsknotom i ogłasza konkurs na swoim oficjalnym profilu Instagram , który oznacza #wannaHAVEFUN.

Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Wszystko to zilustrowane zdjęciem wystrzałowej stylizacji, w której nie zabraknie przyciągających spojrzenia dodatków - rajstop, pończoch lub skarpetek. Warunkiem uczestnictwa jest opatrzenie całości hasztagami #wannaHAVEFUN, a w treści posta oraz na zdjęciu należy oznaczyć @gabriella_company.

Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy przez markę Gabriella dla tej osoby, która zachwyci Komisję swoją kreatywnością. Organizator przyzna także 3 wyróżnione zgłoszenia, które nagrodzi paczkami wypełnionymi po brzegi produktami z najnowszej kolekcji pod nazwą „Have Fun”.

Do zabawy zachęcać będą także popularne stylistki i influencerki, które marka zaangażowała do działań. W ich social media zobaczymy nie tylko zdjęcia ze stylizacjami, ale także posty wspierające komunikację zabawy. STAY TUNED!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.