Komunikaty PR

Weź udział w konkursie Gabrielli, baw się modą i wygraj organizację wymarzonej i

2020-06-20  |  11:00
Biuro prasowe

Polska marka pończosznicza Gabriella zachęca do zabawy z modą i nie tylko. Nawiązując do swojej najnowszej ultrakobiecej i kolorowej kolekcji „Have fun” ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny koncept wymarzonej imprezy i imprezową stylizację. Główna nagroda to organizacja wystrzałowego party z marzeń laureatki i kolorowe rajstopy, pończochy i skarpetki, z którymi stworzysz modny look na każdą okazję.

Po kilku miesiącach izolacji tęsknimy do spotkań z przyjaciółmi, tłumów na parkiecie, zabawy, muzyki i beztroskiego szału. Wreszcie możemy postawić na fun, i choć tegoroczne imprezy nie będą wyglądały tak, jak letnie eventy w poprzednich latach, nic nie stoi na przeszkodzie, by o nich… pomarzyć, wystroić się i pogadać! Domówka z super dekoracjami, kameralne party nad jeziorem, a może szalona impreza w wielkim mieście? Gabriella wychodzi naprzeciw tym tęsknotom i ogłasza konkurs na swoim oficjalnym profilu Instagram , który oznacza #wannaHAVEFUN.

Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Wszystko to zilustrowane zdjęciem wystrzałowej stylizacji, w której nie zabraknie przyciągających spojrzenia dodatków - rajstop, pończoch lub skarpetek. Warunkiem uczestnictwa jest opatrzenie całości hasztagami #wannaHAVEFUN, a w treści posta oraz na zdjęciu należy oznaczyć @gabriella_company.

Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy przez markę Gabriella dla tej osoby, która zachwyci Komisję swoją kreatywnością. Organizator przyzna także 3 wyróżnione zgłoszenia, które nagrodzi paczkami wypełnionymi po brzegi produktami z najnowszej kolekcji pod nazwą „Have Fun”.

Do zabawy zachęcać będą także popularne stylistki i influencerki, które marka zaangażowała do działań. W ich social media zobaczymy nie tylko zdjęcia ze stylizacjami, ale także posty wspierające komunikację zabawy. STAY TUNED!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.