Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem. Dzięki swoim legendarnym stekom, bogatej selekcji whisky w słojach (zwanych „jarami/dżarami”) i muzyce na żywo, restauracje szybko stały się miejscem spotkań dla miłośników dobrego jedzeniai autentycznej rozrywki.
Whiskey in the Jar to nie tylko restauracje, to styl życia. Nasze lokale są miejscem, gdzie spotykają się ludzie, pragnący delektować się nie tylko wyśmienitym jedzeniem i whisky, ale także atmosferą, która pozwala zapomnieć o codzienności i poczuć ducha prawdziwego rock'n'rolla - mówi Agnieszka Poraszka – Kotecka, właścicielka sieci restauracji Whiskey in the Jar
Kulinarny kunszt i koncept restauracji docenił sam Nusret Gökçe, znany jako Salt Bae, odwiedzając ją w Starym Browarze w Poznaniu, w dniu jej jubileuszowych, 10 urodzin. Turecki mistrz kulinarny, w którego restauracjach jadają celebryci, osobistości ze świata sportu, czy biznesu, nie tylko zasmakował wyjątkowej kuchni, ale również zapewnił zgromadzonym gościom nadzwyczajną atrakcję w postaci pokazu swoich umiejętności.
Whiskey in the Jar emanuje charakterem i energią, której trudno nie zauważyć. Jestem pod wrażeniem nie tylko doskonałego smaku potraw, ale także niezwykłej atmosfery, którą stworzyła właścicielka tego miejsca. Jej charyzma i determinacja sprawiły, że restauracja jest dziś miejscem zapewniającym prawdziwą ucztę dla zmysłów. Jestem zaszczycony, że mogłem być częścią tego wyjątkowego jubileuszu i poczuć ten niezwykły, rock'n'rollowy klimat na własnej skórze - przyznał Salt Bae
Historia Whiskey in the Jar to historia pasji, zaangażowania i nieustępliwości. Od pierwszej nocy, gdy pomysł ten narodził się w głowach jej twórców, po rozwinięcie się w kultową sieć restauracji, Whiskey in the Jar utrzymało swoją niepowtarzalną tożsamość, która przywodzi na myśl ducha prawdziwego rock'n'rolla.
Słynne słoje z uchwytem, których pomysłodawcami byli twórcy sieci, nie tylko stały się symbolem restauracji, ale okazały się prawdziwym fenomenem, który bardzo szybko podchwyciły inne sieci gastronomiczne, a także sklepy.
Obecnie, Whiskey in the Jar posiada swoje lokale w największych polskich miastach, włączając w to Warszawę, Łódź, Wrocław, Poznań oraz Gdańsk. Specjalnością lokalu są steki, żeberka i burgery, przygotowywane z najwyższej jakości mięsa, a także słynne jar’y, czyli nic innego, jak koktajle na bazie whisky, serwowane w słojach.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.