Komunikaty PR

Większa dostępność VeloBanku w Katowicach. Trzecia placówka już otwarta

2024-06-07  |  14:00
Biuro prasowe

Rozległe miasto, jakim jest siedziba województwa śląskiego, potrzebuje dostępnych i nowoczesnych placówek bankowych. Naprzeciw tym potrzebom wyszedł VeloBank, który otworzył swój trzeci oddział w Katowicach. Teraz mieszkańcy mogą poznać atrakcyjną ofertę Świata Bardziej Velo przy ulicy Kościuszki 25.

Nowy oddział VeloBanku przyjmuje swoich klientów w dni robocze od 9:00 do 16:00. Placówka prowadzi obsługę kasową, a na właścicieli samochodów czeka bezpłatny parking. W obsłudze nowoczesnego rachunku osobistego, lokaty lub kredytu pomogą doskonale przygotowani merytorycznie konsultanci, którzy gotowi są odpowiedzieć na wszelkie pytania oraz doradzić w sprawach związanych z finansami osobistymi.

VeloBank to także sprawdzone rozwiązanie dla mikro, małych i średnich firm, a także większych organizacji oraz wspólnot mieszkaniowych. VeloKonto Firma dostępne jest teraz z premią do nawet 1 tys. zł, a także konkurencyjną ofertą najmu sprzętu elektronicznego Apple, Samsung, Motorola, Lenovo w atrakcyjnych cenach. Chcący rozwijać biznes powinni zapoznać się, podczas wizyty w katowickim oddziale VeloBanku przy Kościuszki 25, z propozycją kredytu samochodowego z decyzją nawet w 2 godziny lub z ofertą bieżącego finansowania firmy.

– Tworząc Świat Bardziej Velo jesteśmy tak samo otwarci na mieszkańców mniejszych, jak i większych miejscowości. W tak dużym mieście, jakim są Katowice, skupiamy się na zapewnieniu odpowiedniej dostępności naszych placówek względem liczby mieszkańców. Stąd decyzja o otwarciu nowego oddziału przy ulicy Kościuszki 25, czyli w bezpośredniej bliskości Placu Karola Miarki oraz dworca PKP. To tu można osobiście porozmawiać z konsultantami i zasięgnąć informacji o atrakcyjnej ofercie bankowej dla klientów indywidualnych oraz MŚP. VeloBank dysponuje też ciekawą propozycją dla większych firm i wspólnot mieszkaniowych. Te ostatnie powinny zwrócić uwagę na kompleksowe rozwiązania inwestycyjne, które pozwalają wygodnie sfinansować prace w częściach wspólnych nieruchomości – wskazuje Renata Sojka z VeloBanku.

Wspólnoty mieszkaniowe modernizują się z VeloBankiem

Nawet na 20 lat mogą zostać rozłożone kredyty pozwalające sfinansować ważne, z punktu widzenia wspólnot mieszkaniowych, inwestycje. Specjalne produkty z premią BGK lub grantem OZE dostępne są w VeloBanku i mogą pomóc zmodernizować części wspólne nieruchomości. Zarządcy wspólnot działających na terenie Katowic w ramach kredytu z grantem OZE są w stanie sfinansować przedsięwzięcia, które polegają na zakupie, montażu, budowie czy modernizacji instalacji odnawialnego źródła energii, która będzie wytwarzała energię na potrzeby własne budynku.

Pełna lista oddziałów VeloBanku, oferujących nowoczesną ofertę finansową, znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/oddzialy#/placowki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Konto firmowe w VeloBanku to dobry biznes. Można zyskać nawet 1 tys. zł Biuro prasowe
2024-06-21 | 10:00

Konto firmowe w VeloBanku to dobry biznes. Można zyskać nawet 1 tys. zł

VeloBank premiuje właścicieli firm i to nie tylko w Dzień Przedsiębiorcy, który wypada 21 czerwca. Marka stawia na technologię i wygodne usługi, dlatego przedłużyła do końca roku
Bankowość VeloBank w finale konkursu PayTech Awards
2024-06-20 | 15:00

VeloBank w finale konkursu PayTech Awards

Do finału plebiscytu technologicznego PayTech Awards, wyróżniającego największe marki świata finansów, zakwalifikowano trzy zgłoszenia VeloBanku. Adam Marciniak, Prezes
Bankowość Zuza Baum i Kacper Dworniczak rozwiną talent dzięki mecenatowi VeloBanku
2024-06-20 | 10:30

Zuza Baum i Kacper Dworniczak rozwiną talent dzięki mecenatowi VeloBanku

Wokalistka i tekściarka Zuza Baum oraz gitarzysta klasyczny Kacper Dworniczak zostali beneficjentami II edycji VeloTalent. Dzięki mecenatowi VeloBanku zrealizują projekty, związane z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania

Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.