Wielkanocne upominki dla biznesu.
Wielkanoc to świetna okazja do wręczenia upominków pracownikom i partnerom biznesowym. Częstym, a jednocześnie a jednocześnie zawsze trafionym wyborem, są słodycze reklamowe zamknięte w eleganckim opakowaniu. Producenci słodyczy dla biznesu podpowiadają, jakie prezenty wiodą prym w trwającym sezonie.
Asortyment wielkanocnych słodyczy reklamowych
Czekoladowa pisanka czy zajączek to produkty, które szybko przychodzą na myśl, gdy planujemy zakup słodkich upominków firmowych na Wielkanoc. Jak jednak podkreślają producenci, asortyment słodyczy B2B jest znacznie szerszy, a w grę wchodzą nie tylko różne kształty, ale również smaki upominków.
W Czekoladowni SLODKIE – jednego z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych – powstaje obecnie kilkadziesiąt rodzajów wielkanocnych produktów, które tworzone są na potrzeby polskich i zagranicznych firm. Wśród nich m.in.:
-
słodycze reklamowe z podwójną personalizacją (zdobienia zarówno na opakowaniu jak i bezpośrednio na czekoladzie),
-
pisanki z logo wytłoczonym na czekoladzie,
-
pisanki zawinięte w folię z logo firmy (nowość w Polsce),
-
pralinki w kształcie zajączków z migdałami sprowadzanymi prosto z Sycylii,
-
zestawy nadziewanych, słodkich pisanek w klasycznym pudełeczku na jajka.
Oferta wielkanocna to jednak nie tylko czekoladowe słodkości. SLODKIE oferuje także przygotowanie upominków firmowych w wersji fit. Wśród nich: batoniki musli w kształcie pisanki z logo klienta czy zestawów bakalii w 20 rozmaitych rodzajach. W ofercie polskiego producenta pojawiły się również owocowe galaretki pektynowe, w których ponad 70% składu stanowią owoce.
Słodycze firmowe, czyli kilka słów o brandingu
Upominki biznesowe charakteryzują się wyraźnie zarysowanym brandingiem. Prezenty wręczane zarówno pracownikom jak i partnerom są zwykle tworzone z wykorzystaniem logotypu, claimu czy key visuala danej marki. Pozwala to identyfikować prezent z konkretną firmą i budować relację między obdarowanym a obdarowującym. Wręczane upominki to także wizytówka firmy, z tego względu warto stawiać na prezenty dobrej jakości, które będą tworzyły jak najlepsze konotacje z daną marką. Jakie możliwości w zakresie brandingu mają zamawiający wielkanocne słodycze B2B?
Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem coraz wyżej podnoszą poprzeczkę w zakresie dostępnej personalizacji – zarówno produktu jak i opakowania. Jak dodaje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE: Nasz klient ma możliwość wykonania kolorowego zdobienia nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie, lizakach czy lentilkach. To jednak jeszcze nie koniec w zakresie możliwości brandowania słodyczy. Nieliczni producenci słodyczy reklamowych oferują dziś także stworzenie unikatowej słodkości na zamówienie konkretnego klienta. W efekcie wielkanocny upominek może być nie tylko w dowolnym smaku i opakowaniu, ale także kształcie.
Najczęściej wybierane upominki firmowe
Choć produktów w wielkanocnych ofertach personalizowanych słodyczy jest całe mnóstwo, to można wskazać kilka upominków, na które najchętniej decydują się klienci.
Easter Six, czyli słodkie pisanki w wielkanocnej wytłaczance, to zdecydowanie jeden z najczęstszych wyborów wśród firm zamawiających słodycze do świątecznych upominków dla swoich klientów lub partnerów. Pisanki wykonane z mlecznej czekolady, wypełnione są orzechowym nadzieniem i zamknięte są w brandowanym, klasycznym pudełku na jajka.
W kategorii topseller SLODKIE znalazły się również wielkanocne pralinki z białej czekolady z nadzieniem z sycylijskich migdałów. Ten produkt reklamowy można personalizować bezpośrednio na czekoladzie, co chętnie wykorzystują zamawiający. Na pralinki można nanieść logo, dowolne hasło, zdjęcie czy grafikę, co daje duże możliwości tworzenia atrakcyjnego upominku wielkanocnego.
Top 3 zamyka Baranek Bubble, stworzony z gęstej, kremowej czekolady w oryginalnej formie. Produkt dostępny jest w 10 smakach czekolady. Tę słodycz zamówić można w samej folii jak i w pudełeczku.
Jakość w miejsce ilości
Na przestrzeni ostatnich kilku dekad stosunkowo nowym zjawiskiem w branży słodyczy reklamowych jest większe zainteresowanie produktami wyższej jakości. Dzisiejsi, świadomi klienci stawiają na jakość, nawet w czasach kryzysu czy spowolnienia gospodarczego. Polacy chcą nie tylko jeść, ale i obdarowywać innych dobrze i jakościowo – podkreśla Anna Garmada.
Więcej wielkanocnych inspiracji upominkowych dla rynku B2B znaleźć można w nowym katalogu SLODKIE – Wielkanoc 2024. Katalog jest dostępny na stronie producenta. Ilustracje, które stały się bazą dla wielkanocnych opakowań, stworzone zostały przez Polę Augustynowicz.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.