Komunikaty PR

Wielkanocny niezbędnik – roślinne zamienniki nabiału

2021-03-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Wielkanoc to czas, gdy konsumenci sięgają po zaufane marki. Szukają sprawdzonych produktów, które będą pomocne w przygotowaniu wyjątkowych dań i wypieków dla całej rodziny. Jednocześnie zwracają uwagę na jakość produktów i ich skład, uważnie czytając etykiety. W tym kontekście warto poznać roślinne portfolio firmy Upfield, do której należą takie marki jak Flora, Flora ProActiv, Rama, Kasia, Violife, Altis i Planta.

Coraz więcej osób sięga po roślinne zamienniki produktów. Nie inaczej jest także w czasie świąt, gdy tradycyjnie przygotowywane są typowe dla tego okresu dania. Wielkanocne potrawy można bez problemów przyrządzić również na sposób wegański, a pomóc w tym mogą warianty roślinnych produktów firmy Upfield.

Do pieczenia

Dla wielu konsumentów pieczenie jest jednym z najważniejszych elementów świątecznych przygotowań. Wielkanoc to czas, gdy na stołach królują przede wszystkim wypieki przygotowywane od podstaw – w tym tradycyjne babki, mazurki, makowce i serniki. Do ich przygotowania warto wykorzystywać sprawdzone produkty, które stanowią gwarancję, że wypiek zawsze się uda – w tym niezbędną i doskonale znaną w polskich domach kostkę do pieczenia Kasia, która od lat pomaga w przygotowaniu domowych słodkości.

Kostka do pieczenia Kasia dostępna jest także w wegańskiej, roślinnej wersji w wariancie 100% roślinna kostka do pieczenia Kasia bez laktozy.

Do smarowania pieczywa

Niezastąpionym elementem świątecznej tradycji w polskich domach jest wielkanocne śniadanie.

Do smarowania pieczywa warto wybierać wysokiej jakości produkty cechujące się roślinnym składem, takie jak Flora, z kompozycją olejów roślinnych: rzepakowego, słonecznikowego i lnianego. Wśród oferowanych wariantów znajdują się wegańskie produkty Flora Original i Flora Light, będące źródłem naturalnych kwasów Omega-3 i 6.

Osoby, które szukają roślinnych, wegańskich produktów do smarowania, a także ci, którzy sięgają po produkty bez laktozy, wybrać mogą także Ramę 100% Roślinną.

Dla tych, którzy walczą z cholesterolem

Osoby, u których występuje podwyższony poziom cholesterolu, sięgać powinny po produkty funkcjonalne z dodanymi sterolami, jak Flora ProActiv – w wariancie standardowym oraz w wariancie Flora ProActiv Kardio. Dzięki użyciu wysokiej jakości olejów – słonecznikowego i lnianego - produkty Flora ProActiv są doskonałym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6. Dzięki zawartości dodanych steroli roślinnych pomagają także w skutecznym obniżeniu cholesterolu. Oba warianty produktów Flora ProActiv charakteryzują się roślinnym składem i są odpowiednie dla wegan.

Wegańskie alternatywy dla sera

Doskonałe w smaku, cechujące się roślinnym składem, przeznaczone do różnorodnych dań – oto produkty marki Violife, wegańska alternatywa dla sera. Są znakomitą propozycją dla wszystkich, którzy dążą do tego, by ich codzienna dieta była jednocześnie smaczna i bardziej roślinna.

Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.

Asortyment Violife to wiele różnych wariantów wegańskich alternatyw dla serów. Produkty marki świetnie sprawdzą się świetnie, jako dodatek do wielkanocnych dań.

Grecka oliwa z oliwek

Uzupełnieniem przygotowywanych dań może być także oliwa z oliwek – Altis. Altis to najlepszy smak tradycyjnej greckiej oliwy, do ostatniej kropli.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.