Wielkanocny niezbędnik – roślinne zamienniki nabiału
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Wielkanoc to czas, gdy konsumenci sięgają po zaufane marki. Szukają sprawdzonych produktów, które będą pomocne w przygotowaniu wyjątkowych dań i wypieków dla całej rodziny. Jednocześnie zwracają uwagę na jakość produktów i ich skład, uważnie czytając etykiety. W tym kontekście warto poznać roślinne portfolio firmy Upfield, do której należą takie marki jak Flora, Flora ProActiv, Rama, Kasia, Violife, Altis i Planta.
Coraz więcej osób sięga po roślinne zamienniki produktów. Nie inaczej jest także w czasie świąt, gdy tradycyjnie przygotowywane są typowe dla tego okresu dania. Wielkanocne potrawy można bez problemów przyrządzić również na sposób wegański, a pomóc w tym mogą warianty roślinnych produktów firmy Upfield.
Do pieczenia
Dla wielu konsumentów pieczenie jest jednym z najważniejszych elementów świątecznych przygotowań. Wielkanoc to czas, gdy na stołach królują przede wszystkim wypieki przygotowywane od podstaw – w tym tradycyjne babki, mazurki, makowce i serniki. Do ich przygotowania warto wykorzystywać sprawdzone produkty, które stanowią gwarancję, że wypiek zawsze się uda – w tym niezbędną i doskonale znaną w polskich domach kostkę do pieczenia Kasia, która od lat pomaga w przygotowaniu domowych słodkości.
Kostka do pieczenia Kasia dostępna jest także w wegańskiej, roślinnej wersji w wariancie 100% roślinna kostka do pieczenia Kasia bez laktozy.
Do smarowania pieczywa
Niezastąpionym elementem świątecznej tradycji w polskich domach jest wielkanocne śniadanie.
Do smarowania pieczywa warto wybierać wysokiej jakości produkty cechujące się roślinnym składem, takie jak Flora, z kompozycją olejów roślinnych: rzepakowego, słonecznikowego i lnianego. Wśród oferowanych wariantów znajdują się wegańskie produkty Flora Original i Flora Light, będące źródłem naturalnych kwasów Omega-3 i 6.
Osoby, które szukają roślinnych, wegańskich produktów do smarowania, a także ci, którzy sięgają po produkty bez laktozy, wybrać mogą także Ramę 100% Roślinną.
Dla tych, którzy walczą z cholesterolem
Osoby, u których występuje podwyższony poziom cholesterolu, sięgać powinny po produkty funkcjonalne z dodanymi sterolami, jak Flora ProActiv – w wariancie standardowym oraz w wariancie Flora ProActiv Kardio. Dzięki użyciu wysokiej jakości olejów – słonecznikowego i lnianego - produkty Flora ProActiv są doskonałym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6. Dzięki zawartości dodanych steroli roślinnych pomagają także w skutecznym obniżeniu cholesterolu. Oba warianty produktów Flora ProActiv charakteryzują się roślinnym składem i są odpowiednie dla wegan.
Wegańskie alternatywy dla sera
Doskonałe w smaku, cechujące się roślinnym składem, przeznaczone do różnorodnych dań – oto produkty marki Violife, wegańska alternatywa dla sera. Są znakomitą propozycją dla wszystkich, którzy dążą do tego, by ich codzienna dieta była jednocześnie smaczna i bardziej roślinna.
Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.
Asortyment Violife to wiele różnych wariantów wegańskich alternatyw dla serów. Produkty marki świetnie sprawdzą się świetnie, jako dodatek do wielkanocnych dań.
Grecka oliwa z oliwek
Uzupełnieniem przygotowywanych dań może być także oliwa z oliwek – Altis. Altis to najlepszy smak tradycyjnej greckiej oliwy, do ostatniej kropli.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.