Komunikaty PR

Wielki powrót wielkiej promocji: gwarantowana gotówka za zakup opon Continental

2020-10-12  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gorczyńska
Plej

Wiertnicza 128
02-952 Warszawa
katarzyna.gorczynska|plej.pl| |katarzyna.gorczynska|plej.pl
+48 881 771 587
www.plej.pl

W związku z nadchodzącym sezonem wymiany opon na zimowe marka Continental zachęca konsumentów do wyboru swoich produktów poprzez zwrot części kosztów zakupu nowych opon. Mechanizm promocji, zastosowany po raz pierwszy wiosną tego roku, zyskał ogromne uznanie konsumentów. Dlatego w październiku 2020 Continental wraca z kolejną promocją wspierającą sprzedaż, która w tym sezonie skierowana jest nie tylko do osób fizycznych, ale też do przedsiębiorców, prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze. Promocja trwa od 12.10.2020 do 30.11.2020. Za koncept i kreację odpowiada agencja Plej

Za zarejestrowany na stronie contiuhp.pl zakup kompletu nowych opon marki Continental 18" i większych, klienci otrzymają zwrot 150zł, za komplet opon 17" - 100 zł, a za 16" – zwrot 50 zł. Łączna pula to 2000 nagród o różnych wartościach. Produkty objęte promocją to opony zimowe i wielosezonowe do aut osobowych i SUV. Odbiór nagrody ma formę wypłaty BLIK w bankomacie.

- Nowa promocja jest kontynuacją opartej na tym samym mechanizmie komunikacji wiosennej, która zyskała uznanie i dużą sympatię konsumentów. Warto podkreślić, że w bieżącej odsłonie z promocji mogą skorzystać już nie tylko osoby fizyczne, ale też osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Kampania wspierająca sprzedaż będzie prowadzona głównie w kanałach digitalowych, social mediach, na platformach e-commerce oraz w prasie. Za kreację i koncept odpowiada agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom – mówi Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Szczegóły, regulamin promocji oraz rejestracja zakupu na www.contiuhp.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Plej
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.