Wielki sukces szczoteczki Oclean X Pro Elite
Najnowsza szczoteczka soniczna marki Oclean sprzedała się w tysiącach egzemplarzy w ciągu zaledwie 7 dni od premiery. Model Oclean X Pro Elite zbiera bardzo pozytywne opinie użytkowników.
Światowa premiera szczoteczki Oclean X Pro Elite odbyła się 29 marca 2021. Przez pierwsze 3 tygodnie urządzenie można było zamówić w promocyjnej cenie i dodatkowo zyskać atrakcyjne bonusy. Cała pula dostępnych produktów szybko została wyprzedana. Obecnie urządzenie jest ponownie w sprzedaży w serwisie AliExpress i w przedsprzedaży na platformie eBay.
Siła rekomendacji
Pozytywne opinie recenzentów, którzy mieli okazję przetestować model Oclean X Pro Elite przed oficjalną premierą, znalazły swoje odzwierciedlenie także w opiniach pierwszych kupujących. Użytkownicy zwracali uwagę przede wszystkim na jakość produktu, dokładność szczotkowania, cichą pracę urządzenia oraz czytelny ekran LCD.
Szczoteczka doskonała
Sukces sprzedażowy szczoteczki Oclean X Pro Elite to także potwierdzenie, że parametry techniczne urządzenia zostały odpowiednio dopasowane do potrzeb użytkowników. Doceniona została możliwość obserwowania raportów dotyczących martwych stref bezpośrednio na wbudowanym ekranie LCD. Nie trzeba już sięgać po aplikację w telefonie, by to sprawdzić, choć współpraca między szczoteczką, a aplikacją Oclean przebiega bardzo sprawnie. X Pro Elite w inteligentny sposób monitoruje nasze nawyki podczas mycia zębów i sugeruje odpowiedni program czyszczenia. Na jednym ładowaniu szczoteczka pracuje nawet przez 40 dni. Niezwykle praktycznym rozwiązaniem okazał się magnetyczny uchwyt na ścianę, który pełni jednocześnie rolę ładowarki.
Parametry szczoteczki sonicznej Oclean X Pro Elite przewyższają możliwości wielu konkurencyjnych modeli – szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę atrakcyjną cenę: https://bit.ly/2QFvejQ.

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.