Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączył LUX MED
Od września warszawiacy mogą skorzystać z oferty Grupy LUX MED w Wola Parku. Placówka zapewnia szeroki zakres usług medycznych, a także, dzięki współpracy z Centrum Medycznym MAVIT, rozbudowaną ofertę świadczeń okulistycznych. LUX MED jest liderem na rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i od blisko 30 lat troszczy się o zdrowie Polaków.
Centrum Medyczne LUX MED w Wola Parku zapewnia pacjentom dostęp m.in. do konsultacji alergologicznych, chirurgicznych, ginekologicznych, endokrynologicznych, dermatologicznych, laryngologicznych, pediatrycznych, ortopedycznych czy internistycznych. W ofercie są także rehabilitacje, badania diagnostyczne oraz USG. Powierzchnia placówki liczy ponad 1 700 m2. Na jej terenie znajduje się 16 gabinetów lekarskich w części ogólnej, a w przestrzeni pediatrycznej 3 gabinety przeznaczone do konsultacji dzieci zdrowych oraz 5 dla dzieci chorych.
W ramach Grupy LUX MED działa Centrum Medyczne MAVIT, którego usługi także są dostępne w Wola Parku. Bogata oferta, oprócz konsultacji okulistycznych, zapewnia pacjentom m.in. pierwszy etap kwalifikacji do laserowej korekcji wad wzroku, kwalifikację do wszczepienia soczewek fakijnych oraz operację usunięcia zaćmy, jaskry, a także połączenia tych dwóch chorób.
– Wola Park chce kompleksowo dbać o swoich sąsiadów. Naszym celem jest zapewnienie lokalnej społeczności dostępu do szerokiego wachlarza różnorodnych usług. Uruchomienie Centrum Medycznego na terenie Wola Parku znacznie ułatwi mieszkańcom Woli i Bemowa korzystanie z konsultacji lekarzy specjalistów. Dla wygody pacjentów do dyspozycji jest parking, kąciki dla dzieci wyposażone w interaktywne zabawki i strefę relaksu – mówi Anna Bozhenko, Dyrektor Centrum Handlowego Wola Park.
Grupa LUX MED zapewnia pacjentom pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną oraz długoterminową. Z jej usług korzysta ponad 2 200 000 pacjentów.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.