Komunikaty PR

WORKsHOW2025: Przyszłość pracy na międzynarodowej konferencji już 15 stycznia 2025!

2024-12-06  |  13:50
Biuro prasowe

WORKsHOW2025 – Konferencja dla liderów i praktyków HR

15 stycznia 2025 odbędzie się międzynarodowa konferencja WORKsHOW2025, która zgromadzi liderów biznesu, ekspertów HR oraz innowatorów z Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Portugalii i Kanady, poświęcona przyszłości pracy.

Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych nowoczesnymi modelami pracy, produktywnością oraz budowaniem środowisk pracy sprzyjających równowadze między życiem zawodowym, a osobistym, będzie stanowić platformę wymiany wiedzy o innowacyjnych rozwiązaniach i skutecznych modelach organizacji pracy.

WORKsHOW2025 – Platforma wymiany wiedzy i doświadczeń

Uczestnicy konferencji WORKsHOW2025 będą mieli okazję poznać inspirujące case studies z Polski i zagranicy oraz zapoznać się z najnowszymi trendami w obszarze elastycznych rozwiązań.
Program obejmie tematy takie jak 4-dniowy tydzień pracy, 6 - i 7-godzinne modele pracy, funkcjonowanie samozarządzających się zespołów, a także debaty międzypokoleniowe i wystąpienia światowej klasy ekspertów.

Jednym z prelegentów wydarzenia będzie prof. Brendan Burchell, socjolog z Uniwersytetu w Cambridge, który podzieli się wynikami badań nad 4-dniowym tygodniem pracy – największym tego typu eksperymentem przeprowadzonym w Wielkiej Brytanii.

Przed rozpoczęciem eksperymentu wiele osób zastanawiało się, czy uda się zwiększyć produktywność na tyle, by zrekompensować skrócenie czasu pracy. Jednak to właśnie zaobserwowaliśmy – wyraźny wzrost efektywności, połączony z 65-procentowym spadkiem liczby dni chorobowych i 57-procentowym zmniejszeniem liczby odejść pracowników w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej” – powiedział prof. Burchell. (University of Cambridge, story: Fred Lewsey, 2023)

Newseria – partner medialny WORKsHOW2025

Newseria została partnerem medialnym WORKsHOW2025, by wspólnie przybliżyć uczestnikom wizję pracy przyszłości. Jako lider wśród prywatnych agencji informacyjnych w Polsce, Newseria doskonale wpisuje się w charakter wydarzenia, dostarczając kompleksowe i rzetelne treści w różnych formatach – od tekstu po wideo. Codziennie wspiera media, tworząc wiadomości dla radia, telewizji, prasy oraz portali internetowych, co gwarantuje szeroki zasięg i wysoką jakość przekazu.

Od 2010 roku Newseria konsekwentnie angażuje się w dostarczanie najważniejszych informacji
z obszarów gospodarki, technologii, kultury czy zdrowia. Dzięki tej wszechstronności uczestnicy WORKsHOW2025 mogą liczyć na profesjonalne relacje medialne, które pomogą w przekazywaniu kluczowych treści związanych z przyszłością pracy.

Komentarze organizatorów

„Newseria to idealny partner medialny WORKsHOW 2025, Newseria to wiarygodny partner z szerokim dotarciem do odbiorów poszukujących merytorycznych treści, a taka jest nasza konferencja - skupiona na konkretnych przypadkach firm, prezentowanych przez ich liderów oraz kompleksowych badaniach rynków pracy w Polsce, Wielkiej Brytanii i Portugalii - podkreśliła Tina Sobocińska, HR4Future, inicjatorka i organizatorka konferencji WORKsHOW2025 - Dzięki współpracy z Newseria wspólnie możemy budować świadomość na temat nadchodzących zmian i innowacji w świecie pracy” – dodała Tina Sobocińska.

„Partnerstwo z Newserią to dla WORKsHOW2025 ogromna wartość. Unikalne podejście łączy tradycyjne media z nowoczesnymi narzędziami komunikacji. Ta współpraca pozwala nam nie tylko zwiększyć zasięg, ale również dostarczać uczestnikom i obserwatorom sprawdzone, kompleksowe informacje o trendach kształtujących przyszłość pracy. Dzięki Newserii nasz przekaz będzie nie tylko bardziej widoczny, co jest kluczowe w budowaniu merytorycznej dyskusji na temat transformacji rynku pracy” – zaznaczyła Aleksandra Tobiasz, ekspertka PR i komunikacji, współorganizatorka konferencji, która odpowiada za działania komunikacyjne, oprawę graficzną i relacje z mediami.

WORKsHOW2025 odbędzie się online, zapewni szeroki dostęp czytelnikom i uczestnikom z całego świata. Dla wygody międzynarodowej publiczności, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie
na język polski i angielski.

Rejestracja już otwarta na stronie www.workshow2025.pl.

Szczegóły wydarzenia:

  • Data: 15 stycznia 2025
  • Miejsce: Online
  • Godziny: 9:00 - 18:00
  • Rejestracja: www.workshow2025.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Fundacja Poland Business Run przekazała 2 mln zł na wsparcie osób z niepełnosprawnościami Biuro prasowe
2024-12-11 | 13:10

Fundacja Poland Business Run przekazała 2 mln zł na wsparcie osób z niepełnosprawnościami

Fundacja Poland Business Run przekazała 2 mln zł na wsparcie osób z niepełnosprawnościami  Fundacja Poland Business Run zakończyła 2024 rok sukcesem, ustanawiając przy
IMM: Medialna siła marki
2024-12-10 | 14:50

Medialna siła marki – pobierz bezpłatny, praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów!

Od dzisiaj na stronie Instytutu Monitorowania Mediów jest dostępny e-book pt. Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny
Dobra ryba na Święta – dla nas i oceanów
2024-12-10 | 13:15

Dobra ryba na Święta – dla nas i oceanów

Czy jesteśmy gotowi, by działać dla dobra naszej planety i przyszłych pokoleń? To pytanie, na które musimy sobie odpowiedzieć, wybierając rybę na Święta. Jeśli chcemy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.