WORKsHOW2025: Przyszłość pracy na międzynarodowej konferencji już 15 stycznia 2025!
WORKsHOW2025 – Konferencja dla liderów i praktyków HR
15 stycznia 2025 odbędzie się międzynarodowa konferencja WORKsHOW2025, która zgromadzi liderów biznesu, ekspertów HR oraz innowatorów z Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Portugalii i Kanady, poświęcona przyszłości pracy.
Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych nowoczesnymi modelami pracy, produktywnością oraz budowaniem środowisk pracy sprzyjających równowadze między życiem zawodowym, a osobistym, będzie stanowić platformę wymiany wiedzy o innowacyjnych rozwiązaniach i skutecznych modelach organizacji pracy.
WORKsHOW2025 – Platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
Uczestnicy konferencji WORKsHOW2025 będą mieli okazję poznać inspirujące case studies z Polski i zagranicy oraz zapoznać się z najnowszymi trendami w obszarze elastycznych rozwiązań.
Program obejmie tematy takie jak 4-dniowy tydzień pracy, 6 - i 7-godzinne modele pracy, funkcjonowanie samozarządzających się zespołów, a także debaty międzypokoleniowe i wystąpienia światowej klasy ekspertów.
Jednym z prelegentów wydarzenia będzie prof. Brendan Burchell, socjolog z Uniwersytetu w Cambridge, który podzieli się wynikami badań nad 4-dniowym tygodniem pracy – największym tego typu eksperymentem przeprowadzonym w Wielkiej Brytanii.
„Przed rozpoczęciem eksperymentu wiele osób zastanawiało się, czy uda się zwiększyć produktywność na tyle, by zrekompensować skrócenie czasu pracy. Jednak to właśnie zaobserwowaliśmy – wyraźny wzrost efektywności, połączony z 65-procentowym spadkiem liczby dni chorobowych i 57-procentowym zmniejszeniem liczby odejść pracowników w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej” – powiedział prof. Burchell. (University of Cambridge, story: Fred Lewsey, 2023)
Newseria – partner medialny WORKsHOW2025
Newseria została partnerem medialnym WORKsHOW2025, by wspólnie przybliżyć uczestnikom wizję pracy przyszłości. Jako lider wśród prywatnych agencji informacyjnych w Polsce, Newseria doskonale wpisuje się w charakter wydarzenia, dostarczając kompleksowe i rzetelne treści w różnych formatach – od tekstu po wideo. Codziennie wspiera media, tworząc wiadomości dla radia, telewizji, prasy oraz portali internetowych, co gwarantuje szeroki zasięg i wysoką jakość przekazu.
Od 2010 roku Newseria konsekwentnie angażuje się w dostarczanie najważniejszych informacji
z obszarów gospodarki, technologii, kultury czy zdrowia. Dzięki tej wszechstronności uczestnicy WORKsHOW2025 mogą liczyć na profesjonalne relacje medialne, które pomogą w przekazywaniu kluczowych treści związanych z przyszłością pracy.
Komentarze organizatorów
„Newseria to idealny partner medialny WORKsHOW 2025, Newseria to wiarygodny partner z szerokim dotarciem do odbiorów poszukujących merytorycznych treści, a taka jest nasza konferencja - skupiona na konkretnych przypadkach firm, prezentowanych przez ich liderów oraz kompleksowych badaniach rynków pracy w Polsce, Wielkiej Brytanii i Portugalii - podkreśliła Tina Sobocińska, HR4Future, inicjatorka i organizatorka konferencji WORKsHOW2025 - Dzięki współpracy z Newseria wspólnie możemy budować świadomość na temat nadchodzących zmian i innowacji w świecie pracy” – dodała Tina Sobocińska.
„Partnerstwo z Newserią to dla WORKsHOW2025 ogromna wartość. Unikalne podejście łączy tradycyjne media z nowoczesnymi narzędziami komunikacji. Ta współpraca pozwala nam nie tylko zwiększyć zasięg, ale również dostarczać uczestnikom i obserwatorom sprawdzone, kompleksowe informacje o trendach kształtujących przyszłość pracy. Dzięki Newserii nasz przekaz będzie nie tylko bardziej widoczny, co jest kluczowe w budowaniu merytorycznej dyskusji na temat transformacji rynku pracy” – zaznaczyła Aleksandra Tobiasz, ekspertka PR i komunikacji, współorganizatorka konferencji, która odpowiada za działania komunikacyjne, oprawę graficzną i relacje z mediami.
WORKsHOW2025 odbędzie się online, zapewni szeroki dostęp czytelnikom i uczestnikom z całego świata. Dla wygody międzynarodowej publiczności, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie
na język polski i angielski.
Rejestracja już otwarta na stronie www.workshow2025.pl.
Szczegóły wydarzenia:
- Data: 15 stycznia 2025
- Miejsce: Online
- Godziny: 9:00 - 18:00
- Rejestracja: www.workshow2025.pl

Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy

Padł rekord zapisów do Poland Business Run 2025! Dołącz do 42 000 biegaczy, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami

Trwają zapisy do Poland Business Run 2025. Na liście startowej jest już ponad 30 tys. zawodników!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.