Komunikaty PR

WORKsHOW2025: Przyszłość pracy na międzynarodowej konferencji już 15 stycznia 2025!

2024-12-06  |  13:50
Biuro prasowe

WORKsHOW2025 – Konferencja dla liderów i praktyków HR

15 stycznia 2025 odbędzie się międzynarodowa konferencja WORKsHOW2025, która zgromadzi liderów biznesu, ekspertów HR oraz innowatorów z Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Portugalii i Kanady, poświęcona przyszłości pracy.

Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych nowoczesnymi modelami pracy, produktywnością oraz budowaniem środowisk pracy sprzyjających równowadze między życiem zawodowym, a osobistym, będzie stanowić platformę wymiany wiedzy o innowacyjnych rozwiązaniach i skutecznych modelach organizacji pracy.

WORKsHOW2025 – Platforma wymiany wiedzy i doświadczeń

Uczestnicy konferencji WORKsHOW2025 będą mieli okazję poznać inspirujące case studies z Polski i zagranicy oraz zapoznać się z najnowszymi trendami w obszarze elastycznych rozwiązań.
Program obejmie tematy takie jak 4-dniowy tydzień pracy, 6 - i 7-godzinne modele pracy, funkcjonowanie samozarządzających się zespołów, a także debaty międzypokoleniowe i wystąpienia światowej klasy ekspertów.

Jednym z prelegentów wydarzenia będzie prof. Brendan Burchell, socjolog z Uniwersytetu w Cambridge, który podzieli się wynikami badań nad 4-dniowym tygodniem pracy – największym tego typu eksperymentem przeprowadzonym w Wielkiej Brytanii.

Przed rozpoczęciem eksperymentu wiele osób zastanawiało się, czy uda się zwiększyć produktywność na tyle, by zrekompensować skrócenie czasu pracy. Jednak to właśnie zaobserwowaliśmy – wyraźny wzrost efektywności, połączony z 65-procentowym spadkiem liczby dni chorobowych i 57-procentowym zmniejszeniem liczby odejść pracowników w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej” – powiedział prof. Burchell. (University of Cambridge, story: Fred Lewsey, 2023)

Newseria – partner medialny WORKsHOW2025

Newseria została partnerem medialnym WORKsHOW2025, by wspólnie przybliżyć uczestnikom wizję pracy przyszłości. Jako lider wśród prywatnych agencji informacyjnych w Polsce, Newseria doskonale wpisuje się w charakter wydarzenia, dostarczając kompleksowe i rzetelne treści w różnych formatach – od tekstu po wideo. Codziennie wspiera media, tworząc wiadomości dla radia, telewizji, prasy oraz portali internetowych, co gwarantuje szeroki zasięg i wysoką jakość przekazu.

Od 2010 roku Newseria konsekwentnie angażuje się w dostarczanie najważniejszych informacji
z obszarów gospodarki, technologii, kultury czy zdrowia. Dzięki tej wszechstronności uczestnicy WORKsHOW2025 mogą liczyć na profesjonalne relacje medialne, które pomogą w przekazywaniu kluczowych treści związanych z przyszłością pracy.

Komentarze organizatorów

„Newseria to idealny partner medialny WORKsHOW 2025, Newseria to wiarygodny partner z szerokim dotarciem do odbiorów poszukujących merytorycznych treści, a taka jest nasza konferencja - skupiona na konkretnych przypadkach firm, prezentowanych przez ich liderów oraz kompleksowych badaniach rynków pracy w Polsce, Wielkiej Brytanii i Portugalii - podkreśliła Tina Sobocińska, HR4Future, inicjatorka i organizatorka konferencji WORKsHOW2025 - Dzięki współpracy z Newseria wspólnie możemy budować świadomość na temat nadchodzących zmian i innowacji w świecie pracy” – dodała Tina Sobocińska.

„Partnerstwo z Newserią to dla WORKsHOW2025 ogromna wartość. Unikalne podejście łączy tradycyjne media z nowoczesnymi narzędziami komunikacji. Ta współpraca pozwala nam nie tylko zwiększyć zasięg, ale również dostarczać uczestnikom i obserwatorom sprawdzone, kompleksowe informacje o trendach kształtujących przyszłość pracy. Dzięki Newserii nasz przekaz będzie nie tylko bardziej widoczny, co jest kluczowe w budowaniu merytorycznej dyskusji na temat transformacji rynku pracy” – zaznaczyła Aleksandra Tobiasz, ekspertka PR i komunikacji, współorganizatorka konferencji, która odpowiada za działania komunikacyjne, oprawę graficzną i relacje z mediami.

WORKsHOW2025 odbędzie się online, zapewni szeroki dostęp czytelnikom i uczestnikom z całego świata. Dla wygody międzynarodowej publiczności, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie
na język polski i angielski.

Rejestracja już otwarta na stronie www.workshow2025.pl.

Szczegóły wydarzenia:

  • Data: 15 stycznia 2025
  • Miejsce: Online
  • Godziny: 9:00 - 18:00
  • Rejestracja: www.workshow2025.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy Biuro prasowe
2025-06-09 | 16:30

Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy

Anker Innovations, producent robotów sprzątających marki eufy, zlecił badanie, które pokazuje, jak obecność zwierząt domowych wpływa na codzienne nawyki porządkowe.
Padł rekord zapisów do Poland Business Run 2025! Dołącz do 42 000 biegaczy, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami
2025-06-09 | 14:00

Padł rekord zapisów do Poland Business Run 2025! Dołącz do 42 000 biegaczy, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami

To już pewne – w 14. edycji największej charytatywnej sztafety biznesowej w Polsce, organizowanej przez Fundację Poland Business Run, wystartuje rekordowa liczba ponad 42
Trwają zapisy do Poland Business Run 2025. Na liście startowej jest już ponad 30 tys. zawodników!
2025-06-02 | 11:00

Trwają zapisy do Poland Business Run 2025. Na liście startowej jest już ponad 30 tys. zawodników!

– Nie ma piękniejszego sportu na świecie od biegania. Jeśli już to robicie, wiecie, o czym mówię, a jeśli jeszcze nie, zacznijcie jak najszybciej! Dzięki udziałowi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.