Wrocław: elewacja ostatniego etapu Pixel House odsłonięta
Inwestycja przy ulicy Legnickiej osiągnęła już docelowy wygląd. W sprzedaży dostępne są mieszkania wyłącznie w ostatnim, czwartym etapie – o powierzchni od 29 do 96 metrów kwadratowych. Na parterze znajdą się lokale usługowe.
– Obecnie trwają prace wykończeniowe – okładziny z płytek czy zabudowy stolarskie. Montujemy balustrady, malujemy garaże i ściany części wspólnych, a także pracujemy nad zagospodarowaniem terenu – komentuje pracownik dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A., Tomasz Bednarek.
Inwestycja podzielona jest na cztery etapy. Trzy z nich zostały ukończone i w całości sprzedane. Na parterze budynku mieści się pasaż z lokalami użytkowymi. Parkingi dla samochodów i miejsca postojowe dla rowerów znajdują się zarówno w kondygnacji podziemnej, jak i na pierwszym piętrze.
Od drugiego piętra wzwyż znajdują się mieszkania – część z ogródkami na najniższej kondygnacji lub z loggiami na wyższych poziomach. Ceny mieszkań zaczynają się od 8556 zł za metr kwadratowy.
Pixel House mieści się przy ulicy Legnickiej – naprzeciwko Centrum Handlowego Magnolia. W pobliżu znajduje się Park Popowicki, a nieco dalej Park Zachodni. Mieszkańcy zwracają uwagę na dobre skomunikowanie z innymi częściami miasta. Okolica ta jest popularna zwłaszcza wśród studentów i pracowników pobliskich korporacji, co sprawia, że cieszy się zainteresowaniem inwestorów.
Pierwszy etap osiedla został oddany do użytkowania pod koniec 2016 roku. Budynek zaprojektowali architekci z biura Bzdęga-Wiśniewski.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.