Wrocław: Nova Stoczniova pnie się w górę
Inwestycja przy ulicy Stoczniowej i Masztowej osiągnęła już docelową wysokość. Osiedle będzie się składać z pięciu trzykondygnacyjnych budynków – łącznie 96 mieszkań od 39 do 85 metrów kwadratowych.
– Obecnie montujemy okna i drzwi balkonowe. Wszystkie budynki osiągnęły swój najwyższy punkt konstrukcyjny, a część z nich jest już pod dachem. Prowadzimy prace w każdym z nich – opowiada Tomasz Bednarek, pracownik dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.
Budynki zostały usytuowane na działce tak, aby zapewnić optymalne nasłonecznienie mieszkań. Do lokali na parterze przynależą ogródki – niektóre z nich liczą nawet blisko 90 metrów kwadratowych. W inwestycji zaprojektowano także wielostanowiskowe garaże na parterze.
Nova Stoczniova mieści się na wrocławskim Zakrzowie. Nie brakuje tu terenów zielonych. W pobliżu znajduje się Park Pawłowicki, Las Zakrzowski, Las Sołtysowicki czy Jezioro Pawłowickie. Okolica jest szczególnie lubiana przez rodziny z dziećmi – sprzyja spacerom czy wycieczkom rowerowym. W niedalekiej odległości znajdują się szkoły i przedszkola, a także centrum handlowe, siłownie (w tym zewnętrzne) czy boiska.
Millenialsi i zetki na rynku nieruchomości [SONDA]
Na jaki kredyt i mieszkanie stać singli, pary i rodziny z dziećmi? – sierpień'24
Wiecha zawisła w MLP Business Park Vienna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.