Wspólne działanie w sieci metodą na przetrwanie! Rusza inicjatywa #Moliera2iPrzy
Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej
konkurencji. Chce zaoferować na swojej platformie możliwość internetowej
sprzedaży zamkniętym butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w
zamkniętych dziś sklepach! Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele rusza już jutro.
Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i
kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część
sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie
sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Nie chcą jednak wykorzystywać tej
przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi.
Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż
swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez
przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie
przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi
Arkadiusz Młynarczyk – Bussines Development Manager z Moliera2.com.
Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko
Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak
wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim
uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną
infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne
zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie
pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo
stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej
stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów które dziś zalegają na półkach w
tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie
przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodał
Młynarczyk.
Inicjatywa zaczyna działać od już. Chętni mogą zgłaszać się na adres
a.mlynarczyk@moliera2.com
-----------------------------------------------------------------------------
Małe firmy myślą, że windykacja jest tylko dla dużych
Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w I kw. 2024 r.
Majówka - wymarzony okres dla złodziei. Sklepy, lotniska i podróżni narażeni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.