Wspólne działanie w sieci metodą na przetrwanie! Rusza inicjatywa #Moliera2iPrzy
Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej
konkurencji. Chce zaoferować na swojej platformie możliwość internetowej
sprzedaży zamkniętym butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w
zamkniętych dziś sklepach! Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele rusza już jutro.
Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i
kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część
sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie
sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Nie chcą jednak wykorzystywać tej
przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi.
Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż
swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez
przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie
przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi
Arkadiusz Młynarczyk – Bussines Development Manager z Moliera2.com.
Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko
Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak
wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim
uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną
infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne
zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie
pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo
stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej
stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów które dziś zalegają na półkach w
tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie
przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodał
Młynarczyk.
Inicjatywa zaczyna działać od już. Chętni mogą zgłaszać się na adres
a.mlynarczyk@moliera2.com
-----------------------------------------------------------------------------
Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB
Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.