Komunikaty PR

Wspólne działanie w sieci metodą na przetrwanie! Rusza inicjatywa #Moliera2iPrzy

2020-03-20  |  01:00
Biuro prasowe

Sklep internetowy Moliera2.com przychodzi z pomocą dotychczasowej
konkurencji. Chce zaoferować na swojej platformie możliwość internetowej
sprzedaży zamkniętym butikom. Wszystko po to, aby utrzymać miejsca pracy w
zamkniętych dziś sklepach! Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele rusza już jutro.

Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i
kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część
sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie
sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Nie chcą jednak wykorzystywać tej
przewagi w trudnej sytuacji całego rynku, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi.
Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż
swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez
przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie
przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi
Arkadiusz Młynarczyk – Bussines Development Manager z Moliera2.com.
Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko
Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak
wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim
uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną
infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne
zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Obecnie
pracodawcy mają dwa wyjścia: albo przekazać wypowiedzenie pracownikowi albo
stworzyć mu warunki do pracy, nawet na połowę, jedną czwartą etatu. Dzięki naszej
stronie dajemy szanse na sprzedaż online towarów które dziś zalegają na półkach w
tysiącach sklepów. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie
przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodał
Młynarczyk.

Inicjatywa zaczyna działać od już. Chętni mogą zgłaszać się na adres
a.mlynarczyk@moliera2.com
-----------------------------------------------------------------------------

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę
Gospodarka SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB
2024-12-20 | 08:00

SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB

SHEIN, globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, umacnia swój pozytywny wpływ na lokalne gospodarki. Firma zleciła firmie doradczej Oxford Economics
Gospodarka Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę
2024-12-19 | 15:06

Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę

Łódź to pierwsze miasto poza Warszawą, w którym rozwijająca się sieć Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera znalazła swoją lokalizację. Foodtruck

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.