Wszystkie światła na Nowodvorski Lighting! Marka świętuje 30-lecie istnienia
Historia działalności Nowodvorski Lighting to opowieść o pasji tworzenia, innowacyjnych projektach oraz pionierskim kreowaniu wyjątkowej atmosfery we wnętrzach. Jakość marki potwierdzają miliony zadowolonych klientów oraz obecność na ponad 50 rynkach świata. W tym roku firma obchodzi jubileusz 30-lecia.
Jasna wizja
Nowodvorski Lighting to polski producent lamp do wnętrz mieszkalnych, systemów szynowych oraz autorskiego systemu Cameleon. Firma zatrudnia ponad 400 osób, posiada dwa zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni 19000 m2, laboratorium fotometryczne, inspirujący Dom Marki w Warszawie i jest obecna na ponad 50 rynkach świata, a jej zeszłoroczne obroty przekroczyły 100 mln zł. Recepta na sukces?
30 lat temu zaczynaliśmy jako kilkuosobowy zespół pod marką Technolux, pełen pasji, pomysłów i marzeń o tym, aby rzucić nowe światło na definicję piękna i funkcjonalności w obszarze projektowania przestrzeni. Obserwowaliśmy rynek, testowaliśmy oraz wprowadzaliśmy nowe rozwiązania, ale przede wszystkim słuchaliśmy naszych klientów. To się nie zmieniło – wciąż to oni, ich potrzeby są inspiracją dla nowych projektów. Dzięki temu z roku na rok rośniemy w siłę, a nasze produkty dumnie zdobią wnętrza kolejnych już pokoleń, mówi Bartłomiej Nowodworski, jeden z założycieli Nowodvorski Lighting.
Kroki ku świetlanej przyszłości
Pierwszym modelem, mającym zdecydowany wpływ na rozwój firmy, była lampa energooszczędna 001, produkowana przez około 20 lat, aż do 2018 roku. Przełomowe okazało się również wprowadzenie do oferty w 2003 roku reflektorków Venus i Jowisz, które błyskawicznie podbiły rynki Europy Środkowej i Wschodniej oraz zapewniły zyski na kolejne inwestycje. Kolejnym krokiem milowym był z pewnością rok 2012 – wówczas, już jako Nowodvorski Lighting, otworzyliśmy zakład w Siemianowicach Śląskich, a równolegle utworzyliśmy dział rozwoju produktów Design Lab. Połączenie pracy zdolnych i kreatywnych projektantów z inwestycjami w obszarze automatyzacji produkcji i szkoleń kadry zaowocowało powstaniem takich kolekcji, jak „Q LED” autorstwa Łukasza Jaworskiego, nagrodzonej prestiżową nagrodą RED DOT AWARD, czy autorskiego systemu Cameleon, redefiniującego podejście do projektowania oświetlenia, podkreśla Olga Krywult, CEO Nowodvorski Lighting.
Dziś asortyment obejmuje ponad 2000 produktów oświetleniowych, a firma każdego roku poszerza ofertę o około 300 nowych pozycji, odpowiadając na aktualne trendy i potrzeby rynku.
Marka w nowoczesnej oprawie
Siła Nowodvorski Lighting to nie tylko nowoczesne zaplecze i wysokiej jakości produkty, ale również oparte na zaufaniu relacje biznesowe. Nasi partnerzy wiedzą, że można na nas polegać – udowodniliśmy to między innymi w czasie pandemii COVID-19. Szybko dostosowaliśmy się do nowych, trudnych okoliczności i podjęliśmy śmiałą decyzję o wprowadzeniu na rynek flagowej dziś kolekcji lamp Mono. Własna produkcja i magazyny oraz niezależna logistyka pozwalają nam natomiast zapewnić odporną na warunki zewnętrzne ciągłość dostaw, dodaje Olga Krywult.
Ostatnie lata to również ukłon w stronę projektantów. To z myślą o nich tworzymy modele 3D i powstał Dom Marki Nowodvorski Lighting w Warszawie, który inspiruje i rzuca światło na nowe możliwości.
Pomimo tego, że znajdujemy się w zupełnie innym miejscu niż 30 lat temu, wciąż przyświecają nam te same wartości – pracowitość, profesjonalizm, pokonywanie schematów i orientacja na człowieka. Wierzymy, że to co robimy wpływa na komfort codziennego życia milionów naszych klientów na całym świecie. Ten wzór postepowania wpisany jest w nasze DNA, którego odzwierciedleniem jest utworzona z dynamicznie przeplatających się wiązek świetlnych litera N w naszym logotypie,podkreśla CEO Nowodvorski Lighting.

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Modernizacje w branży wod-kan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.