Komunikaty PR

Wszystko, co warto wiedzieć o blachodachówce dwumodułowej

2020-03-03  |  13:10
Biuro prasowe

Gdy inwestor staje przed wyborem pokrycia dachowego i zastanawia się nad tym, czy zdecydować się na blachodachówkę, zwykle sprawdza, w jakich wzorach i kolorystyce jest dostępna. Tymczasem warto również rozważyć to, jaki powinna mieć format arkusza. Wśród możliwych rozwiązań znajduje się blachodachówka dwumodułowa. Specjaliści firmy Regamet tłumaczą, co warto o niej wiedzieć.

Blachodachówka dwumodułowa czy na wymiar?

Wielu inwestorów często nie jest świadomych, że blachodachówka może być dostępna w wersji na wymiar lub w modułach. Tymczasem wybór jej formatu jest bardzo istotny i powinien być dobrany do konstrukcji planowanego dachu.

Blachodachówka cięta na wymiar to duże, osiągające nawet 6,5 m długości arkusze, które dobrze sprawdzają się na prostych dachach. Są dopasowywane fabrycznie do wielkości więźby, po wcześniejszym jej dokładnym wymierzeniu. Dlatego w przypadku jedno i dwuspadowych dachów jest to rozwiązanie najbardziej optymalne, zapewniające szybki i wygodny montaż.

Natomiast, gdy pokrycie dachowe budynku ma bardziej skomplikowaną konstrukcję, najlepszym wyborem będzie właśnie blachodachówka dwumodułowa. – Ma ona format lekkich, stosunkowo niewielkich rozmiarów arkuszy, o szerokości ok. 112 cm na ok. 72 cm długości (choć oczywiście wymiary nieco się od siebie różnią, w zależności od producenta i konkretnego produktu). „Dwumodułowa” znaczy natomiast tyle, że każdy arkusz składa się z dwóch rzędów blachodachówek. Dla inwestora, jak i dla dekarza, rozwiązanie to oznacza wiele zalet – mówi Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy firmy Regamet specjalizującej się w produkcji pokryć dachowych z blachy.

Atuty blachodachówki dwumodułowej

Do najczęściej wymienianych plusów związanych z niewielkim rozmiarem oraz wagą blachodachówki dwumodułowej należą: wygoda w transporcie, przenoszeniu jej na dach i montowaniu. Dzięki temu w jej przypadku występuje mniejsze ryzyko uszkodzeń mechanicznych .

Dlaczego jest ona częściej rekomendowana na dachy o skomplikowanych więźbach? – Niewielki format arkuszy umożliwia dokładną kalkulację tego, ile materiału należy zakupić – tłumaczy ekspert firmy Regamet. – Znaczenie tej korzyści wzrasta zwłaszcza w przypadku dachów o najbardziej złożonych konstrukcjach, kiedy materiał musi być docinany do licznych załamań, lukarn czy koszy rynnowych. Jeśli chodzi o niewielkie straty materiału, a więc szeroko pojętą ekonomię i łatwość dopasowania, blachodachówka dwumodułowa jest bezkonkurencyjna.

Estetyka rozwiązania

Wiele osób  decyduje się na blachodachówkę dwumodułową ze względu na jej walory estetyczne i dużą różnorodność, a przez to szeroki wybór. Pokrycia dachowe tego typu w ofercie Regamet dostępne są zarówno w nowoczesnych i minimalistycznych wzorach (np. płaskie blachodachówki dwumodułowe, w grafitowych kolorach i matowych powłokach), jak i bardziej tradycyjnych i klasycznie eleganckich formach (np. model z wysokimi przetłoczeniami i pojedynczymi rowkami, w powłokach błyszczących). – W naszej ofercie znajdują się trzy różne rodzaje blachodachówek dwumodułowych, a każda z nich proponowana jest w wielu kolorach i powłokach. Dzięki temu, każdy inwestor znajdzie wśród nich produkt idealnie pasujący do jego domu – mówi przedstawiciel firmy.

Trwałość i wysoka jakość

Profil blachodachówki dwumodułowej wpływa na to, że arkusze ściśle do siebie przylegają, a dach jest bardziej szczelny i odporny na odkształcenia. Oczywiście istotna jest również jakość surowca, z którego wykonane jest tego typu pokrycie dachowe. Ważna jest nie tylko sama stal, ale również powłoka, którą jest pokryta.

Te dwa komponenty razem nadają blachodachówce dwumodułowej lepszą trwałość i odporność na uszkodzenia, zapewniając jej przy tym stylowy wygląd. – Blachodachówki dwumodułowe Regamet wykonane są z surowców o bardzo wysokich parametrach technicznych. Stal jest zabezpieczona dodatkową warstwą cynku. Ponadto oferujemy je także w trzech innowacyjnych powłokach, które firma posiada na wyłączność. – mówi Bartłomiej Ukowski. – Zapewniają one inwestorom nie tylko podwyższoną odporność pokrycia dachowego na uszkodzenia mechaniczne, ale również skutecznie zabezpieczają je przed oddziaływaniem promieniowania UV czy kwaśnych deszczy, co zwiększa antykorozyjność i wydłuża trwałość koloru. Poza tym dach zyskuje dzięki nim ekskluzywne, matowe lub połyskujące wykończenie. Powłoki te są objęte wieloletnią gwarancją – dodaje dyrektor handlowy firmy.

Dobrze dobrana blachodachówka dwumodułowa stanowi idealne zwieńczenie dla każdego domu, zarówno pod względem estetycznym, jak i funkcjonalnym. Jest rozwiązaniem ekonomicznym, a przy tym spełniającym najwyższe standardy.

Więcej: www.regamet.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Sejm pracuje nad podwyżką akcyzy na e-papierosy i urządzenia do waporyzacji. Część produktów może zniknąć z rynku

Planowane podwyżki akcyzy mogą doprowadzić do wycofania części produktów z rynku, a eksperci zwracają uwagę na szereg nieprawidłowości dotyczących projektu i sposobu ich procedowania. Zdaniem dr. hab. Krzysztofa Koźmińskiego, kierownika Centrum Oceny Skutków Regulacji, regulacja może naruszać kluczowe zasady prawne, takie jak zasada proporcjonalności i równości wobec prawa. – Mam wątpliwości, czy taka zmiana podatkowa jest adekwatna w stosunku do deklarowanych skutków, które chce osiągnąć projektodawca – mówi ekspert, wskazując też na krótki okres vacatio legis, który może utrudnić przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych przepisów.

Konsument

Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro

Firmy telekomunikacyjne odgrywają coraz ważniejszą rolę w udostępnianiu szerokiemu odbiorcy sztucznej inteligencji. T-Mobile udostępni swoim klientom w ramach programu Magenta Moments, całkowicie za darmo, zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro, wykorzystującą płatne modele językowe. Ma to być odpowiedź na potrzeby, które stają się widoczne już dziś, a w niedalekiej przyszłości staną u podstaw wszelkich działań związanych z wyszukiwaniem informacji w sieci.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.