Komunikaty PR

Wydawnictwo KUKBUK zakłada KUK.STUDIO

2020-12-09  |  11:00
Biuro prasowe

Wydawnictwo KUKBUK, wydawca magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK oraz platformy on-line kukbuk.pl tworzy nowy kolektyw kreatywny KUK.STUDIO, firmę wyspecjalizowaną w produkcji treści o tematyce food&lifestyle. Jej zespół tworzą zarówno osoby zaangażowane w kierowanie wydawnictwem, jak również stali współpracownicy, styliści, fotografowie i uznani influencerzy.

Głównym obszarem działalności KUK.STUDIO jest realizacja projektów z zakresu produkcji analogowych i cyfrowych materiałów wizualnych, takich jak fotografie sesyjne i reportażowe, video content, branding, infografika i ilustracja. Agencja zajmuje się tworzeniem konceptów kulinarnych i treści związanych z tematyką food, projektów wydawniczych typu „custom publishing”, produkcją podcastów, eBooków, reportaży i cykli tematycznych, organizacją sesji zdjęciowych i planów filmowych, sesji food design oraz wysyłek kreatywnych. Opracowuje koncepcje wydarzeń, organizuje warsztaty kulinarne i eventy wizerunkowe, prowadzi kampanie z udziałem influencerów. Odpowiada też za budowę strategii food marketingowych.

Daria Pawlewska, redaktorka naczelna magazynu KUKBUK, a jednocześnie koordynatorka  KUK.STUDIO odwołuje się do 8-letniego już doświadczenia zespołu w tworzeniu treści o tematyce kulinarnej – „W ciągu ośmiu lat prowadzenia wydawnictwa udało nam się połączyć pasję z unikalnymi kompetencjami, które mają także swoje oblicze komercyjne i reklamowe. Wierzymy, że jako twórcy magazynu kulturalno-kulinarnego oraz platformy cyfrowej cieszących się uznaniem, możemy pomóc naszym partnerom biznesowym w kreowaniu jakościowych i angażujących treści. Postanowiliśmy wykorzystać ten potencjał i powołaliśmy do życia KUK.STUDIO ”.

Zespół KUK.STUDIO jeszcze w ramach pracy w wydawnictwie, zrealizował wiele projektów na zlecenie takich marek jak Bosch, CEDC, Cisowianka, Dr.Irena Eris, Dr.Oetker, Estée Lauder, Euro RTV AGD, Pernod Ricard, TOUS i Volkswagen. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.