Komunikaty PR

Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC

2024-05-09  |  10:00
Biuro prasowe

Polacy uwielbiają testować nieznane im połączenia i dodatkowo kochają też shaki. Dlatego tej wiosny KFC proponuje aż dwie nieoczywiste wersje swojego kultowego produktu – Shake Deluxe. W słynnej sieci restauracji można już skosztować shake’ów w limitowanych wersjach: Shake Bubble Gum i Shake Popcorn, dostępnych aż w 3 rozmiarach. Zaspokój apetyt na eksperymenty!

Odkrywanie nowych smaków to już dla wielu nie tylko hobby, ale styl życia. Świadczą o tym popularność restauracji z kuchnią z bliższych i dalszych części świata, liczba followersów kont na Instagramie z testami jedzenia czy sklepów z zagranicznymi przekąskami. Otwartość Polaków na kulinarne eksperymenty potwierdzają dane z raportu Food Trendów 2023/24 opracowanego przez Pyszne.pl – co piąty Polak chętnie zastępuje w swoim jadłospisie tradycyjne polskie potrawy alternatywami, inspirowanymi kuchniami świata. Wśród 10 najchętniej zamawianych potraw tylko 4 można uznać za typowo polskie, a jednym z trzech najczęściej zamawianych napojów jest shake[1].

W odpowiedzi na kulinarne potrzeby Polaków, KFC zadebiutowało właśnie z zaskakującymi smakami ukochanych mlecznych napojów: gumy balonowej i popcornu. Uroczy Shake Bubble Gum i lekko chrupiący Shake Popcorn już cieszą podniebienia Gości. Kupić je można stacjonarnie w każdej z ponad 360 restauracji na terenie całej Polski, a także zamówić online. Shake z KFC to idealny sposób na sprawienie sobie drobnej przyjemności w ciągu dnia. Wspólne testowanie shake’ów z KFC z przyjaciółmi to świetny pomysł na urozmaicenie dnia, a chłodzący napój podczas spaceru będzie idealną ,,little treat’’, nadającą wakacyjnego klimatu.

Nie warto zwlekać z poznaniem nowych smaków, bo oferta na wariacje Bubble Gum i Popcorn jest limitowana. Fani klasyki również będą usatysfakcjonowani – do wyboru wciąż mają shaki o tradycyjnych smakach: wanilię, czekoladę, truskawkę oraz specjały restauracji – krówkę i masło orzechowe. Wszystkie pyszne, mleczne napoje występują w 3 pojemnościach: 180 ml, 300 ml i 500 ml z możliwym powiększeniem o marshmallows. Już teraz poczuj słoneczny vibe i wybierz swojego faworyta!

 


[1] Raport Food Trendów Pyszne.pl 2023/24

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4. Biuro prasowe
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),
Media i PR Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media i PR 4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
2024-06-25 | 12:00

4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych

Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.