Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC
Polacy uwielbiają testować nieznane im połączenia i dodatkowo kochają też shaki. Dlatego tej wiosny KFC proponuje aż dwie nieoczywiste wersje swojego kultowego produktu – Shake Deluxe. W słynnej sieci restauracji można już skosztować shake’ów w limitowanych wersjach: Shake Bubble Gum i Shake Popcorn, dostępnych aż w 3 rozmiarach. Zaspokój apetyt na eksperymenty!
Odkrywanie nowych smaków to już dla wielu nie tylko hobby, ale styl życia. Świadczą o tym popularność restauracji z kuchnią z bliższych i dalszych części świata, liczba followersów kont na Instagramie z testami jedzenia czy sklepów z zagranicznymi przekąskami. Otwartość Polaków na kulinarne eksperymenty potwierdzają dane z raportu Food Trendów 2023/24 opracowanego przez Pyszne.pl – co piąty Polak chętnie zastępuje w swoim jadłospisie tradycyjne polskie potrawy alternatywami, inspirowanymi kuchniami świata. Wśród 10 najchętniej zamawianych potraw tylko 4 można uznać za typowo polskie, a jednym z trzech najczęściej zamawianych napojów jest shake[1].
W odpowiedzi na kulinarne potrzeby Polaków, KFC zadebiutowało właśnie z zaskakującymi smakami ukochanych mlecznych napojów: gumy balonowej i popcornu. Uroczy Shake Bubble Gum i lekko chrupiący Shake Popcorn już cieszą podniebienia Gości. Kupić je można stacjonarnie w każdej z ponad 360 restauracji na terenie całej Polski, a także zamówić online. Shake z KFC to idealny sposób na sprawienie sobie drobnej przyjemności w ciągu dnia. Wspólne testowanie shake’ów z KFC z przyjaciółmi to świetny pomysł na urozmaicenie dnia, a chłodzący napój podczas spaceru będzie idealną ,,little treat’’, nadającą wakacyjnego klimatu.
Nie warto zwlekać z poznaniem nowych smaków, bo oferta na wariacje Bubble Gum i Popcorn jest limitowana. Fani klasyki również będą usatysfakcjonowani – do wyboru wciąż mają shaki o tradycyjnych smakach: wanilię, czekoladę, truskawkę oraz specjały restauracji – krówkę i masło orzechowe. Wszystkie pyszne, mleczne napoje występują w 3 pojemnościach: 180 ml, 300 ml i 500 ml z możliwym powiększeniem o marshmallows. Już teraz poczuj słoneczny vibe i wybierz swojego faworyta!
[1] Raport Food Trendów Pyszne.pl 2023/24

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.