Komunikaty PR

Wysoka jakość obsługi Klienta podczas pandemii w Getin Bank

2020-06-19  |  10:45

Według portalu MojeBankowanie.pl Getin Bank jest drugim najlepiej przygotowanym bankiem do bezpiecznej obsługi Klientów w placówce podczas epidemii COVID-19. W ramach badania, niezależni eksperci wzięli pod uwagę wszystkie czynniki zapewniające bezpieczeństwo Klientów podczas wizyty w oddziale w tym m.in. wyposażenie placówek w środki ochronne, zarządzanie ruchem Klientów oraz sposób prowadzenia rozmowy. Badanie rozpoczęło VI edycję projektu Instytucja Roku, w ramach którego oceniana jest jakość obsługi Klientów w placówkach, kanałach zdalnych oraz badane są procesy związane z otwarciem rachunków osobistych oraz firmowych. 

 

- Obecna sytuacja wymagała od nas dużej elastyczności oraz szybkich i skutecznych działań. Bezpieczeństwo Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego niezwłocznie wprowadziliśmy środki ostrożności i zadbaliśmy o to, aby zarówno Klienci, jak i nasi Pracownicy czuli się bezpiecznie – powiedział Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku – Obecnie skupiamy się na poznawaniu i analizie nowych potrzeb i oczekiwań naszych Klientów w celu dostosowania do nich aktualnego modelu obsługi – dodał. 

 

W pierwszym etapie badania eksperci sprawdzili poziom dostosowania placówek banków do zaostrzonych wymogów bezpieczeństwa, zarządzania ruchem oraz sposobu bezpośredniego kontaktu z Klientem. Sprawdzano m.in. czy banki informują Klientów o tym, ile osób może przebywać w placówce, czy zapewniane są środki dezynfekcji oraz czy Pracownicy mają do dyspozycji odpowiednie środki chroniące przez zagrożeniem. Eksperci wskazali, że podczas obsługi Klienci najbezpieczniej czuli się w Getin Banku. Podczas drugiej fali badania analizowano oczekiwania Klientów wobec obsługi bankowej podczas pandemii COVID-19. W czasie wizyty w placówce banków najważniejsza okazała się dla nich dostępność środków ochronnych i związane z nimi poczucie bezpieczeństwa.

 

W pierwszym etapie badania wzięło udział 15 banków. Eksperci odbyli łącznie 150 wizyt, po 10 w każdym z nich. W celu dokładnego porównania ocenianych banków w projekcie uczestniczyło 10 ekspertów, a każdy z nich odwiedził 15 różnych banków. W drugim etapie projektu przeprowadzono niemal 1000 wywiadów telefonicznych, w których Klienci banków opowiedzieli o swoich oczekiwaniach w zakresie obsługi bankowej w czasie epidemii COVID-19.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.