Wysoka jakość obsługi Klienta podczas pandemii w Getin Bank

Według portalu MojeBankowanie.pl Getin Bank jest drugim najlepiej przygotowanym bankiem do bezpiecznej obsługi Klientów w placówce podczas epidemii COVID-19. W ramach badania, niezależni eksperci wzięli pod uwagę wszystkie czynniki zapewniające bezpieczeństwo Klientów podczas wizyty w oddziale w tym m.in. wyposażenie placówek w środki ochronne, zarządzanie ruchem Klientów oraz sposób prowadzenia rozmowy. Badanie rozpoczęło VI edycję projektu Instytucja Roku, w ramach którego oceniana jest jakość obsługi Klientów w placówkach, kanałach zdalnych oraz badane są procesy związane z otwarciem rachunków osobistych oraz firmowych.
- Obecna sytuacja wymagała od nas dużej elastyczności oraz szybkich i skutecznych działań. Bezpieczeństwo Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego niezwłocznie wprowadziliśmy środki ostrożności i zadbaliśmy o to, aby zarówno Klienci, jak i nasi Pracownicy czuli się bezpiecznie – powiedział Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku – Obecnie skupiamy się na poznawaniu i analizie nowych potrzeb i oczekiwań naszych Klientów w celu dostosowania do nich aktualnego modelu obsługi – dodał.
W pierwszym etapie badania eksperci sprawdzili poziom dostosowania placówek banków do zaostrzonych wymogów bezpieczeństwa, zarządzania ruchem oraz sposobu bezpośredniego kontaktu z Klientem. Sprawdzano m.in. czy banki informują Klientów o tym, ile osób może przebywać w placówce, czy zapewniane są środki dezynfekcji oraz czy Pracownicy mają do dyspozycji odpowiednie środki chroniące przez zagrożeniem. Eksperci wskazali, że podczas obsługi Klienci najbezpieczniej czuli się w Getin Banku. Podczas drugiej fali badania analizowano oczekiwania Klientów wobec obsługi bankowej podczas pandemii COVID-19. W czasie wizyty w placówce banków najważniejsza okazała się dla nich dostępność środków ochronnych i związane z nimi poczucie bezpieczeństwa.
W pierwszym etapie badania wzięło udział 15 banków. Eksperci odbyli łącznie 150 wizyt, po 10 w każdym z nich. W celu dokładnego porównania ocenianych banków w projekcie uczestniczyło 10 ekspertów, a każdy z nich odwiedził 15 różnych banków. W drugim etapie projektu przeprowadzono niemal 1000 wywiadów telefonicznych, w których Klienci banków opowiedzieli o swoich oczekiwaniach w zakresie obsługi bankowej w czasie epidemii COVID-19.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.